abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 februari 2017 @ 22:04:19 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_168837113
Uitgerekende data:

9 februari: WupWup
11 februari: marel88
18 februari: *** tombolafan *** (meisje)
27 februari: *** Stormqueen en bleiblei *** (jongen)

19 maart: Cygne (jongen)
25 maart: Sylver_ (meisje)

4 april: Fazzoletti
6 april: Hilzillah (meisje)
7 april: Sam1993
7 april: Gogo83 (jongen)
15 april: Theeleuter (meisje)
22 april: Thistleweed (meisje)
23 april: *** Tweedledee *** (meisje)

10 mei: Logician2.0 (meisje)
15 mei: Minarosa
15 mei: Messina

4 juni: Adrian4 (jongen)
8 juni: ***Valerie. & Crutch*** (meisje)
13 juni: Vieve6
21 juni: Aisly

4 juli: ingee
8 juli: FlyingFish (tweeling)
9 juli: kazy
9 juli: Sara82 (jongen)
14 juli: Stroopwafelmeisje
22 juli: Lemijn

20 augustus: Skittles
22 augustus: Flav
22 augustus: ***littledrummergirl***

4 september: dobbey

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 13-02-2017 16:08:54 ]
disclaimer
  zaterdag 11 februari 2017 @ 22:05:42 #2
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168837186
Vlak voor we deze zagen, zagen we ook een pax van 75 cm. Dat vonden we ook nog wel een optie. Tot ik deze zag, dus O+

Volgens mij herinner ik me nog wel iets uit mijn lurktijd.. Was haar kamertje niet groenig? Nu meer ruimte, dus?

En bedankt voor het dichtgooien. Anders had ik helemaal mijn laptop moeten pakken die toch zeker 20cm verderop staat :P
  zaterdag 11 februari 2017 @ 22:07:29 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_168837259
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:05 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Vlak voor we deze zagen, zagen we ook een pax van 75 cm. Dat vonden we ook nog wel een optie. Tot ik deze zag, dus O+

Volgens mij herinner ik me nog wel iets uit mijn lurktijd.. Was haar kamertje niet groenig? Nu meer ruimte, dus?

En bedankt voor het dichtgooien. Anders had ik helemaal mijn laptop moeten pakken die toch zeker 20cm verderop staat :P
hoezo dat?

Nou in de toekomst dan. De kamers moeten nog gemaakt worden. Detail, detail :')
disclaimer
pi_168837436
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:56 schreef Stroopwafelmeisje het volgende: [..] Niet echt een serie, maar deze kast: http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/10269696/ Wilde sowieso al de hemnes ladekast gebruiken als commode maar besloot twee weken terug dat ik tóch ook een kast wil. Het kamertje is alleen niet zo groot (en de kast moet dus ook bescheiden zijn), dus ik had voor mijn gevoel al alle krochten van het internet afgespeurd. En dan kom je 'm gewoon tegen bij de ikea! O+ Qua materiaal en kleur is 'ie (zo goed als) hetzelfde als de hemnes, maar het bedje is een beetje glimmend wit. Twijfel dus of ik niet toch ook het bedje wil van de Sundvik. De commode lijkt me in elk geval niks, dus sowieso geen complete serie.
Mooie idd, hebben wij ook over getwijfeld voor oudste in haar nieuwe kamer, maar toch voor een grotere gegaan (ivm toch heel veel ruimte vooral :+ )
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168837468
Oh en wtf volgens mij krijg ik nu (39 weken, 2e zwangerschap) toch ineens straie :( niet tof!
  zaterdag 11 februari 2017 @ 22:19:52 #6
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168837711
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoezo dat?

Nou in de toekomst dan. De kamers moeten nog gemaakt worden. Detail, detail :')
Die maakte blijkbaar indruk. In mijn hoofd was het het eerste kamertje dat wel echt een meisjeskamer was, dat bij elkaar paste naar niet per se hoorde én omdat het groenig was, niet het traditionele roze-meisjes-kamer. Daarvoor kende ik alleen de babykamers van mijn zus (kant en klaar uit de prenatal) en broer (duidelijk bij elkaar geraapt en niet passend).
Maar misschien heb ik dat kamertje wel helemaal opgehemeld in mijn hoofd :')
  zaterdag 11 februari 2017 @ 22:24:29 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_168837865
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:19 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Die maakte blijkbaar indruk. In mijn hoofd was het het eerste kamertje dat wel echt een meisjeskamer was, dat bij elkaar paste naar niet per se hoorde én omdat het groenig was, niet het traditionele roze-meisjes-kamer. Daarvoor kende ik alleen de babykamers van mijn zus (kant en klaar uit de prenatal) en broer (duidelijk bij elkaar geraapt en niet passend).
Maar misschien heb ik dat kamertje wel helemaal opgehemeld in mijn hoofd :')
Nee hoezo had je je laptop nodig :D

Kamertje klopt wel ongeveer, veel groen inderdaad en een opgeknapte oude commode, geleend wit bedje en een PAX :7
Was wel goedkoop trouwens! Leuk dat ie zo is blijven hangen O+
disclaimer
pi_168837998
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nja, m'n eerste kwam in 3,5 uur dus twee uur reistijd is voor mij wel randje relaxed :')

24 uur vliegen... whehehe nope.
Haha, en als jij belt zit 'ie natuurlijk ook niet binnen 30 sec. in de trein/auto :D

Wat dat betreft is een bedrijf aan huis wel heel fijn, man is altijd in de buurt. :s)
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 22:32:49 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_168838146
Hij werkt nu op een half uurtje fietsen gelukkig :Y

Bedrijf aan huis is inderdaad helemaal ideaal in dat opzicht!
disclaimer
  zaterdag 11 februari 2017 @ 22:33:13 #10
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168838159
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee hoezo had je je laptop nodig :D

Kamertje klopt wel ongeveer, veel groen inderdaad en een opgeknapte oude commode, geleend wit bedje en een PAX :7
Was wel goedkoop trouwens! Leuk dat ie zo is blijven hangen O+
Oh lol, het is duidelijk al ver na bedtijd :D
De laatste keer dat ik een nieuw deel opende van een topic, werkte dat niet goed op mobiel :? Dus in mijn hoofd moet dat op de laptop. Normaal post ik ook niet meer als ik zie dat ie bijna dicht gaat, maar nu dacht ik #yolo enzo :P
  zaterdag 11 februari 2017 @ 22:34:42 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_168838211
Ah, dat issue schijnt inmiddels te zijn verholpen heb ik recent vernomen :Y
disclaimer
pi_168838547
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:12 schreef tombolafan het volgende:
Oh en wtf volgens mij krijg ik nu (39 weken, 2e zwangerschap) toch ineens straie :( niet tof!
Dacht je er weer mooi vanaf te komen, maar nee hoor! :P

Mijn buik zit al onder de striae, van mijn schaambot tot ver boven m'n navel, van links naar rechts. Ook echt dikke strepen. Nog geen nieuwe deze zwangerschap, maar we zullen zien hoe dat zich gaat ontwikkelen.
pi_168838622
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Oh lol, het is duidelijk al ver na bedtijd :D
De laatste keer dat ik een nieuw deel opende van een topic, werkte dat niet goed op mobiel :? Dus in mijn hoofd moet dat op de laptop. Normaal post ik ook niet meer als ik zie dat ie bijna dicht gaat, maar nu dacht ik #yolo enzo :P
Living on the edge. O+
pi_168841808
Cygne hoe gaat het met jou? Nog steeds in het ziekenhuis. Jou zwangerschap is ook niet echt volgens het boekje he? :{
  zondag 12 februari 2017 @ 06:25:57 #15
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_168845018
Jeetje missbrunette, dat is nogal wat om te horen.
Hopelijk krijg je maandag wat meer duidelijkheid en blijkt de soep niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.

Ik ben ook benieuwd hoe het met Cygne gaat.

Oh Tombo, dat is ook niet tof om op de valreep nog ff striae te krijgen }:|
Meteen ook een eye-opener voor mij, het kan dus altijd nog, flauw hoor!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_168845026
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 00:10 schreef missbrunette het volgende:
Cygne hoe gaat het met jou? Nog steeds in het ziekenhuis. Jou zwangerschap is ook niet echt volgens het boekje he? :{
Nog steeds in het ziekenhuis inderdaad. Vandaag gaan we afbouwen met de medicatie. Als ik dan pijnvrij blijf mag ik naar huis. Mocht het dan weer terugkomen word ik opnieuw opgekomen met infuus, weer afbouwen, naar huis, weer opname, etcetera. Ik hoop dat dit de laatste keer was. Superpijnlijk en ik wil ook graag cocoonen en in huis rommelen en series bingen.
pi_168845120
Hopelijk was dit dan de laatste keer Cygne!

Tombo, helaas had ik ook van de 2e zeamgerschap vlak voor einde een tijgervelletje. Ach, had ze ook al op mijn heupen, trekt over 20 jaar wel bij ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:10 schreef marel88 het volgende:
En leuk, nog een eigen setje voor je derde, Thee! Ik vind dat ook belangrijk! Heb jij eerder niet zelf iets moois gemaakt?
Ik maak best veel voor de kinderen, maar altijd vanaf maat 62 geweest. Ergens gaat mijn praktische kant in protest om voor een week of 3 draagbaarheid iets te maken. Aan de andere kant vind ik 15 euro uitgeven aan 1 pakje net zo bezwaarlijk :')
  zondag 12 februari 2017 @ 07:54:02 #18
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168845157
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 06:26 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nog steeds in het ziekenhuis inderdaad. Vandaag gaan we afbouwen met de medicatie. Als ik dan pijnvrij blijf mag ik naar huis. Mocht het dan weer terugkomen word ik opnieuw opgekomen met infuus, weer afbouwen, naar huis, weer opname, etcetera. Ik hoop dat dit de laatste keer was. Superpijnlijk en ik wil ook graag cocoonen en in huis rommelen en series bingen.
:* sterkte, hopelijk kun je dat snel doen! Het is nu wel genoeg geweest potdomme :(
Hebben de aanvallen nog iets te maken met de zwangerschap (oftewel :over een week of 6 ben je er vanaf) of staat het los van elkaar?
pi_168845187
Goedemorgen allemaal :O
Ik heb een heerlijke nacht gemaakt, ben zo blij dat het slapen echt beter gaat.

Man werkt op een uurtje afstand maar daar maak ik me niet zo druk over. Soms is hij wel met de trein en dan duurt het vaak toch wat langer maar in nood kan hij altijd een taxi nemen. Hij werkt sowieso vaak thuis. De vorige keren ook niet snel bevallen dus ga er van uit dat dat nu ook niet gaat zijn.
Bij de eerste was ik met 40 weken nog naar een feestje geweest een uurtje verder op. Terug zouden we iemand naar huis brengen en toen raakte mijn man een beetje verwaald. In plaats van de snelweg hebben we toen elk dorpje langs de route gezien. Van die kleine dorpjes met veel hobbelwegen enzo. Wat voelde ik me beroerd. Maar een uur na dat we thuis kwamen was het plons en daar begon de bevalling O+

Striea kwam hier bij de eerste ook pas met 39 weken. Bij de tweede zat er natuurlijk al wat dus dat is gewoon lekker verder gaan scheuren. Nu valt het geloof ik wel mee.
pi_168845192
Cygne, wat een ellende heb je steeds :*
pi_168845357
Cygne wat rot (en pijnlijk!) weer :* Ik hoop dat het afbouwen goed gaat en de pijn wegblijft!

Ik werd vanochtend weer wakker met een super beweeglijke baby :O Ze is benut alle ruimte die er is volgens mij, want het gaat alle kanten op. Vandaag lekker een rustige dag, hopelijk lukt het me m'n studie af te ronden. Ben er helemaal klaar mee :X
pi_168845456
Ja, dat super beweeglijke is hier ook. Hij zit nu regelmatig helemaal diep in één zijkant te porren. Mijn buik is soms echt asymmetrisch. Ik kan me dat van I niet zo herinneren.

Succes met de laatste loodjes, Fazz!!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168845516
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 07:54 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

:* sterkte, hopelijk kun je dat snel doen! Het is nu wel genoeg geweest potdomme :(
Hebben de aanvallen nog iets te maken met de zwangerschap (oftewel :over een week of 6 ben je er vanaf) of staat het los van elkaar?
Waarschijnlijk heeft het wel iets met de zwangerschap te maken maar waar het nou precies door komt weten ze eigenlijk niet zo goed.
  zondag 12 februari 2017 @ 09:12:59 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_168845523
Ik heb pakjes van 30 euro :') al koop ik wel het meeste in de sale :P

Succes met het afronden van de studie fazz! Het wordt idd hoog tijd om je op andere zaken te focussen :Y

Striae had ik gelukkig al van toen ik nog gewoon dik was, scheelt weer zorgen 8-)
disclaimer
pi_168845701
Pfff cygne hopelijk is dit de laatste keer :( :*

Fazz succes met afronden! En daarna lekker op de baby focussen O+

Ik dacht dan maar snel te gaan bevallen om meer striae te voorkomen, maar nu heeft m'n zusje een koortslip :'( dus nog maar ff wachten :7
  zondag 12 februari 2017 @ 09:34:21 #26
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168845706
Ik stond met 42+2 nog anderhalf uur in de file op weg naar mijn schoonouders. Maar dat voelde toch niet helemaal relaxed :').

Cygne :*.
KuikenGuppy
pi_168845714
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 09:34 schreef Burdie het volgende:
Ik stond met 42+2 nog anderhalf uur in de file op weg naar mijn schoonouders. Maar dat voelde toch niet helemaal relaxed :').

Cygne :*.
omg dat zou ik ook niet willen nee :o

Maar file doe je zo weinig aan :')
pi_168845908
Ik heb van de week ook nog een paar strepen erbij gekregen :')

Cygne, sterkte nog even! Helpt het je om op handen en knieën te gaan zitten tijdens zo'n aanval? Je haalt dan mechanisch enige druk van de baarmoeder op je nieren weg. Het zal nooit voldoende zijn, maar misschien helpt het enigszins.
  zondag 12 februari 2017 @ 09:56:48 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_168845920
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 09:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

omg dat zou ik ook niet willen nee :o

Maar file doe je zo weinig aan :')
jawel, niet op de snelweg gaan O-)
disclaimer
pi_168846002
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 09:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jawel, niet op de snelweg gaan O-)
*noteert*
pi_168846011
Volgens mij komt het elk jaar minimaal 1 x voor dat een vrouw in de auto -dankzij file- mag bevallen omdat ze het ziekenhuis niet haalt. :D

Wat gaaf dat je zelf dingen maakt Thee! Ik zou dat ook wel willen kunnen (maar niet zó graag dat ik het wil leren) ;)

Ik koop ook wel dure shizzle voor de baby. Veel in sale, maar soms ook niet. Soms ben ik superblij met iets maar voel ik me toch schuldig dat ik er zoveel geld aan uitgegeven heb. :@
Het stomme is dat ik in mijn hoofd prima kan verantwoorden dat ik een lamp koop van 80 euro, maar als mijn man dan zegt; 'Zo'n Mamaroo lijkt me wel wat' word ik pissig omdat het veel geld kost. ( :') )
pi_168846680
Skittles sterkte met het wachten op de uitslag van de nipt komende week. Hopelijk snel goed nieuws!

Cygne jeetje wat rot steeds zoveel pijn en naar het ziekenhuis moeten. Als ze niet weten waar het vandaan komt lijkt het ook meer symptoombestrijding dan het aanpakken van de oorzaak en dat lijkt op dit moment niet afdoende toch? Gaan ze nog op zoek naar de oorzaak?

Mb op een goed gesprek maandag en dat het meevalt allemaal..
pi_168847195
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 08:47 schreef Fazzoletti het volgende:
Cygne wat rot (en pijnlijk!) weer :* Ik hoop dat het afbouwen goed gaat en de pijn wegblijft!

Ik werd vanochtend weer wakker met een super beweeglijke baby :O Ze is benut alle ruimte die er is volgens mij, want het gaat alle kanten op. Vandaag lekker een rustige dag, hopelijk lukt het me m'n studie af te ronden. Ben er helemaal klaar mee :X
Laatste studie loots Faz! Je kan het! O+ :*

Hier ook compleet los gegaan en een shitload aan geld uit gegeven voor kleding. In het kader van het is de laatste en bij Senn tot maat 80 vrijwel geen geld uitgegeven want alles gekregen.

Vent werkt hier ook ruim een uur van huis. Als bevalling op een spits tijdstip begint dan hebben we een probleem. Dan kan het als het even tegen zit zomaar 2. 2.5 uur duren voordat hij thuis is.

Gelukkig wonen onze beider ouder paren op struikel afstand. Dus als de nood aan de man is kunnen zij me naar het ziekenhuis brengen.
pi_168847310
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 09:55 schreef WupWup het volgende:
Ik heb van de week ook nog een paar strepen erbij gekregen :')

Cygne, sterkte nog even! Helpt het je om op handen en knieën te gaan zitten tijdens zo'n aanval? Je haalt dan mechanisch enige druk van de baarmoeder op je nieren weg. Het zal nooit voldoende zijn, maar misschien helpt het enigszins.
Dat is dan inderdaad wat ik doe. Geeft ietsje verlichting. :)
pi_168847948
Wij hebben bij nummer 1 inderdaad ook alles gekregen, grotendeels tweedehands. Niets mis mee, hartstikke blij en dankbaar, maar deze keer wil ik graag wat meer mijn eigen smaak inbrengen. :D

Ik heb nog een vraagje; Hoe ruimen jullie luiers op? Stofvrij of kan dat best tzt op een plank op een stapel? :P
  zondag 12 februari 2017 @ 12:23:50 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_168848487
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 11:55 schreef Messina het volgende:
Wij hebben bij nummer 1 inderdaad ook alles gekregen, grotendeels tweedehands. Niets mis mee, hartstikke blij en dankbaar, maar deze keer wil ik graag wat meer mijn eigen smaak inbrengen. :D

Ik heb nog een vraagje; Hoe ruimen jullie luiers op? Stofvrij of kan dat best tzt op een plank op een stapel? :P
ik heb een klein mandje op de commode met daarin een stuk of 20 luiers. De rest zit in een verpakking in de kast :)
disclaimer
pi_168849361
Wij hebben een grote stapel op een plank.
pi_168849788
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 11:21 schreef Cygne het volgende:

[..]

Dat is dan inderdaad wat ik doe. Geeft ietsje verlichting. :)
Ik lees dit en denk aan mijn eerste zwangerschap. Nierstuwing? Auwwwwww!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_168849814
Niet perse stofvrij dus, das fijn! Hoef ik geen deel van een lade op te offeren. ^O^
pi_168850183
OMG! Ik ben echt in een eeuwigheid niet toegekomen aan Fok! Opstarten en bijlezen en zulks.... en slinger hier de OP aan om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen (ik zag bovenaan een bekende naam) en zie alleen maar bekende namen O+

Ik wilde even knoertkneiterhard gefeliciteerd wegknallen *O*
Schudden voor gebruik
pi_168851578
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 13:31 schreef Stippelrientje het volgende:
OMG! Ik ben echt in een eeuwigheid niet toegekomen aan Fok! Opstarten en bijlezen en zulks.... en slinger hier de OP aan om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen (ik zag bovenaan een bekende naam) en zie alleen maar bekende namen O+

Ik wilde even knoertkneiterhard gefeliciteerd wegknallen *O*
O+
pi_168853013
Sterkte Cygne :*
Fazz succes met de laatste studielootjes!

Ha Stippel :W

Hier alweer 19 weken. Gaat haaaard!
  zondag 12 februari 2017 @ 16:21:13 #43
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168854638
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 15:14 schreef kazy het volgende:
Sterkte Cygne :*
Fazz succes met de laatste studielootjes!

Ha Stippel :W

Hier alweer 19 weken. Gaat haaaard!
Ik wil graag +1 doen op wat hierboven staat, behalve dan dat het hier geen 19 maar 17 weken is.
Fijn he, dat het ergens op gaat lijken!

Franny, ik las dat jouw misselijkheid weer de kop op was gestoken, vervelend! Het laat me wel realiseren dat het soms gewoon niet definitief verdwijnt. Ik probeer dat alvast te accepteren. En dat lukt eigenlijk ook wel, want ik krijg langzaam m'n sociale leven weer een beetje terug. Heel erg fijn om weer mensen te zien en te spreken. Dat dat een terugval geeft op sommige vlakken heb ik er wel voor over, denk ik. Alhoewel het de kunst blijft om balans te vinden en dat is niet heel simpel.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zondag 12 februari 2017 @ 16:32:47 #44
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168854988
En verder heb ik nog een klacht: ik kan nu al niet meer comfortabel m'n teennagels knippen. Waar gaat dat heen? :o
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168855199
Cygne mag je geen buscopan mee naar huis? Ik heb 3mnd voorraad meegekregen omdat ik liever niet opgenomen wou worden.

Ze zeiden ook dat ipv opname een drain/katheter in je nieren een goede optie is als de buscopan niet aanslaat, omdat je dan gewoon mobiel kan blijven en de druk qua pijn weg is?

Ieg heel veel sterkte en ik leef met je mee! :*

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2017 16:42:46 ]
pi_168855914
Even iets anders, wie weet een leuk cadeautje voor een stoer actief meisje wat binnenkort drie wordt?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_168856066
Mijn bijna drie jarige vind duplo op het moment helemaal leuk.
Volgens mij zijn er een boel ervaringsdeskundige in het peutertopic dus ik zou het zeker ook daar vragen :)
  zondag 12 februari 2017 @ 17:42:58 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_168856661
Ik heb als tip om het even aan de ouders te vragen ;)
disclaimer
pi_168857019
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb als tip om het even aan de ouders te vragen ;)
die weet t dus ook niet _O- dus ben benieuwd waar ik bij uitkom.

Peutertopic is wel n goed idee :) ik ga daar even toeteren O-)
pi_168857145
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:40 schreef Logician2.0 het volgende:
Cygne mag je geen buscopan mee naar huis? Ik heb 3mnd voorraad meegekregen omdat ik liever niet opgenomen wou worden.

Ze zeiden ook dat ipv opname een drain/katheter in je nieren een goede optie is als de buscopan niet aanslaat, omdat je dan gewoon mobiel kan blijven en de druk qua pijn weg is?

Ieg heel veel sterkte en ik leef met je mee! :*
Ik had buscopan thuis maar alsnog koliek gekregen. Nu is het rustig maar nier is nog steeds gevoelig en plassen pijnlijk. Morgen gaan ze de dosis omlaag zetten en als dat goed gaat uit en dan misschien morgenavond of overmorgen naar huis.
  zondag 12 februari 2017 @ 22:59:39 #51
327807 Mariposas
יה&#14
pi_168865742
Hey missbrunette, lees ik nu dat je een dochter krijgt! En "je" vertelde nog wel dat het een jongen werd, grappenmaker! ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_168866505
:D jij speurneus! Die echo foto's zijn wel echt gelijk ja, hmmmm.....

Bijzondere users daar ook; iemand van 37 die oma wordt maar ook iemand van 35 die zwanger is van de 8e :o
pi_168866654
:@ :@ :@ Hoe dan??
pi_168866756
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 22:59 schreef Mariposas het volgende:
Hey missbrunette, lees ik nu dat je een dochter krijgt! En "je" vertelde nog wel dat het een jongen werd, grappenmaker! ;)
SPOILER
SPOILER

:D
pi_168866930
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 18:02 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik had buscopan thuis maar alsnog koliek gekregen. Nu is het rustig maar nier is nog steeds gevoelig en plassen pijnlijk. Morgen gaan ze de dosis omlaag zetten en als dat goed gaat uit en dan misschien morgenavond of overmorgen naar huis.
oh bah zeg ;( sterkte!!
pi_168866998
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 00:11 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

oh bah zeg ;( sterkte!!
:*
Vond jij die buscopan ook niet zo pokkeduur? :o

En MissB, jammer. -O-
pi_168867102
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 00:22 schreef Cygne het volgende:

[..]

:*
Vond jij die buscopan ook niet zo pokkeduur? :o

En MissB, jammer. -O-
Ja!! :o
Gelukkig adviseerde de apotheek mij om te na te bellen of ik ipv de zetpillen ook de orale kon nemen, die zijn dus maar 7,50 per pakje voor 42 stuks.
pi_168867544
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 00:42 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Ja!! :o
Gelukkig adviseerde de apotheek mij om te na te bellen of ik ipv de zetpillen ook de orale kon nemen, die zijn dus maar 7,50 per pakje voor 42 stuks.
Ja hier dus ook. Nogal een verschil he. :o
pi_168867922
Cygne hopelijk gaat het goed met omlaag zetten van de dosis :*

En MissB... Toch een missjonesje?
pi_168867931
Daar gaat ons entertainment -O-
pi_168867934
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 07:16 schreef Thistleweed het volgende:
Daar gaat ons entertainment -O-
misschien post ze eerst het doktersverslag vóór ze terugleest O-)
pi_168867940
Maar laten we niet oordelen, misschien is die Floor wel de neppert! We willen niet die arme Missb beschuldigen terwijl we niet zeker weten of het waar is, toch.....? Tenslotte heeft ze het heel zwaar en eigenlijk wel onze steun nodig :7
pi_168867972
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:21 schreef Lemijn het volgende:

Franny, ik las dat jouw misselijkheid weer de kop op was gestoken, vervelend! Het laat me wel realiseren dat het soms gewoon niet definitief verdwijnt. Ik probeer dat alvast te accepteren. En dat lukt eigenlijk ook wel, want ik krijg langzaam m'n sociale leven weer een beetje terug. Heel erg fijn om weer mensen te zien en te spreken. Dat dat een terugval geeft op sommige vlakken heb ik er wel voor over, denk ik. Alhoewel het de kunst blijft om balans te vinden en dat is niet heel simpel.
Ik geloof dat het dit keer niet zwangerschapsmisselijkheid was. Mijn maag is sowieso mijn zwakke plek en het voelde ook niet helemaal hetzelfde. Na een dagje 'ziek' zijn, is het nu ook weer over.

Maar wel goed dat je probeert niet teveel te rekenen op een soort vaste einddatum (nouja. Na negen maanden dus). Omdat het ook erg kan verschillen. Bij mij lijkt nu al twee keer de 'magische' grens te liggen bij 20 weken.

Balans vinden, is lastig maar het is in ieder geval fijn dat er weer wat meer ruimte is. Ik hoop voor je dat je een heel goed tweede/derde trimester krijgt waarin je echt kunt genieten van het zwanger zijn.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168868063
Gelukkig dat het niet zwangerschaps gerelateerd lijkt te zijn Franny.
Bij mij ging het weg rond 18/20 weken maar heb nog steeds wel eens vlagen van misselijkheid, gelukkig lang niet zo erg als in het begin.

Ik heb opstart problemen vandaag. Kan me er maar niet toe aanzetten om iets te doen. Toch zal oudste dochter zo naar school moeten dus schop ik mezelf maar even voor mijn kont.

Ik ben benieuwd hoe het met onze hoogzwangere dames gaat O+
  maandag 13 februari 2017 @ 07:52:15 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_168868074
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 22:59 schreef Mariposas het volgende:
SPOILER
SPOILER
thanks sherlock :D
disclaimer
pi_168868207
Mariposas _O_ O+
Sherlock Award gaat naar jou :D
pi_168868214
Mari! :D _O_
pi_168868375
:') waarom verbaast dit me niet?
pi_168868412
Jammer dit. :')
Go Mari! *O*
pi_168868422
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 03:09 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ja hier dus ook. Nogal een verschil he. :o
nogal ja, ik schrok mij kapot toen ze prijs noemde :X

Franny fijn dat het gewoon een off dagje was!

Succes vandaag Thistle

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2017 08:39:23 ]
pi_168868423
Vandaag combinatietest :o. Mijn vlos was hem vergeten in te plannen dus na twee weken geen post erover te hebben gehad zelf maar eens gebeld of het wel goed ging :% niet dus. En toen had het ineens haast en moet ik zometeen naar de andere kant vd stad ervoor. Woman, don't mess with the hormones :(! Ik was niet blij, laten we het daarop houden _O- maar komt vast goed.
  maandag 13 februari 2017 @ 08:37:25 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_168868430
Ze heeft m wel slim net een klein stukje gecropt zodat het lastiger te googlen is in elk geval O+
disclaimer
  maandag 13 februari 2017 @ 08:38:00 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_168868435
Succes ldg!
disclaimer
pi_168868437
Mari :D _O_

Verder gaat het hopelijk beter bij Cygne en mag je snel naar huis en hoop ik op een goede uitslag voor Skittles!
pi_168868605
Wat een sherlock, wauw! Ik ben benieuwd of er nog een poging tot uitleg komt ;)

Succes, LDG. Goed dat je er zelf achteraan bent geweest, nu is het nog op tijd gelukkig.

Cygne, hopelijk gaat het steeds beter en vinden jullie een manier zodat je pijnvrij thuis kunt zijn.
pi_168868644
Gut, wie had dat toch gedacht... Kudo's Mariposas!

Baby binnenboord hier. Vandaag is de peuter echt jarig, maar dat hebben we gelukkig al gevierd.
pi_168868728
Misschien heel perongeluk de echo van haar eerste miskraam gebruikt :+
Held mariposas! Ik deed toen ook een Google search met die foto, maar kon niks vinden

Dag entertainment ;(
pi_168868759
Jemig zeg, ik was aan de late kant dus moest opschieten mijn dochter naar school te brengen. Geheel mijn eigen schuld want ik schoot niet op. Vervolgens moest de auto gekrabt worden, schiet het verkeer niet op en luistert mijn kleuter niet. En op wie reageer ik het af? Juist op mijn kleuter die er niets aan kan doen dat ik mijn ochtend niet heb. Net heb ik haar huilend bij de juf achter gelaten en voel ik me een vet mislukte moeder en zou zelf eigenlijk ook wel een potje willen huilen. Soms kan ik me wel neerleggen bij het feit dat ik nul energie heb maar op dit soort momenten is het zo frustrerend dat het me niet eens lukt om mijn kind knap naar school te brengen. En dan hoef ik al niet eens meer op de fiets en de meeste keren brengt mijn man haar :{
pi_168868779
Ik had ook even snel gezocht idd maar niks gevonden...
Manmanman t croppen maakt t wmb alleen nog maar doortrapter...

Kan t geen kloon zijn van missjones? :o
  maandag 13 februari 2017 @ 09:10:32 #80
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168868803
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 08:32 schreef Crumpette het volgende:
:') waarom verbaast dit me niet?
Dit.

Ik lurk alles mee, en ken ook het verhaal van Missjones.
En dit hele verhaal - van begin tot eind- leek er toch wel vreselijk veel op,
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 13 februari 2017 @ 09:11:29 #81
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168868819
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:04 schreef Skittles het volgende:
Misschien heel perongeluk de echo van haar eerste miskraam gebruikt :+
Held mariposas! Ik deed toen ook een Google search met die foto, maar kon niks vinden

Dag entertainment ;(
Ik heb ook gezocht, maar ook niets gevonden.

Mari, hoe kom jij erop dan :)
pi_168868822
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:06 schreef Thistleweed het volgende:
Jemig zeg, ik was aan de late kant dus moest opschieten mijn dochter naar school te brengen. Geheel mijn eigen schuld want ik schoot niet op. Vervolgens moest de auto gekrabt worden, schiet het verkeer niet op en luistert mijn kleuter niet. En op wie reageer ik het af? Juist op mijn kleuter die er niets aan kan doen dat ik mijn ochtend niet heb. Net heb ik haar huilend bij de juf achter gelaten en voel ik me een vet mislukte moeder en zou zelf eigenlijk ook wel een potje willen huilen. Soms kan ik me wel neerleggen bij het feit dat ik nul energie heb maar op dit soort momenten is het zo frustrerend dat het me niet eens lukt om mijn kind knap naar school te brengen. En dan hoef ik al niet eens meer op de fiets en de meeste keren brengt mijn man haar :{
Awww rot is dat he :* ! Ik heb het hier ook wel eens, dat de nukkige kleuter de druppel is die m'n geduldemmer laat overlopen, terwijl ze wrs vooral nukkig wordt door mij :{
Komt vast wel weer goed, en aan de andere kant leren ze dan alvast ook omgaan met minder geduldige/vrolijke mensen :+

Maar serieus, t voelt klote :*

Ik heb net kleuter afgezet bij school met een stukke kachel :') lekker met dit weer :X maar even een elektrisch kacheltje gebracht, t was 8 graden _O-
  maandag 13 februari 2017 @ 09:19:38 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_168868908
Het is geen missjones dus die indianenverhalen kunnen meteen de kop ingedrukt ;)
Laten we eens afwachten wat missbrunette er zelf over te zeggen heeft.
disclaimer
pi_168868927
Ik denk ook wel dat het goed komt. Maar het voelt inderdaad niet fijn. Ik voel me ook wel heel schuldig. Ik ben zelf overwerkt geraakt en heb er vervolgens voor gekozen om zwanger te raken, niet echt een hele handige combinatie en nu heeft de rest er onder te lijden. Maargoed, misschien maar even aan de bel trekken bij de psycholoog als ik me schuldig en rot blijf voelen.

8 graden! Dat ze de school niet hebben gesloten dan. Hopelijk snel weer wat warmer.
  maandag 13 februari 2017 @ 09:22:17 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_168868932
Knuffel voor Thistleweed! Het scheelt hier misschien dat mijn peuter altijd de echte eikel in het verhaal is dus dan voel ik me er ook niet schuldig over, maar ik weet zeker dat je haar niet getraumatiseerd hebt hoor. Ook mama's hebben wel eens een offday :*

Gefeliciteerd met je peuter WupWup! Vandaag niet bevallen dus?
disclaimer
  maandag 13 februari 2017 @ 09:25:31 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_168868958
Ik ga zo eindelijk naar de beautysalon! In mijn yogabroek. Want dat is het enige nog passende kledingstuk waarvan ik de pijpen nog omhoog kan trekken :')
#teamonslow
disclaimer
pi_168868974
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Het is geen missjones dus die indianenverhalen kunnen meteen de kop ingedrukt ;)
Laten we eens afwachten wat missbrunette er zelf over te zeggen heeft.
Ik vond MissJones ook veel geraffineerder. Sowieso was haar taalgebruik veel netter en bouwde ze haar verhaal beter op. Ze had veel meer een band met iedereen voordat haar verhalen steeds wilder werden. Er werd in ieder geval nooit hardop getwijfeld aan haar verhaal.
Wel mooi dat ze haar usernaam zo heeft gekozen dat hij op die van MissJones lijkt.
Ben wel benieuwd wat mensen drijft om dit soort dingen te doen. Maar gok dat de kans klein is dat ze nog uitleg komt geven.
pi_168868975
Gefeliciteerd idd wupwup!
Ja ik vroeg me ook al af waarom de school nog open was, de ketel was nu wel gemaakt zeiden ze :7
Maar goed, voor zo'n groot gebouw dan weer warm is :')

Ik ben ook benieuwd naar het verhaal van MissB :Y
pi_168868984
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga zo eindelijk naar de beautysalon! In mijn yogabroek. Want dat is het enige nog passende kledingstuk waarvan ik de pijpen nog omhoog kan trekken :')
#teamonslow
whehehehehehe ik zie t voor me _O-
Ik wil eigenlijk nog wel naar de kapper :o morgen misschien :7
pi_168868986
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
Het scheelt hier misschien dat mijn peuter altijd de echte eikel in het verhaal is dus dan voel ik me er ook niet schuldig over,
_O-

Veel plezier met je beautydag!
pi_168868997
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:26 schreef Thistleweed het volgende:

[..]

Ik vond MissJones ook veel geraffineerder. Sowieso was haar taalgebruik veel netter en bouwde ze haar verhaal beter op. Ze had veel meer een band met iedereen voordat haar verhalen steeds wilder werden. Er werd in ieder geval nooit hardop getwijfeld aan haar verhaal.
Wel mooi dat ze haar usernaam zo heeft gekozen dat hij op de van mijn MissJones lijkt.
Ben wel benieuwd wat mensen drijft om dit soort dingen te doen. Maar gok dat de kans klein is dat ze nog uitleg komt geven.
Dat is ook wel weer zo. Eigenlijk is het vooral sneu, dat je op zo'n manier je aandacht moet zien te krijgen... -O-
  maandag 13 februari 2017 @ 09:29:54 #92
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168869005
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:26 schreef Thistleweed het volgende:

[..]

Wel mooi dat ze haar usernaam zo heeft gekozen dat hij op die van MissJones lijkt.
Maar die was toch ook al veel verder in de zwangerschap?
pi_168869049
In mijn herinnering was ze al zwanger dat ze hier begon te schrijven maar nog niet zo heel lang. Volgens heeft ze ook best een tijd meegeschreven.
  maandag 13 februari 2017 @ 09:35:38 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_168869069
Maar die verhalen staan wel los van elkaar. Laten we die oude koe alsjeblieft lekker in de sloot laten en dit soort figuren ook niet te veel aandacht geven. Daar groeien ze namelijk van ;)
disclaimer
pi_168869134
SQ, met dit weer een oude koe in een sloot laten is heel gemeen :( o|O

OT: in het kader van nesteldrang ga ik m'n kledingkast zo maar eens ordenen :7
  maandag 13 februari 2017 @ 09:52:05 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_168869305
Nestelen O+
disclaimer
pi_168869348
Doe eens werpen ipv nestelen.
Inclusief live verslag.
Ik heb wel wat vertier nodig, tis zo saai hier :')
pi_168869579
Whehehehehe
Zusje is jarig en heeft een koortslip, vriend is op bhv-cursus...
Ik wacht nog wel even :+

En live verslag ga ik ook niet doen :@
pi_168869685
Aww Thistle! Ik snap dat je je er rot over voelt, maar je dochter is dit alweer vergeten als je d'r gaat ophalen. Niet teveel over piekeren!

WupWup gefeliciteerd! *O*

tombola ook gefeliciteerd met zus!

SQ geniet ervan!

Man o man, wat is het vies koud buiten. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')