Hij werkt bij een zaak waar ze ook bloemen verkopen en die avond moet hij bloemen rondbezorgen, dus nah.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 01:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik moet ook nog iets verzinnen... komt vast goed joh. Maar geen bloemen?
Om te geven of om te doen?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij werkt bij een zaak waar ze ook bloemen verkopen en die avond moet hij bloemen rondbezorgen, dus nah.![]()
Al enig idee of gaan we met z'n allen brainstormen in dit topic?
rare gesprekken?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:01 schreef Subpoena het volgende:
Het speeddaten ging wel vlot. Paar hele rare gesprekken. Leuke ervaring maar denk niet dat ik matches ga hebben. 3 out of my league mannen die ik wel interessant vond.. Dus niet teveel hoop.
Waarom denk je dat die mannen 'out of your league' zijn?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:01 schreef Subpoena het volgende:
Het speeddaten ging wel vlot. Paar hele rare gesprekken. Leuke ervaring maar denk niet dat ik matches ga hebben. 3 out of my league mannen die ik wel interessant vond.. Dus niet teveel hoop.
Out of my league is een denkfout. Dat bestaat niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:01 schreef Subpoena het volgende:
Denk ik heel vaak bij ingenieurs. Dat ik gewoon niet slim/mooi/interessant/sportief/rijk genoeg ben ofz.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die mannen 'out of your league' zijn?
Ik roep iets:quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[verhaal]
nu alleen nog iets verzinnen
Dat inderdaad. Laat mij maar lekker romantisch doen op een willekeurige andere dag.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 11:39 schreef K44S het volgende:
Ah ja! Valentijn. De ideale dag om gewoon te gaan werken en het beste uit je dag te halen!
Chocola natuurlijk. Wat een stomme vraagquote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:50 schreef ludovico het volgende:
Weh, wat koop je voor je vriendin met valentijn?
Mooie bezem of stoffer en blik met haar naam erop.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:50 schreef ludovico het volgende:
Laat mij stomme vragen stellen, ik heb het toch al heel lang opgegeven iets van vrouwen te gaan begrijpen dusja.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Chocola natuurlijk. Wat een stomme vraag
God, dat past veel beter bij mij om aan haar te geven. Waar koop ik zoiets?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Mooie bezem of stoffer en blik met haar naam erop.
Chocolade of bloemen of iets met de vorm van een hartje.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:50 schreef ludovico het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |