quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:59 schreef Grems het volgende:
Het is natuurlijk een bekend fenomeen dat linksmensen veelal van de hulpbehoevende categorie zijn. Ze hebben baat bij een vadertje staat die alle regelt, van wieg tot graf en alle onrecht rechttrekt. Zelf kunnen en willen ze namelijk niets, tja dan moet je het maar afpakken van de mensen die wel willen en kunnen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:59 schreef Grems het volgende:
Het is natuurlijk een bekend fenomeen dat linksmensen veelal van de hulpbehoevende categorie zijn. Ze hebben baat bij een vadertje staat die alle regelt, van wieg tot graf en alle onrecht rechttrekt. Zelf kunnen en willen ze namelijk niets, tja dan moet je het maar afpakken van de mensen die wel willen en kunnen natuurlijk.
Vertelquote:
Qua Grems zo ongeveer met alles. Het dedain in zijn posts begint braaksel opwekkend te worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vertel
Waar ben je het niet mee eens ?
Uiteraard. In het schuurtje nabij mijn zelf verbouwde biologisch verantwoorde groenten.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:24 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Jij woont ook nog bij Mutti Eppo, toch?
Dat is geen schande hoor, knul.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard. In het schuurtje nabij mijn zelf verbouwde biologisch verantwoorde groenten.
Uh, bron? Hoe kom je hier bij? Is volgens mij niet zoquote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:03 schreef Harvest89 het volgende:
Gelukkig sterft die beweging langzaam uit.
Klopt; vrouwen het stemrecht ontnemen is meer schandalig.quote:
Nee, falen is lang niet altijd het resultaat van ongeluk en tegenslag. Sterker nog, in het Westen, meestal niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Qua Grems zo ongeveer met alles. Het dedain in zijn posts begint braaksel opwekkend te worden.
Afgezien van zijn afkeer van alles wat riekt naar zwakte, zeker in mensen, is zijn wereldbeeld wel zo ontiegelijk misantropisch dat het ziekelijk wordt. Voor mij is hij de personificatie van de ongekende ruwte en kilheid die een hele generatie heeft aangetast en elke vorm van empathie tot ondeugd heeft verheven.
Ongeluk en tegenslag bestaat niet in de wereld van types als Grems; falen is een keuze.
Zeker wel. Falen in wat voor zin dan ook is gewoon in pakweg 7 van de 10 gevallen een kwestie van domme pech.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:44 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee, falen is lang niet altijd het resultaat van ongeluk en tegenslag. Sterker nog, in het Westen, meestal niet.
Jammer dat je niet inhoudelijk kunt reageren. Het is bekend dat een dergelijk beeld bestaat over linkse mensen, het zou je sieren als je dat met argumenten zou kunnen ontkrachtenquote:
Vind zijn directe aanpak wel verfrissend eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Qua Grems zo ongeveer met alles. Het dedain in zijn posts begint braaksel opwekkend te worden.
Afgezien van zijn afkeer van alles wat riekt naar zwakte, zeker in mensen, is zijn wereldbeeld wel zo ontiegelijk misantropisch dat het ziekelijk wordt. Voor mij is hij de personificatie van de ongekende ruwte en kilheid die een hele generatie heeft aangetast en elke vorm van empathie tot ondeugd heeft verheven.
Ongeluk en tegenslag bestaat niet in de wereld van types als Grems; falen is een keuze.
Leuk is misschien het juiste woord maar de memes wekken heel wat emotie opquote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:03 schreef Harvest89 het volgende:
Niet verrassend. Voornamelijk kansloos volk met 0% werkervaring, en overal gratis geld voor willen hebben.
Antifa is laag links tuig. Gelukkig sterft die beweging langzaam uit.
Lees de eerste zin nog eens.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:21 schreef Tamabralski het volgende:
Huh ik snap het niet. Doen rechts-extremisten nooit wat?
Tuurlijk wel. Maar volgens dat Duitse onderzoek doen links-extremisten meer.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:21 schreef Tamabralski het volgende:
Huh ik snap het niet. Doen rechts-extremisten nooit wat?
Nee, dat is echt onzin.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wanneer je dan toch ergens in de onderkant van de samenleving komt te zitten heb je dit meestal aan jezelf te danken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |