Ik denk zomaar dat de huidige storingen daar voor zorgenquote:Op maandag 13 februari 2017 14:32 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik snap sommige dienstregelingswijzigingen echt niet.
Sprinters Zwolle <> Den Haag en Vathorst <> Hoofddorp hebben ze nu 'opgesplitst' in 2 treinseries per lijn waardoor ze allebei maar tot Amsterdam CS lijken te gaan. Enige verandering is dan een '1' extra in het serienummer. Doen ze dat zodat mensen niet denken dat die krengen via Amsterdam Zuid gaan?
1 | | 17:06 | 1 | 5065 NS SPR (DD-AR 7342) | Dordrecht via Den Haag HS, Delft, Rotterdam C. | Stopt niet in Delft Zuid | |
Ik denk zomaar dat men bij het opstellen van het wijzigingsblad (dat vandaag is ingegaan) nog niet wist dat die storing er nu zou zijn.quote:Op maandag 13 februari 2017 15:37 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat de huidige storingen daar voor zorgen
Ehm ja Systeempje vergeten bij te werken vannacht.quote:Op maandag 13 februari 2017 16:12 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat men bij het opstellen van het wijzigingsblad (dat vandaag is ingegaan) nog niet wist dat die storing er nu zou zijn.
Nu weer uit dienst, vanwege het ontbreken van de juiste controles.quote:Op maandag 13 februari 2017 11:52 schreef b2py het volgende:
Nou, de eerste gereviseerde VIRM rijdt..
Boek een hotel, stuk minder stressvolquote:Op maandag 13 februari 2017 21:10 schreef JDude het volgende:
In juli om 10:00 vliegen vanaf Haarlemmermeer Airport. Ik ben serieus nu al mogelijkheden aan het verzinnen om niet 's ochtends vanaf Breda nog daarheen te hoeven reizen .
Hoe doet de ICd het op donderdagochtend in de statistieken?
tegenwoordig weer dramatisch. Maar goed, het is dan ook nog een ingroeiperiodequote:Op maandag 13 februari 2017 21:10 schreef JDude het volgende:
In juli om 10:00 vliegen vanaf Haarlemmermeer Airport. Ik ben serieus nu al mogelijkheden aan het verzinnen om niet 's ochtends vanaf Breda nog daarheen te hoeven reizen .
Hoe doet de ICd het op donderdagochtend in de statistieken?
ik zou voor een hotel gaan in de buurt van Schiphol, dan heb je een hele dag extra om op Schiphol aan te komen.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:10 schreef JDude het volgende:
In juli om 10:00 vliegen vanaf Haarlemmermeer Airport. Ik ben serieus nu al mogelijkheden aan het verzinnen om niet 's ochtends vanaf Breda nog daarheen te hoeven reizen .
Hoe doet de ICd het op donderdagochtend in de statistieken?
De PKWquote:Op maandag 13 februari 2017 21:10 schreef JDude het volgende:
In juli om 10:00 vliegen vanaf Haarlemmermeer Airport. Ik ben serieus nu al mogelijkheden aan het verzinnen om niet 's ochtends vanaf Breda nog daarheen te hoeven reizen .
Hoe doet de ICd het op donderdagochtend in de statistieken?
Hou je lipquote:Op maandag 13 februari 2017 21:01 schreef James1988 het volgende:
Speciaal modelletje, in elkaar gezet door authentieke Italiaanse treinenbouwers.
De meesten nemen zoveel bagage mee dat ze een LKW nodig hebbenquote:
SPOILER: Fles, niet klikken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die locs hebben daarvolgens mij wel 5 jaar gestaan ofzo, minstens 4 iigquote:Op maandag 13 februari 2017 00:49 schreef dennistd het volgende:
Vandaag een dagje op de bonnefooi gaan treinen, 'ik zie wel waar het schip strandt'. Dat werd uiteindelijk een rondje Enschede - Almelo - Mariënberg - Zwolle - Amersfoort - Utrecht - Den Haag - Breda - Den Bosch - Nijmegen - Zutphen - Goor - Hengelo - Enschede.
Amersfoort ben ik het langst geweest, hier was dan ook het meeste te zien. Als eerste een toevalstreffer en niet waarvoor ik hier kwam, daarna wel datgene waarvoor ik naar Amersfoort ben gereisd:
[ afbeelding ]
Na jarenlang bij station Amersfoort te hebben gestaan werden vanmiddag de laatste drie locs weggehaald. DB Cargo-loc 6465 duwde zijn terzijde staande broertjes 6474 (geel/grijs), 6449 (geel/grijs) en 6473 (Railion-rood) na twee keer kopmaken spoor 8 op. Hier verruilde de machinist zijn afstandsbediening voor de cabine van de 6465 waarna de trein vertrok naar de Vlasakkers waar de drie loc gestald werden.
[ afbeelding ]
Nadat de Plan W 4118 , Plan E 6703 en Plan D 7709 op 19 november naar Beekbergen waren gebracht door een VolkerRail-V100 haalde het Spoorwegmuseum de rijtuigen vandaag zelf weer op uit Apeldoorn. Motorpost 3031 trok hiervoor vanmorgen naar Apeldoorn, waar de rijtuigen werden door VSM-loc 2299 van winterstalling Beekbergen naartoe gebracht werden. Op de terugweg was er een stop van ruim een half uur in Amersfoort, waar het zonnetje heerlijk scheen.
[ afbeelding ]
DB Cargo-loc 6465 kwam ook nog even buurten bij de Motorpost nadat de loc drie terzijde staande soortgenoten van Amersfoort naar de Vlasakkers gebracht had. In de achtergrond vertrekt een ICM op weg van Enschede naar Den Haag Centraal.
Ja wie weet heeft je achterneefje van zeven wel geëxperimenteerd met zijn TellSell doos "Geslachtsoperaties op de keukentafel in vier eenvoudige stappen" op en en ga je ineens als vrouwmens door het levenquote:Op maandag 13 februari 2017 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
hee NS kap eens met mij iedere week mailen of mijn gegevens nog uptodate zijn. Als je geen NDR krijgt: JA. En nou oprotten.
Wat ik kan vinden zijn overbrengingen in 2010, dus al 6-7 jaarquote:Op maandag 13 februari 2017 23:00 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Die locs hebben daarvolgens mij wel 5 jaar gestaan ofzo, minstens 4 iig
Ik niet omdat Cryin'Airquote:Op maandag 13 februari 2017 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De meesten nemen zoveel bagage mee dat ze een LKW nodig hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |