SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat het goed ging..quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:02 schreef BlueEyes het volgende:
Ik werd net wat zenuwachtig van wmik haar post over samen gaan.
Was namelijk dapper in mijn uppie met SloopKogel en NewBorn gegaan
Oh bij mij gingen ze ook vanaf het begin allebei mee. Maar vanaf dat 2e ging lopen (en vooral niet zo goed luisterde) vond ik het iets teveel uitdaging om dan alleen mee te zijn..quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:16 schreef exode het volgende:
Uhm, ik voel me nu ineens heel bijzonder, B gaat al vanaf zijn geboorte mee naar de tandarts. Vanaf 1 jaar ook dat er in zijn mond gekeken wordt. Wij gaan elke 8 maanden op controle en B dus ook. Uit gemakzucht omdat we dan geen oppas nodig hebben. En wij hebben allebei nogal makkelijke tanden dus kans op trauma's zijn gelukkig klein.
B is ook 1 x meegeweest terwijl ik een half uur in de stoel heb gelegen maar dat was niet bepaald gepland.
Foto's van stoere kerel bij Blue
Fijn SQ!!
Wij ook, meet lijkt me ook erg leuk!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:29 schreef Franny_G het volgende:
Hee, wij hebben ook een Blijdorp abonnement, Nikki. Kunnen we een keer een meet doen.. Ik vind het ook erg leuk, we hebben het altijd heel gezellig daar.
I heeft al heel lang de beschikking over een eigen ipad, met netflix en spelletjes erop.. Ze mag niet zelf bepalen wanneer ze erop mag om het wat te begrenzen, maar ik vind het deaal. Ze laat onze telefoons met rust en de televisie staat mede daarom weinig aan. Als ze iets kijkt of doet, is het daarop. Ze kan er ook al goed mee overweg.
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 11:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Okay, zijn er dan ook mensen met een abo voor Dierenpark Amersfoort? Ik wil ook dierentuinmeeten!
We zijn hier gelukkig weer een beetje bovenop de buikgriep. Wat een ellende als je kinderen ziek zijn en je zelf ook steeds naar de WC moet rennen. Nu alleen nog een baby met spuitluiers. TV is wel de redding nu, vooral de DVD van de theatervoorstelling van Dirk Scheele en Dikkie Dik staat op repeat. "Kijk mama, ik vind Dirrek heeeeeel lief!". Eh. Ok lieverd
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |