SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Note voor nieuwe luisteraars die mobiel willen luisteren:quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True. Maar dan moeten ze of via laptop/pc luisteren of even TuneIn downloaden. En dan dat linkje van Frosty gebruiken. http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Deze week wel genoeg over filmpjes gehadquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Deze week wel genoeg over filmpjes gehad
Alsof ik het wistquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig begint zich voorzichtig af te vragen wat er met Oscar aan de hand is...
Ja. ik vraag me dat ook afquote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig begint zich voorzichtig af te vragen wat er met Oscar aan de hand is...
\Volgens mij zit Diaan weer naast hem op de bankquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:42 schreef just me het volgende:
[..]
\Volgens mij zit Diaan weer naast hem op de bank
Ja nu wil ik het weten ook he?quote:
Ssstquote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:42 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:42 schreef just me het volgende:
[..]
Nou, ik koop niks meer bij die eikelquote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
De McDonalds was hier laatst een paar weken dicht vanwege een verbouwing. Toen -ie weer open ging, hadden we hier ook een Return of the Mac...
quote:
\genoeg gezegd tochquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
De McDonalds was hier laatst een paar weken dicht vanwege een verbouwing. Toen -ie weer open ging, hadden we hier ook een Return of the Mac...
Hoezoquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
Maar je maakt er wel stiekem sluikreclame voor...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, ik koop niks meer bij die eikel
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar je maakt er wel stiekem sluikreclame voor...
Nee, dan is het goed.quote:
Oh wist niet of iedereen daar op zat te wachtenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:49 schreef Diaan73 het volgende:
Waar blijft de songtekst? Zo kan ik niet karaoken.![]()
quote:
Als ik DJ was op dit moment, zou ik gewoon - heel gemeen - een instrumentale track instartenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:49 schreef Diaan73 het volgende:
Waar blijft de songtekst? Zo kan ik niet karaoken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |