Ik zou het zelf aan de kant houden, als ik niet dan minstens mijn erfgenamen, zie eerst eens zo oud te worden kerel.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik zal dat bedrag nu zeker gaan betalen om 20,- in de maand terug te zien
Dat was met die andere dingen ook zo met dat erven ging jij ook met de staart tussen de benen ervan door, ik ben niet anders gewend van jouw.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Godsamme zeg, hoe fucking duidelijk wil je het hebben:
[..]
Als jij niet kunt lezen moet je niet gaan beweren dat anderen niet kunnen schrijven.
Ben ook wel weer klaar met jou, heeft nog nooit zin gehad om een poging te ondernemen om met jou een gesprek te voeren, want zoals je hier ook weer keurig demonstreert ligt het toch aan de anderen dat jij niet kunt lezen.
Landverrader. awoert weg van dit forum.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Godsamme zeg, hoe fucking duidelijk wil je het hebben:
[..]
Als jij niet kunt lezen moet je niet gaan beweren dat anderen niet kunnen schrijven.
Ben ook wel weer klaar met jou, heeft nog nooit zin gehad om een poging te ondernemen om met jou een gesprek te voeren, want zoals je hier ook weer keurig demonstreert ligt het toch aan de anderen dat jij niet kunt lezen.
Nee, ik kap gesprekken met jou af omdat het niet mogelijk is om met jou een gesprek te voeren.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat was met die andere dingen ook zo met dat erven ging jij ook met de staart tussen de benen ervan door, ik ben niet anders gewend van jouw.
Fijne aanwinst heeft Zwitserland met jouw heb ik al eerder beweerd trouwens!
Oei alweer een rotzorg, voor hoelang?quote:Op zondag 12 februari 2017 03:31 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee, ik kap gesprekken met jou af omdat het niet mogelijk is om met jou een gesprek te voeren.
Wat jij daar verder van denkt zal mij een rotzorg zijn.
Doei![]()
![]()
Ik stel dat ajax fans die Belgisch willen praten aan hun mammie een nieuwe luier gaan vragen.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Landverrader. awoert weg van dit forum.
Jij stelt helemaal niets, buitenlanderquote:Op zondag 12 februari 2017 03:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik stel dat ajax fans die Belgisch willen praten aan hun mammie een nieuwe luier gaan vragen.
Ik ben zeer nieuwsgierig naar jouw leeftijd zodat ik je kan voor rekenen wat jij al opgebouwd hebt.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:31 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee, ik kap gesprekken met jou af omdat het niet mogelijk is om met jou een gesprek te voeren.
Wat jij daar verder van denkt zal mij een rotzorg zijn.
Doei![]()
![]()
Moeten ze dan maar zorgen voor meer rijken?quote:Op zondag 12 februari 2017 10:06 schreef Fisherman het volgende:
Alle arme sloebers zullen idd pvv gaan stemmen en een groot deel van de rijken zullen strategisch op een tegenpartij van de pvv stemmen. Is dat nu zo vreemd?
Dat stelt de overheid ookquote:Op zondag 12 februari 2017 03:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hij stelt dat er AOW word afgetrokken
Vind ik ook van de overheid een vreemde conclusie, want het is een verzekering waarbij de waardeopbouw word stopgezet.quote:
Dat hoef jij niet voor mij uit te rekenen, daarbij heb jij ook niets aan alleen mijn leeftijd daarvoor.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik ben zeer nieuwsgierig naar jouw leeftijd zodat ik je kan voor rekenen wat jij al opgebouwd hebt.
Is ook wel zo, staat ook bij mijn AOW-opbouw (is nog geen 100%). Maar ik denk dat ze bedoelen dat je zoveel procent minder krijgt de norm.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vind ik ook van de overheid een vreemde conclusie, want het is een verzekering waarbij de waardeopbouw word stopgezet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |