met wie?quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
Was dobbey alweer gesignaleerd Hier? Ik duim dat alles goed gaat daar![]()
Mijn UD mag trouwens ook in de OP hoortegelijk met flav, en een heuse fok!baby
iemand die na mij ontmoet te hebben nooit meer op fok is geweestquote:
Ah, we kunnen een singles clubje beginnen dan! Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iemand die na mij ontmoet te hebben nooit meer op fok is geweestsingles fling
We zijn al zes jaar samenquote:Op donderdag 9 februari 2017 17:47 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ah, we kunnen een singles clubje beginnen dan! Of begrijp ik je verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das bij werkenden ook gogo. Standaard procedure volgens mij. Wordt altijd wel toegekendquote:Op donderdag 9 februari 2017 17:47 schreef Gogo83 het volgende:
UWV, olé, olé.. maar dan anders. Ik ben dit jaar vanuit de WW gaan werken en omdat dat iets minder was dan in mijn vorige baan, kreeg ik een aanvulling vanuit de WW. Deze aanvulling werd langzaamaan meer, omdat mijn uren minder werden. Mijn zwangerschapsuitkering zal dus weer vanuit de WW komen.
Nu kan je die uitkering pas vier weken van tevoren aanvragen. Dinsdag gedaan dus. Krijg ik nu een brief dat ze er binnen nu en acht weken een beslissing over nemen. Waarom is die termijn dan niet gewoon langer? En het komt wel goed hoor, we hebben spaargeld en redden ons dus ook als het lang duurt, maar toch vind ik het stom.
wow wat sjiek inderdaadquote:Op donderdag 9 februari 2017 18:31 schreef Fazzoletti het volgende:
voor de goede echo's en Npm!
Ik heb vandaag 3/4 van m'n werkdag besteed aan m'n studie afrondingMoet er niet aan denken dat het in m'n verlof nog afgemaakt moet worden...
En vandaag een pluim voor de NSIk mocht mee in het hokje van de hoofdconducteur omdat het echt bomvol was in de trein
Leuk! Ik kreeg laatst, niet zwanger maar met baby in doek, in een overvolle internationale trein een aparte coupé voor 4 mensen + speel-/kinderwagenruimtequote:Op donderdag 9 februari 2017 18:31 schreef Fazzoletti het volgende:
En vandaag een pluim voor de NSIk mocht mee in het hokje van de hoofdconducteur omdat het echt bomvol was in de trein
Heujquote:Op donderdag 9 februari 2017 19:21 schreef Skittles het volgende:
Wat aardig van de conducteur![]()
Wij kregen vanmiddag slecht nieuws. Ondanks mijn leeftijd en goede nekplooi toch een verhoogde kans van 1:160 op (met name) trisomie 21. 14 februari naar het UMC voor de NIPT en dan maar afwachten
Liefquote:Op donderdag 9 februari 2017 19:24 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Heuj![]()
Das niet de bedoeling. Spannend, mijn (en die van E hier) duimen draaien voor jullie
Nou wat stom.quote:Op donderdag 9 februari 2017 19:21 schreef Skittles het volgende:
Wat aardig van de conducteur![]()
Wij kregen vanmiddag slecht nieuws. Ondanks mijn leeftijd en goede nekplooi toch een verhoogde kans van 1:160 op (met name) trisomie 21. 14 februari naar het UMC voor de NIPT en dan maar afwachten
SPOILER: het shot dat de voorkant niet haaldeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn man heeft net mijn kant van de slaapkamer klusvrij gemaakt en er stond ook ineens een wiegje! Blije hoermonen
disclaimer
onze trouwkaart en het kaartje van mauw had ik ook met lego gemaakt ja: OUD / Geboortekaartjes deel 26 Dus deze kan niet achterblijven natuurlijkquote:Op donderdag 9 februari 2017 21:05 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hahaha![]()
het vorige kaartje had ook lego, toch?
En nog eenvoor Wup!
quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
We zijn al zes jaar samenmaar ontmoet in t toenmalige singles topic in r&p.
Singles was echt een verkapt datingtopic. Je moest wat, Tinder bestond nog nietquote:Op donderdag 9 februari 2017 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
Goed hosseltopic dus
Wij kennen elkaar van het Eindhoventopickwamen er later achter dat we op dezelfde middelbare school zaten. Maar we zaten toen in nogal verschillende subculturen
quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Singles was echt een verkapt datingtopic. Je moest wat, Tinder bestond nog niet
ik zie inderdaad nog plenty mogelijkheden!quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:39 schreef Lemijn het volgende:
SQ, maak je ook en versie waarbij de grote de kleine uit de wieg trekt? Ik zie opeens vele variaties voor me die niet geschikt zijn voor de wereld. Maar daardoor krijg ik wel voor het eerst zin om zelf over een kaartje na te denken
jup, das de ongerozegeurde versie van de realiteit als jong gezinquote:Op donderdag 9 februari 2017 21:42 schreef ingee het volgende:
SQ ik dacht goh wat is er mis met dat liggende poppetje? Maar dat is Mauw in de supermarkt?
Dit was letterlijk de enige dag en tijd die ze nog vrij hadden op korte termijnquote:Op donderdag 9 februari 2017 20:11 schreef Lemijn het volgende:
Wat klote Skittles! Ook dat je zo lang moet wachten op je afspraak voor de NIPT (vind ik dan, ik kon na 2 dagen terecht maar je hebt natuurlijk net de pech van het weekend ertussen). Ik ga heel erg voor je duimen dat het net zo goed afloopt als bij mij en velen hier voor mij
*boks*quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
We zijn al zes jaar samenmaar ontmoet in t toenmalige singles topic in r&p.
Ook wel weer geruststellend natuurlijk, om geen spoed te zijn. Ja hier (vu) kreeg ik automatisch eerst een uitgebreid gesprek van een half uur met nog eens de mogelijkheden en voor- en nadelen op een rij, en ruimte voor vragen. Ik vond dat erg fijn (al had ik die niet, behalve waarom ze zo lang over de test moeten doen). En toestemmingsformulier tekenen want het is in kader van een studie.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:45 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dit was letterlijk de enige dag en tijd die ze nog vrij hadden op korte termijnZo enorm spoed ben ik natuurlijk niet. Heb jij het wel in Nederland laten doen? Dat ben ik een beetje vergeten, ik weet alleen nog je lijstje met mogelijke opties
![]()
Kreeg jij trouwens een consult voor ze bloed afnamen voor je NIPT? Ik mis toch eigenlijk wel informatie die ik wel wil weten.
Ingeee omgwtfbbq morgen al je SEO?jouw test is net nat man!
SQ godsammeWel een heel realistisch beeld
![]()
Verder bedankt iedereen voor alle reactieswe gaan er gewoon vanuit dat we bij de 99,375% horen. Zo niet, dan kijken we van daaruit verder
De informatie die ik mis is meer 'wat is er precies verhoogd/verlaagd en hoeveel waardoor die kans zo hoog is? Waar kunnen die verhoging/verlaging nog meer op wijzen mocht er geen trisomie gevonden worden?' De nekplooi was 2,3 mm dus ik moet het denk ik (vooral) in het bloed zoeken.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:56 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ook wel weer geruststellend natuurlijk, om geen spoed te zijn. Ja hier (vu) kreeg ik automatisch eerst een uitgebreid gesprek van een half uur met nog eens de mogelijkheden en voor- en nadelen op een rij, en ruimte voor vragen. Ik vond dat erg fijn (al had ik die niet, behalve waarom ze zo lang over de test moeten doen). En toestemmingsformulier tekenen want het is in kader van een studie.
Je mag je informatie altijd aan mij proberen te vragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |