quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew Sam Allardyce
Everton - Ronald Koeman
Hull City - Mike Phelan Marco Silva
Leicester City - Claudio Ranieri
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco Guidolin Bob Bradley Paul Clement
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport Oh.
Pakte tegen Man Utd elke balquote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat keepertje van Hull vind ik geen zekere factor
Geen idee. Zag hem toen live debuteren bij Feyenoord. Toen hebben we hartelijk gelachen.quote:
Kwam uit de koopjesbak van Don Leo toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee. Zag hem toen live debuteren bij Feyenoord. Toen hebben we hartelijk gelachen.
Nee. Dat was na het seizoen van guidetti. Toen dachten ze dat een Scandinaviër van city altijd raak was.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwam uit de koopjesbak van Don Leo toch?
Toen kwam Immers toch ook in die transferperiode?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Dat was na het seizoen van guidetti. Toen dachten ze dat een Scandinaviër van city altijd raak was.
Gaat niet gebeuren. 2-0 zal zo vallenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop echt dat Arsenal dit nog weg gaat choken.
Jammer wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. 2-0 zal zo vallen
Heb je Ziggo Sport daarop?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even zoeken welke zender op t schoteltje
Zegt genoeg over de pl dat zo'n speler er hier wat van kanquote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:50 schreef Bolasie het volgende:
Gabbiadini is nu al een geweldige aankoop. Zijn 3e goal al in 2 wedstrijden.
Die 0-2 mocht er ook wezen hoor.
Napoli had ook gewoon teveel goede aanvallers.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zegt genoeg over de pl dat zo'n speler er hier wat van kan
Wat ze nog steeds met Milner op linksback doen is echt ->quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:55 schreef Bolasie het volgende:
#LFC XI v #THFC: Mignolet, Clyne, Matip, Lucas, Milner, Lallana, Henderson, Wijnaldum, Mane, Firmino, Coutinho
#THFC XI v #LFC: Lloris (C), Walker, Alderweireld, Dier, Davies, Dembele, Wanyama, Dele, Eriksen, Son, Kane.
Anders moeten ze Alberto Moreno opstellen en die kan er ook niks van. Milner doet het wmb niet overdreven slecht.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wat ze nog steeds met Milner op linksback doen is echt ->
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders moeten ze Alberto Moreno opstellen en die kan er ook niks van. Milner doet het wmb niet overdreven slecht.
Klopt, maar ze mogen wel eens even goed investeren als ze echt een keer voor de titel willen gaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:12 schreef Tagliano het volgende:
Milner is het stereotype nuttige voetballer. Loopt niet enorm in de weg, zeker op linksback niet, maar iedereen ziet graag iets beters
Nee een team vol dribbeltalentjes is echt fantastisch. Iemand moet het vuile werk opknappen en dat heeft Milner altijd gedaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:12 schreef Tagliano het volgende:
Milner is het stereotype nuttige voetballer. Loopt niet enorm in de weg, zeker op linksback niet, maar iedereen ziet graag iets beters
Vincent Janssen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Die League Cup-pot was met allemaal B-spelers, Sjon.
Ik krijg altijd honger als ik Milner hoor of zie.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:12 schreef Tagliano het volgende:
Ik zeg ook niet dat je daar een of ander dribbeltalentje moet hebben, maar er zijn wat mij betreft betere linksbacks beschikbaar dan Milner. Of die overigens naar Liverpool te halen zijn is vanzelfsprekend wel een tweedequote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee een team vol dribbeltalentjes is echt fantastisch. Iemand moet het vuile werk opknappen en dat heeft Milner altijd gedaan.
Tijd voor wat Lays paprika chips?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik krijg altijd honger als ik Milner hoor of zie.
Tuurlijk zijn er betere linksbacks, want Milner is geen linksback, maar hij kan het wel invullen. Alleen als hij op het middenveld speelt, zullen er nog steeds velen zijn die hetzelfde zeggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je daar een of ander dribbeltalentje moet hebben, maar er zijn wat mij betreft betere linksbacks beschikbaar dan Milner. Of die overigens naar Liverpool te halen zijn is vanzelfsprekend wel een tweede
Guardiola is dan ook een gevaarlijke gek.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof het raar is dat je twijfelt over je keepers, Youri. Guardiola hield ook een schimmenspelletje of hij vorige week Bravo of Willy op ging stellen.
Kaas natuurlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tijd voor wat Lays paprika chips?
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Liverpool mag wel weer eens winnen.
Zou jammer zijn als ze afhaken voor de CL plaatsenquote:
Klop(p)t, aangezien Tottenham betere kaarten heeft en Pochettino in de CL mensen rust geeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:42 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Zou jammer zijn als ze afhaken voor de CL plaatsen
Er waren mensen die zeiden dat hij het niveau niet aankan.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wijnaldum met de assist, dat u het weet.
Engelse subtop is niet echt wereldniveau ofzo. Wijnaldum was één van de beste spelers in de eredivisie.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er waren mensen die zeiden dat hij het niveau niet aankan.
Praat een fatsoenlijke taal.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:49 schreef Kopsterk het volgende:
En dos minutos dos goles de Sadio Mané
Lol.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:49 schreef Kopsterk het volgende:
En dos minutos dos goles de Sadio Mané
Leicester City.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Tegen wie moet Liverpool volgende week ?
Ja en ze zijn al 4-1 afgedroogd dit seizoen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en Liverpool is constant
Oh ja dan kunnen ze het weer natuurlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:53 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja en ze zijn al 4-1 afgedroogd dit seizoen.
Spreek je volgende week wel weer.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh ja dan kunnen ze het weer natuurlijk
dan is er FA Cupquote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Spreek je volgende week wel weer.
Is goed chefquote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Spreek je volgende week wel weer.
Ik ook.quote:
Klopt, het is vooral leuk door alle fouten, van met name Spurs, maar er gebeurt iig genoeg.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:02 schreef franske19 het volgende:
[..]
Tempo is moordend maar Spurs en Liverpool kunnen beide niet verdedigen.
Totale ineenstorting. Spurs winnen 2-3.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Liverpool gaat de tweede helft vast ook keihard. Die hoeven toch pas over 16 dagen weer.
Sowieso zal hij geen spijt ervan hebben nu hij gewoon een goed inkomen heeftquote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:27 schreef Sked het volgende:
Nu Wimpie gratis dit soort wedstrijdjes mag bezoeken zal hij steeds minder spijt hebben van zijn contract bij Ziggo vermoed ik
Lekker zuipen in Liverpoolquote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:27 schreef Sked het volgende:
Nu Wimpie gratis dit soort wedstrijdjes mag bezoeken zal hij steeds minder spijt hebben van zijn contract bij Ziggo vermoed ik
Natuurlijk, maar dit is toch geen verkeerde bijkomstigheid.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso zal hij geen spijt ervan hebben nu hij gewoon een goed inkomen heeft
Als je dan maar geen anti-NEC liederen gaat zingenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dit is toch geen verkeerde bijkomstigheid.
Misschien dat ik eens ga solliciteren om de Robbie Peters van LaLiga te worden.
Alsof die Spanjolen dat verstaanquote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dan maar geen anti-NEC liederen gaat zingen
Euhm...ado speelt.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag hopen op een snelle aansluitingstreffer, want anders zit je gewoon nog een half uur naar niks te kijken. Staat ook totaal geen wedstrijd op het programma op de Europese velden waarvan je denkt: dat moet ik zien.
Hiermee beledig je gehandicapten.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gehandicaptenvoetbal sla ik over.
Dan blijf ik lekker langer in mijn bed liggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Was het maar 14:30 morgen. Het begin van de middag is ook weer een grote tragedie.
met Groenendijkgodquote:
Penalty's erin schieten is nog niet zo makkelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Janssen heeft gescoord in de Liek cup
2 min later : Janssen heeft gescoord in de Liek cup
enz.
Het slechter doen dan Sierd vandaag qua commentaar ook niet . Maar hij komt aardig dichtbijquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Penalty's erin schieten is nog niet zo makkelijk.
Wat was er mis met het commentaar van Sierd vandaag? Ik heb de helft gemist van die potquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het slechter doen dan Sierd vandaag qua commentaar ook niet . Maar hij komt aardig dichtbij
Sierd was Calimero aan het doen . De schorsing van Suarez moeten ze kwijtschelden , Messi mogen ze niet aanraken en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan . Echte Atleti-fanquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat was er mis met het commentaar van Sierd vandaag? Ik heb de helft gemist van die pot
Ach hij mag best zijn mening geven opzich, ik kan me daar niet druk om maken.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sierd was Calimero aan het doen . De schorsing van Suarez moeten ze kwijtschelden , Messi mogen ze niet aanraken en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan . Echte Atleti-fan
Schorsing is ook belachelijk. Dat gezever van Messi ging inderdaad nergens over.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sierd was Calimero aan het doen . De schorsing van Suarez moeten ze kwijtschelden , Messi mogen ze niet aanraken en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan . Echte Atleti-fan
Misschien moet die dan het vak van commentator laten varenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hij mag best zijn mening geven opzich, ik kan me daar niet druk om maken.
Die schorsing was/is gewoon terecht.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:18 schreef franske19 het volgende:
[..]
Schorsing is ook belachelijk. Dat gezever van Messi ging inderdaad nergens over.
Ik vind het wel prima als een commentator zijn mening geeft eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien moet die dan het vak van commentator laten varen
Niet als het een act begint te worden en dat was het vanmiddag . Was nog erger dan die gast bij Atlethic-Barca voor de bekerquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel prima als een commentator zijn mening geeft eerlijk gezegd.
Hij begint wel wat teveel in zichzelf te geloven, maar ik vind hem nog wel met afstand de beste commentator van Ziggo Sport. Die andere lui hebben zo'n vreselijk deprimerende stem.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet als het een act begint te worden en dat was het vanmiddag . Was nog erger dan die gast bij Atlethic-Barca voor de beker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |