Dit.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:17 schreef Allures het volgende:
Nog een topic was echt nodig?
Ik krijg trouwens echt rillingen van de manier waarop je over seks praat. En niet op een goede manier. Je maakt de vrouwen echt niet warm zo
Hoezo? Je kan toch met iemand klikken en praten en seksueel echt nul aantrekkingskracht voelen. Jij vindt het niet belangrijk blijkbaar of je iemand aantrekkelijk vindt, heel erg veel andere mensen wel. Kan je wel heel verongelijkt over doen maar dat is hoe t werkt.quote:Gisteren de eerste date in Den Bosch...... na een kwartier was het voorbij. Geen chemie zei ze. Onvoorstelbaar, hoe oppervlakkig kan een mens zijn. Als je zo met elkaar kan praten en alles klikt, dan kan je toch niet na een kwartier al opgeven. Ik ervaar dit vaker en het is heel pijnlijk, Zelf heb ik veel vrouwen ontmoet die op het eerste gezicht niet aantrekkelijk zijn. Maar als het contact goed is dan is dat compleet onbelangrijk. Als je je goed voelt bij elkaar en je gaat knuffelen, dan gaat het vanzelf. Dan telt wat voor uiterlijk ook niet meer. Ik kijk naar de mens maar voel me steeds meer in mijn hemd staan.
ditquote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:30 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan toch met iemand klikken en praten en seksueel echt nul aantrekkingskracht voelen. Jij vindt het niet belangrijk blijkbaar of je iemand aantrekkelijk vindt, heel erg veel andere mensen wel. Kan je wel heel verongelijkt over doen maar dat is hoe t werkt.
Het feminisme viert hoogtijquote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:17 schreef Allures het volgende:
Ik krijg trouwens echt rillingen van de manier waarop je over seks praat. En niet op een goede manier. Je maakt de vrouwen echt niet warm zo
wat een onzinquote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:41 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Het feminisme viert hoogtij![]()
Als je als man behoefte hebt aan intimiteit ben je gelijk een naar mannetje
Hoe regel je zo efficiënt mogelijk seksdates op tinder?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:43 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, wil je nog feedback of laat je het hierbij...?
? Nee, waarom het steeds fout gaat.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe regel je zo efficiënt mogelijk seksdates op tinder?
Oh, hmm, ik zou mij niet focussen op hoe het niet moet, maar op hoe het wel moet.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
? Nee, waarom het steeds fout gaat.
Wel een duur grapje denk ik steeds, als je 30min bezig bent?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:07 schreef WodanIsGroot het volgende:
Wat is er mis met een prostituee en waarom is dat niet gewenster?
Jij zoekt een vrouw om te neuken en het is hierbij niet gewenst dat ze een relatie met je wil, immers ga je dan bij je vriendin weg
Wanneer jij vrouwen zoekt enkel om me te vrijen dan begeef jij je toch in een oppervlakkige wereld? En is het logisch dat de focus op het fysieke ligt. Wanneer je deze concurentie strijd niet aan wil/kan gaan, dan betaal je toch gewoon een professional?
TS is zwaar gefrustreerd dat het al tien jaar spaak loopt. Dus daar reageerde ik op.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh, hmm, ik zou mij niet focussen op hoe het niet moet, maar op hoe het wel moet.
Maar ik zie wel overlap tussen die twee, anyhow, ik ben wel geïnteresseerd in hoe je seksdates regelt via tinder, mocht je daar nog adviezen voor hebben luister ik graag.
T hoeft het toch niet elke dag of zelfs maand?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wel een duur grapje denk ik steeds, als je 30min bezig bent?
Jij bent meer van het hard genomen worden terwijl hij je wurgt?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:17 schreef Allures het volgende:
Ja prima, maar dan kun je mij nog wel tips gevenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
TS is zwaar gefrustreerd dat het al tien jaar spaak loopt. Dus daar reageerde ik op.
Als je in het echt ook zo praat als je hier schrijft dan begrijp ik dat het nooit wat geworden is en nooit wat zal worden ook.quote:
Is ook niets mis mee vind ik. Als je altijd naar dezelfde gaat bouw je na verloop van tijd ook wel een band op.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:07 schreef WodanIsGroot het volgende:
Wat is er mis met een prostituee en waarom is dat niet gewenster?
Jij zoekt een vrouw om te neuken en het is hierbij niet gewenst dat ze een relatie met je wil, immers ga je dan bij je vriendin weg
Wanneer jij vrouwen zoekt enkel om me te vrijen dan begeef jij je toch in een oppervlakkige wereld? En is het logisch dat de focus op het fysieke ligt. Wanneer je deze concurentie strijd niet aan wil/kan gaan, dan betaal je toch gewoon een professional?
quote:Op zondag 12 februari 2017 09:26 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Als je in het echt ook zo praat als je hier schrijft dan begrijp ik dat het nooit wat geworden is en nooit wat zal worden ook.
Vrouwen willen neuken in plaats van jouw dramatische quasi poëtische gewouwel aan te horen.
en opent alleen klaag topics om daarna niet te reageren of daadwerkelijk iets te doenquote:Op zondag 12 februari 2017 12:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Deze TS gaat de volgende tien frustrerende jaren tegemoet. Die is helemaal overtuigd dat ie 't geweldig doet.
Volgende keer met z'n allen 'Lief dagboek!' neerzetten hahahaaquote:Op zondag 12 februari 2017 13:02 schreef Allures het volgende:
[..]
en opent alleen klaag topics om daarna niet te reageren of daadwerkelijk iets te doen
Die vermelding is de reden waarom ie niet op zijn vriendin magquote:Op zondag 12 februari 2017 15:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Wil je wel uitzoeken waarom je zoektocht niet slaagt? Wat je hierboven schrijft over een prostituée dat kan ik me goed voorstellen. Die is zakelijk bezig.
En wat betekent de vermelding dat je vriendin is aangerand, dat snap ik even niet.
Dat is dus meer dan tien jaar geleden. En nu nog steeds geen intimiteit willen?quote:Op zondag 12 februari 2017 15:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Die vermelding is de reden waarom ie niet op zijn vriendin mag
Dit inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2017 15:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is dus meer dan tien jaar geleden. En nu nog steeds geen intimiteit willen?
Ik hoop dat TS en z'n vriendin manieren kunnen gaan vinden om de sex samen te beleven dat lijkt me een stuk zinniger.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is dus meer dan tien jaar geleden. En nu nog steeds geen intimiteit willen?
Misschien wil ze dat zelf niet? Hij blijft het accepteren.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik denk dat jullie in therapie moeten samen bij een sexualoog.
Dat lijkt me veel zinniger, ook al geeft ze je toestemming ik denk dat je haar wel kwetst hiermee.
Wat mij betreft de spijker op z'n kop.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:19 schreef NanKing het volgende:
Het lijkt mij zinnger dat je vriendin/vrouw hulp zoekt met het verwerken.
Overigens denk ik dat je online anders overkomt als irl als dit al een paar keer gebeurd is.
Je zoekt imo helemaal geen neukertje maar liefde van een andere vrouw.
Dit en ook waarom accepteer je niet de beperkingen van je relatie met je vriendin? Een relatie is nooit perfect, jij wil alles.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat mij betreft de spijker op z'n kop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |