abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168874922
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 11:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
... die zitten echt niet te wachten op jouw romantisch melodramatisch geneuzel, die willen gewoon even goed genomen worden.
Dit.
pi_168875792
Als je tijdens je date net zo praat als je in de OP schrijft dan snap ik dat vrouwen afhaken. De tering.

En een tip: Het ligt niet aan de vrouwen dus kijk eens naar jezelf. Misschien wat minder dramatisch doen, wat minder proberen shakespear te immiteren en gewoon proberen een vrouw te scoren om eens uit elkaar te trekken.

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 11:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik krijg de indruk dat die vrouwen gewoon een seksdate willen, en jij een tijdelijke relatie zoekt. Ik neem aan dat jij gewoon open bent dat je een vriendin hebt en dat het dus eigenlijk alleen om de seks gaat, dan kan ik me voorstellen dat je ze afschrikt met je dramatisch gezever. Je hebt een vriendin, daar kun je lief en leed mee delen, met die anderen wil je alleen seks, die zitten echt niet te wachten op jouw romantisch melodramatisch geneuzel, die willen gewoon even goed genomen worden.
Dit dus

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 10:19 schreef NanKing het volgende:
Het lijkt mij zinnger dat je vriendin/vrouw hulp zoekt met het verwerken.
Als dat inderdaad de reden is dat ze al 10 jaar ( wtf ) geen seks hebben dan zou ik allang bij een sexuoloog oid gezeten hebben met mijn vriendin.

[ Bericht 31% gewijzigd door Metro2005 op 13-02-2017 16:10:55 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_168878453
Als het je tien jaar (!) lang niet lukt, dan zou ik de oorzaak toch echt bij jezelf zoeken.
1 + 1 = blauw
  dinsdag 14 februari 2017 @ 06:15:19 #54
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168887265
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:00 schreef Allures het volgende:

[..]

wat een onzin
Als een vrouw zo praat krijg ik ook een naar biodanza gevoel
Wat is dat?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 14 februari 2017 @ 06:22:31 #55
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168887268
quote:
12s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:26 schreef Marco3400 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties tot nu toe.
Mijn vriendin is ooit aangerand door een familielid. Vandaar dus.
Naar een prostituee gaan is een technische handeling waarvoor je betaalt. Dus een vrouw raakt je alleen aan als je ervoor betaalt. Dat heeft niets met vrijen te maken. En na 30 minuten kijkt ze op haar klokje. Bij hoeren valt ook het hele stuk zoenen en strelen weg, wat voor mij wel belangrijk is. Ja, die mannen bestaan ook
Ik zoek een vrouw die net als ik iets op dit vlak mist en dat samen wil delen. En daarbij vullen we zelf in wat voor etiket je daarop plakt. Volgens mij kan je om meerdere mensen geven. Dus ook om iemand met wie je je leven deelt en iemand waarmee je lichamelijke intimiteit en wellicht vriendschap deelt. Of gewoon elkaars minnaar bent.
Marco3400, serieuze vraag: mag die vrouw dan ook lelijk zijn, extreem dik of dun, enz.

Zou je toch aanraden over prostitutie te denken. Om nu al 10 jaar gefrustreerd te zijn ....
Is misschien niet je ideaal, maar dat is het voor de meeste mensen niet, zowel de relatie als de sex is zelden ideaal, maar helemaal niets is ook helemaal niets.
Vind het advies om samen met je vriendin ergens (seksuoloog of psycholoog of huisarts) hulp te zoeken ook erg waardevol. zeker om dat te proberen. Hebben jullie daar dan nog nooit aan gedacht. Of een ervaringsdeskundige therapeute, dus een vrtherapeute die zelf ook een verkrachting heeft doorgemaakt.

[ Bericht 14% gewijzigd door LeesFoknl op 14-02-2017 06:31:18 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 14 februari 2017 @ 07:11:50 #56
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_168887345
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 01:19 schreef Swlabr het volgende:
Waarom zou een vrouw echt, intiem en niet op uiterlijke lust gebaseerd contact met jou willen als je vervolgens weer naast je vriendin in bed kruipt? Niemand zit daar op te wachten hoor.
Het zal wel iets zijn als dat TS wel communiceert maar dat het niet begrepen wordt, het "ik verander hem wel" idee. Net als die vrouwen die toch nog vissen naar een relatie terwijl je uitdrukkelijk zegt dat het een one night stand is.
Ze komen dus met het idee een toekomstige vaste partner te ontmoeten, maar TS denkt dat ze alleen als af-en-toe seksuele partner solliciteren.
pi_168887365
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 09:58 schreef Marco3400 het volgende:
Ja, ik ben rustig en heb door een ziekte soms trillende armen
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 10:17 schreef Allures het volgende:

Ik krijg trouwens echt rillingen van de manier waarop je over seks praat.
Match made in heaven.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_168887371
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:24 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Dit.
Inderdaad.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_168887478
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 13:07 schreef WodanIsGroot het volgende:
Wat is er mis met een prostituee en waarom is dat niet gewenster?

Jij zoekt een vrouw om te neuken en het is hierbij niet gewenst dat ze een relatie met je wil, immers ga je dan bij je vriendin weg

Wanneer jij vrouwen zoekt enkel om me te vrijen dan begeef jij je toch in een oppervlakkige wereld? En is het logisch dat de focus op het fysieke ligt. Wanneer je deze concurentie strijd niet aan wil/kan gaan, dan betaal je toch gewoon een professional?
Precies mijn gedachte. TS geeft aan al gebonden te zijn maar praat vervolgens alsof hij de ware liefde nog zoekt.

"De wereld de wereld laten". TS als je de Notebook wilt moet je je huidige vrouw verlaten en serieus opzoek gaan.

Verwacht niet via Tinder oid diepgaande passionele liefde te vinden met een side chick.

Daarbij heeft de vrouw in je OP gewoon eigenwaarde. Ze vond je niet aantrekkelijk en heeft dat eerlijk aangegeven. In plaats van met tegenzin de benen te spreiden omdat ze geen nee durft te zeggen.
pi_168887518
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 01:19 schreef Swlabr het volgende:Als jij alleen maar seks wil, krijg je ook oppervlakkig contact met oppervlakkige keuzes. Dan doet het er geen hol toe of je een 'mooi mens' bent en complimenten krijgt over je 'mens zijn'.
Ik heb het sowieso niet zo op mensen die zichzelf dat soort stigma's aanmeten. "Ik ben een mooi mens met een prettige persoonlijkheid". Uh... mag ik dat even zelf beoordelen a.u.b.?
pi_168887559
quote:
Aangerand of verkracht? Dat lijkt me namelijk nogal een verschil.

Als het puur om aanranding gaat vind ik het namelijk nogal ver gaan dat ze zoveel jaar later nog steeds niets met je wil. Klinkt eerder als een excuus omdat ook zij jou niet aantrekkelijk vind maar wel graag een man heeft die voor haar klaarstaat.
pi_168887589
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 01:19 schreef Swlabr het volgende:
Waarom zou een vrouw echt, intiem en niet op uiterlijke lust gebaseerd contact met jou willen als je vervolgens weer naast je vriendin in bed kruipt? Niemand zit daar op te wachten hoor.

Als jij alleen maar seks wil, krijg je ook oppervlakkig contact met oppervlakkige keuzes. Dan doet het er geen hol toe of je een 'mooi mens' bent en complimenten krijgt over je 'mens zijn'.
Inderdaad. Kan jij het wel willen, maar als je een vriendin hebt dan heeft niemand zin om zich mentaal volledig naar je open te stellen, want je hebt al iemand. Gevoelens ontwikkelen is dan niet wenselijk, dus krijg je als alternatief 'platte seks'. Je kunt niet alles krijgen, of je moet helemaal polyamoreus worden. Maar dan vraag ik me af of je niet beter hechte vrienden kunt zijn met je vriendin, omdat de kans dan ook aanwezig is dat de ander jou meer kan bieden dan je huidige vriendin.
pi_168887655
quote:
Naar een prostituee gaan is een technische handeling waarvoor je betaalt. Dus een vrouw raakt je alleen aan als je ervoor betaalt. Dat heeft niets met vrijen te maken. En na 30 minuten kijkt ze op haar klokje. Bij hoeren valt ook het hele stuk zoenen en strelen weg, wat voor mij wel belangrijk is. Ja, die mannen bestaan ook
Ik zoek een vrouw die net als ik iets op dit vlak mist en dat samen wil delen. En daarbij vullen we zelf in wat voor etiket je daarop plakt. Volgens mij kan je om meerdere mensen geven. Dus ook om iemand met wie je je leven deelt en iemand waarmee je lichamelijke intimiteit en wellicht vriendschap deelt. Of gewoon elkaars minnaar bent.
Dus??
Ze kan toch gewoon haar benen spreiden net zoals ze in het begin wel deed??
pi_168887886
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:12 schreef hoechst het volgende:

[..]

Dus??
Ze kan toch gewoon haar benen spreiden net zoals ze in het begin wel deed??
Is het wel ooit gebeurd met TS en z'n vriendin?
pi_168888039
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:37 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Is het wel ooit gebeurd met TS en z'n vriendin?
Vast niet. Ook krijgt de TS geen liefde van zijn vriendin, blijkbaar ook geen knuffel of zoentje (anders zou hij daar toch niet zo hard naar op zoek zijn?).

Tsja nu ik dit zo achter elkaar zet bekruipt me een wat andere gevoel over de situatie, misschien is de TS nog maagd (getuige ook van zijn beeld hoe je vrouwen het bed in krijgt) en is dit hele verhaal slecht een .....

Ach accepteer de situatie waarin je leeft of kies de weg van de minste weerstand en betaal toch gewoon één. En je excuus dat die naar haar klokje klijkt of niet streelt is ongefundeerd. Een prostiuee is niet een kille opblaaspop.
pi_168888093
TS, heeft je vriendin ook een relatie met jou, of alleen jij met haar?
Make my day!
pi_168888360
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:48 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Vast niet. Ook krijgt de TS geen liefde van zijn vriendin, blijkbaar ook geen knuffel of zoentje (anders zou hij daar toch niet zo hard naar op zoek zijn?).

Tsja nu ik dit zo achter elkaar zet bekruipt me een wat andere gevoel over de situatie, misschien is de TS nog maagd (getuige ook van zijn beeld hoe je vrouwen het bed in krijgt) en is dit hele verhaal slecht een .....

Ach accepteer de situatie waarin je leeft of kies de weg van de minste weerstand en betaal toch gewoon één. En je excuuls dat die naar haar klokje klijkt of niet streelt is ongefundeerd. Een prostiuee is niet een kille opblaaspop.
Hij wil het gewoon gratis.
pi_168888434
Hey guys, is dit niet het zoveelste hersenspinsel van Syndroom?
.
pi_168888517
Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat je 10 jaar bij iemand blijft die jou niet wil aanraken. Die constante afwijzing is toch killing voor de relatie?
pi_168888544
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:25 schreef dennisenkim het volgende:
Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat je 10 jaar bij iemand blijft die jou niet wil aanraken. Die constante afwijzing is toch killing voor de relatie?
Daarom vraag ik me af of zij evenveel in die relatie zit als hij.
Mss is er helemaal geen relatie. Alleen in zijn hoofd.
Want dit is echt een heel raar verhaal.
Make my day!
pi_168888645
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:25 schreef dennisenkim het volgende:
Klinkt heel treurig van beide kanten idd
pi_168888822
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Klinkt heel treurig van beide kanten idd
Klinkt alsof hij dit zelf in stand houd. Niet de ballen om weg te gaan zodat hij haar zo kan overtuigen om hulp te zoeken voor haar problemen, want hij lijdt daar evengoed onder.
En dan moeilijk doen over betaalde liefde.
pi_168900264
Is het wel eens in jullie opgekomen dat je ondanks dit gemis toch van elkaar kan houden omdat je ook veel meegemaakt hebt samen?
Kijk, als ik in het begin had geweten hoeveel impact dit heeft dan was ik geen relatie aangegaan.
Maar nu ligt de situatie anders.
Mijn vriendin heeft het hele onderwerp seks allang afgesloten. Daar kan geen sexuoloog iets aan veranderen. Tuurlijk kan je vraagtekens zetten bij haar houding en het feit dat ik dat accepteer.
Dat is mijn eigen verantwoording. Of het verstandig is weet ik niet.
Vraag aan jullie: hebben jullie ervaring met betaalde seks? Dat advies wordt veel gegeven en ik snap dat ergens wel. Maar aan de andere kant: is het niet logisch dat ik echt behoefte heb aan iemand die juist met mij fijn en lekker wil vrijen? Mag ook zonder "melodramatisch gedoe". Prima zelfs. Wat dat betreft boeiend om hier te lezen dat vrouwen gewoon lekker genomen willen worden. En dat dit op de welbekende datingsites juist wordt ontkend door vrouwen.
Zeggen ze dan het ene en denken het andere?
In ieder geval een goede tip om het profiel niet te soft te laten worden.
Iemand vroeg: mag die vrouw ook lelijk zijn?
Is natuurlijk per persoon verschillend wat lelijk is. Maar ik heb wel gemerkt dat je ook met een vrouw die uiterlijk niet dichtbij je staat fijn kan vrijen.
Inderdaad, de zoektocht is niet helemaal voor niets geweest de afgelopen jaren.
Als je het goede wederzijdse verlangen hebt is dat uiterlijk minder belangrijk dan veel mensen denken. Er is meer.
pi_168900951
Ik heb wel ervaring met betaalde sex. Maar ik werd verliefd op mn prostituee, en heb nu een relatie met haar dus ik ben bevooroordeeld.
pi_168912110
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:37 schreef Marco3400 het volgende:
Vraag aan jullie: hebben jullie ervaring met betaalde seks? Dat advies wordt veel gegeven en ik snap dat ergens wel. Maar aan de andere kant: is het niet logisch dat ik echt behoefte heb aan iemand die juist met mij fijn en lekker wil vrijen? Mag ook zonder "melodramatisch gedoe".
Ja en nee, ik heb veel ervaring met hoeren en 'hoerenlopers' doordat ik bij een rosse buurt achter de bar heb gewerkt.

Ik heb jaren lang de verhalen van de prostiuees en de klanten aangehoord en weet daardoor het vrij goed in te schatten.

Zij is ook maar een mens aan het werk en net zoals een barkeeper is ze afhankelijk van de klanten die zich aan bieden, een leuke klant wordt dan ook altijd warm verwelkomt. Een hoer werkt echt niet altijd met tegenzin.

Dat misschien niet al je behoeftes worden vervuld kan, maar dat heeft toch iedereen? Je kan pas tevreden zijn wanneer je de beperkingen accepteert. Ik wil graag teveel geld hebben maar loop niet 10 jaar gefrustreerd rond omdat dat niet lukt.

[ Bericht 9% gewijzigd door WodanIsGroot op 15-02-2017 09:10:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')