als je het maar bijtijds weet, niets ergers dan op het punt van vertrek staan en dan horen dat het niet doorgaatquote:Op vrijdag 10 februari 2017 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige ouder die dat vindt. Zie allemaal reacties van jammer, kinderen vinden dat niet leuk. Ik weet dat Lennon het wel prima vindt. Die houdt niet van deze kou.
Nu de wedstrijd van Twan nog.
nee je bent niet de enige ouderquote:Op vrijdag 10 februari 2017 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige ouder die dat vindt. Zie allemaal reacties van jammer, kinderen vinden dat niet leuk. Ik weet dat Lennon het wel prima vindt. Die houdt niet van deze kou.
Nu de wedstrijd van Twan nog.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 12:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee je bent niet de enige ouder![]()
Wedstrijd van Twan ook afgelast!!
ik weet nog wel van die wedstrijden dat je een sliding inzette en wist: dit was de eerste en laatste sliding van de wedstrijd.. met een half open been.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 12:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Tssk. Vroeger stonden we met 30cm sneeuw nog op het veld.
Good timesquote:Op vrijdag 10 februari 2017 12:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik weet nog wel van die wedstrijden dat je een sliding inzette en wist: dit was de eerste en laatste sliding van de wedstrijd.. met een half open been.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:02 schreef MadMaster het volgende:
F*ck, 39 graden verschil...
Maar gelukkig weer thuis.
welkom terugquote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:02 schreef MadMaster het volgende:
Jezus, was het daar -40 ofzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:02 schreef MadMaster het volgende:
Ja, zo even de ski's opbergen...quote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus, was het daar -40 ofzo?
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 12:40 schreef just me het volgende:
[..]
als je het maar bijtijds weet, niets ergers dan op het punt van vertrek staan en dan horen dat het niet doorgaat![]()
Ei en ToT
Dat is weer even wennenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:02 schreef MadMaster het volgende:
True.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 12:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee je bent niet de enige ouder![]()
Wedstrijd van Twan ook afgelast!!
Lijst verstuurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |