Pijnlijk ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:39 schreef komrad het volgende:
Vittozi 0,2 achter Chevalier. Zou wel eens net een podium kunnen missen
lolquote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht trouwens altijd dat zij Soukalova heette, maar dat zat blijkbaar verkeerd in mijn hoofd
Ja, ik kijk blijkbaar niet vaak genoeg om hier een mening over te mogen vormen.quote:
Google even.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik kijk blijkbaar niet vaak genoeg om hier een mening over te mogen vormen.
Oh, trouwnaam dan zeker? Lekker verwarrend dat dat zo weinig scheeltquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht trouwens altijd dat zij Soukalova heette, maar dat zat blijkbaar verkeerd in mijn hoofd
Getrouwd met Petr Koukalquote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, trouwnaam dan zeker? Lekker verwarrend dat dat zo weinig scheelt
eeuhmm neequote:Op vrijdag 10 februari 2017 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, ik sta alweer laatste in de prono dus. Genot.
oh ik sta wel boven woodu (en iemand die was vergeten in te leveren), maar ja die weet dan ook totaal niets van biatlon dus dat is volkomen logischquote:
Is dat nieuw dan?quote:
Oh, je hebt ook een niet-Tsjechische in de aanbieding?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat nieuw dan?
Oh wacht, Tsjechische Gabi
Team Braziliė jaquote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oh, je hebt ook een niet-Tsjechische in de aanbieding?
Wij willen niet weten wat jij allemaal met Gabi uitspookt in je vrije tijdquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:09 schreef heywoodu het volgende:
Chevalier is door mad Rusjes ook nog even met de dood bedreigd, gezellig allemaal
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:09 schreef heywoodu het volgende:
Chevalier is door mad Rusjes ook nog even met de dood bedreigd, gezellig allemaal
Goede post.quote:
Liggend schieten, staand schieten, misser = strafronde, snelste tijd wint.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe werkt dit? Alleen kijken naar de tijd toch?
Je moet zo hard mogelijk gaan en zo veel mogelijk raak schieten en dan hopen dat je de snelste tijd hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe werkt dit? Alleen kijken naar de tijd toch?
http://biathlonresults.com/quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:52 schreef hhh38 het volgende:
Waar kan ik het schema van de rest van het WK vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |