abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 februari 2017 @ 12:52:34 #1
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168800403
quote:
Eén op de drie vrijgezellen is actief op datingsites of -apps. Wanneer het tot een fysieke date komt, zijn vooral vrouwen teleurgesteld.
Van alle Nederlandse stellen kent inmiddels 14 procent elkaar via internet, zo blijkt uit onderzoek van het ING Economisch Bureau.

Vooral vrijgezelle dertigers zijn actief op datingapps, zo'n 60 procent. Tussen mannen en vrouwen is het verschil groot. Waar 37 procent van de mannelijke vrijgezellen aan online dating doet, is dat onder vrouwen slechts 28 procent. Vooral jongeren vinden hun partner via het internet, maar ook ouderen vinden steeds vaker online een nieuwe relatie.

Verder blijkt uit het ING-onderzoek dat er niet altijd de waarheid wordt gesproken op datingprofielen. Ruim één op de zes online daters geeft toe dat hun profiel geen goed beeld geeft van wie ze werkelijk zijn.

Waarheidsgetrouw

Vooral onder jongeren en laagopgeleiden is dit aandeel hoog. Op veel datingplatforms is de profielfoto het 'uithangbord'. Maar deze foto is niet altijd waarheidsgetrouw: ruim 20 procent van de online daters presenteert een jongere versie van zichzelf en 12 procent een bewerkte profielfoto.

Als het komt tot een fysieke ontmoeting, zijn online daters vooral op het gebied van uiterlijk teleurgesteld. Bijna de helft van de vrouwen (46 procent) vindt dat het uiterlijk van hun date in het echt minder leuk is dan verwacht.

Bij mannen is dit slechts één op de drie. Het is opvallend dat vrouwen zoveel negatiever zijn dan mannen, terwijl juist vrouwen vaker aangeven hun profielfoto te bewerken.
www.nu.nl/lifestyle/44492(...)-in-online-date.html
Door: NU.nl
deel drie
  vrijdag 10 februari 2017 @ 12:53:42 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168800418
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 12:08 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee dan?
In principe niks maar het is zo cliché dat vrouwen er al lang niet meer warm van worden
  vrijdag 10 februari 2017 @ 13:16:23 #3
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_168800738
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 11:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wie helpt me uit de brand, wat bedoelen de mannen hier nou?
Ze schrijven natuurlijk gewoon dingen die ze denken dat vrouwen willen lezen. Vaak zo vaag mogelijk zodat hun profiel zoveel mogelijk vrouwen aanspreekt en ze allemaal wel wat kunnen vinden in hun profiel. Zullen vast wat balloze gasten zijn die echt de hele avond willen praten over hun ditjes en datjes, maar ik denk niet dat de gemiddelde vrouw van die mannen echt heel vochtig wordt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 13:23:37 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168800856
Het verwijst op zich allemaal wel naar dingen die goed kunnen zijn. Want een hoogopgeleide vrouw zit inderdaad niet te wachten op een simpele die alleen maar bier lust en over voetbal kan lullen.

Maar het is zo'n cliché dat het zijn kracht verloren is en eerder averechts is gaan werken.
pi_168800875
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:23 schreef Hexagon het volgende:
Het verwijst op zich allemaal wel naar dingen die goed kunnen zijn. Want een hoogopgeleide vrouw zit inderdaad niet te wachten op een simpele die alleen maar bier lust en over voetbal kan lullen.

Maar het is zo'n cliché dat het zijn kracht verloren is en eerder averechts is gaan werken.
Nou ja, ik vind het wel leuk als hij ook bier drinkt en meegaat naar het voetbal 8-)
Ja doei.
pi_168802519
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 07:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat meisje is gewoon ook een trut en een bitch en diep van binnen vast heel onzeker.
Nee hoor, ze had gewoon gelijk. Eerlijk is eerlijk het had van mij niet in de aula hoeven gebeuren. Maar goed het was op mijn 13e wel meteen duidelijk _O-

quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 08:19 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Of je kan gewoon jezelf blijven en je realiseren dat je gedrag en uiterlijk aanpassen om te conformeren aan een arbitrair en tijdelijk ideaalbeeld van de gemiddelde oppervlakkige vrouw een bijna kafka-esque poging is om je zelfhaat aan te wakkeren naarmate je meer en meer je eigen psyche aan het vernietigen bent voor de benefiet van een ander.

of zo.
Dat kan, alleen volgens mij heeft syndroom het niet zo naar zijn zin in het leven.
pi_168803233
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 12:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

In principe niks maar het is zo cliché dat vrouwen er al lang niet meer warm van worden
Waar worden vrouwen nog wel warm van dan? Volgens mij nergens meer van, en is dat vooral het hele probleem.

Ja, van een potje beffen worden ze misschien nog wel warm. Maar als je dat in je profiel zet ("Ik ben Klaas en ik hou erg van kutjelikken."), word je daar als man natuurlijk óók op afgerekend. Want foei foei foei. :')
  vrijdag 10 februari 2017 @ 15:43:30 #8
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168803404
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:33 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Waar worden vrouwen nog wel warm van dan? Volgens mij nergens meer van, en is dat vooral het hele probleem.

Ja, van een potje beffen worden ze misschien nog wel warm. Maar als je dat in je profiel zet ("Ik ben Klaas en ik hou erg van kutjelikken."), word je daar als man natuurlijk óók op afgerekend. Want foei foei foei. :')
Van een originele schrijfstijl, van humor, van laten blijken dat je een leven hebt,, van dingen die positieve emoties oproepen.

Wanneer je niks beters weet te verzinnen dan uitgekauwde Marco Borsato-achtige cliché's die het in 1982 misschien goed deden dan kom je in het bakje saai terecht.
pi_168803596
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:33 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Spanning en opwinding, wek je dat gevoel niet op dan kun je het vergeten.
pi_168803623
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:53 schreef Grems het volgende:

[..]

Oh ja joh? :D
Ja doei.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 15:55:48 #11
451005 Grems
Clown World
pi_168803654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh ja joh? :D
Absoluut. De rest kunnen ze zelf wel regelen, het is geen 1952 meer.
pi_168803658
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:53 schreef Grems het volgende:

[..]

Pfff. :') Ik zou toch eens gaan kijken naar minder oppervlakkige vrouwen. :') Tenzij je zelf net zo oppervlakkig bent.
pi_168803659
Vrijgezel zeker?
Ja doei.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 15:57:51 #14
451005 Grems
Clown World
pi_168803688
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Pfff. :') Ik zou toch eens gaan kijken naar minder oppervlakkige vrouwen. :') Tenzij je zelf net zo oppervlakkig bent.
Dikke alleenstaande moeders zit natuurlijk niemand op te wachten :')
pi_168803735
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Van een originele schrijfstijl, van humor, van laten blijken dat je een leven hebt,, van dingen die positieve emoties oproepen.

Wanneer je niks beters weet te verzinnen dan uitgekauwde Marco Borsato-achtige cliché's die het in 1982 misschien goed deden dan kom je in het bakje saai terecht.
Mensen die echt een leuk leven hebben zitten sowieso niet op zo'n site, avond aan avond de dagbagger door te nemen. En dat geldt net zo goed voor die vrouwen zelf.

Heel vaak staat in de profielen van vrouwen "dat ze al een heel leuk leven hebben, maar op zoek zijn naar iemand om het mee te delen". Ook een enorm cliché natuurlijk, en ook nog eens gewoon een hele dikke leugen. Mannen doorzien dat ook heus wel en ergeren zich er net zo goed een beetje aan. Maar mannen reageren toch massaal, want die ruiken hier gewoon een grote kans op seks.
pi_168803790
Ik ben ook wel klaar met online daten. Het is toch steeds opwerken naar die eerste ontmoeting en als die eenmaal geweest is valt het toch vaak tegen of blijkt dat die weken 'leuk' chatten niks waard te zijn. Het liefst spreek ik zo snel mogelijk af en anders houd ik gesprekken puur in stand om uiteindelijk nog wat achter de hand te hebben zoals deze momenten dat het totaal niet lukt en niemand wilt afspreken. Spuugzat ben ik het, maar ben dan ook niet zo'n bruisend persoon die vanavond de kroeg induikt.
pi_168803814
Janken hoor.
Ja doei.
pi_168803820
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:57 schreef Grems het volgende:

[..]

Voordeel van alleenstaande moeders is dat ze niet meer zwanger kunnen raken ( tenminste een groot deel daarvan )
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 16:03:16 #19
451005 Grems
Clown World
pi_168803850
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:02 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Voordeel van alleenstaande moeders is dat ze niet meer zwanger kunnen raken ( tenminste een groot deel daarvan )
Als ze bejaard zijn ja :')
pi_168803900
quote:

[..]

Ik wel hoor!

Maar alleen om mee te seksen, want ik ga natuurlijk niet zo'n mokkababy onderhouden, laat staan vijf.
pi_168803901
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:03 schreef Grems het volgende:

[..]

Als ze bejaard zijn ja :')
Als ze eenmaal de 30 zijn gepasseerd dan gaat het heel hard ja
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_168804147
quote:

[..]

Je bent zelf net zo oppervlakkig dus als de vrouwen die je beschrijft.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 16:20:09 #23
451005 Grems
Clown World
pi_168804201
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je bent zelf net zo oppervlakkig dus als de vrouwen die je beschrijft.
Iedereen is oppervlakkig. Alleen kan niet iedereen het zich veroorloven om even kieskeurig te zijn.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 16:25:44 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168804324
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:59 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Mensen die echt een leuk leven hebben zitten sowieso niet op zo'n site, avond aan avond de dagbagger door te nemen. En dat geldt net zo goed voor die vrouwen zelf.

Heel vaak staat in de profielen van vrouwen "dat ze al een heel leuk leven hebben, maar op zoek zijn naar iemand om het mee te delen". Ook een enorm cliché natuurlijk, en ook nog eens gewoon een hele dikke leugen. Mannen doorzien dat ook heus wel en ergeren zich er net zo goed een beetje aan. Maar mannen reageren toch massaal, want die ruiken hier gewoon een grote kans op seks.
En dan kom je toch weer uit bij het feit dat de mores is dat mannen het initiatief nemen en dus moeten zorgen dat hun schrijfsels een beetje opwindend zijn.
pi_168804372
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:20 schreef Grems het volgende:

[..]

Iedereen is oppervlakkig.
Los van of dat waar is of niet, als dat al waar is verschilt dat nogal per individu natuurlijk, maar jij grijpt het aan als legitimatie om vooral heel oppervlakkig te blijven. Tja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')