Het is inderdaad een beetje saai, maar het is wel strak qua muziek en kleding.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb ze nog nooit live gezien, Customs heb ik wel twee keer in Utrecht gezien
Goh wat gekquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Die stem lijkt nogal op Damon Albarn van Blur.
Sterker nog, het is hem.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Die stem lijkt nogal op Damon Albarn van Blur.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen waarom het er zo op lijkt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen waarom het er zo op lijkt.
quote:The Good, The Bad & The Queen is een muziekproject van Damon Albarn. Andere leden zijn Paul Simonon (voormalig bassist van The Clash), Simon Tong (voormalig bandlid van The Verve, Blur en Gorillaz) en Tony Allen (voormalig drummer van Fela Kuti).
Ze hebben 1 album gemaakt en die vind ik zelf erg mooi.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nooit geweten. Weer wat geleerd. De laatste soloplaat van Damon Albarn vind ik prachtig.
walgelijk joh, dat internet. De bron van alle kwaadquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:26 schreef peaceman het volgende:
Oscar gaat voortaan internetloos door het leven?
Hij is wel opmerkelijk stil ineens...quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:26 schreef peaceman het volgende:
Ik mis mquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
walgelijk joh, dat internet. De bron van alle kwaad
Ik denk dat ie ff genoeg had van die spammer. Komt wel weer goedquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:26 schreef peaceman het volgende:
genoeg van of genoeg aan?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ff genoeg had van die spammer. Komt wel weer goed
dat zou hem brodeloos makenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:26 schreef peaceman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |