Is Jinek ook ergens kaal dan?quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:47 schreef KingRoland het volgende:
Jinek is de Arjen Robben onder de talkshows nu.
Volgens mij is ze krols.quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:49 schreef DrDentz het volgende:
Hopelijk is ze vanavond weer lekker kittig.
Kale gebleekte ster, lekker Hollywood.quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is Jinek ook ergens kaal dan?
#DTV
Ik ken werkelijk geen enkele Nederlandse serie die niet tenenkrommend slecht is.quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Die nieuwe misdaadserie Klem is echt tenenkrommend slecht
Hopelijk levert het een vermakelijk gesprek op.
maar jij bent ook een plepquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk geen enkele Nederlandse serie die niet tenenkrommend slecht is.
quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:07 schreef Joezi het volgende:
Is die Alberto nu vermomd of is dit m nu echt?
embed die tweet eens, miste hem net.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:10 schreef Zipportal het volgende:
Ik ben ook helemaal perplex om die tweet.
Jinek de nieuwe Oprah worden, maar dan ongetint.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Als Trump lef heeft schuift hij eens aan bij Jinek aan tafel. Eva sloopt hem.
https://twitter.com/potusquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
embed die tweet eens, miste hem net.
hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben een beetje Jesse-moe, eerlijk gezegd...
quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 08-02-2017 om 16:51:01My daughter Ivanka has been treated so unfairly by @Nordstrom. She is a great person -- and her pussy tastes de-li-cious! Love her so much. reageer retweet
quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 08-02-2017 om 16:51:01My daughter Ivanka has been treated so unfairly by @Nordstrom. She is a great person -- and her pussy tastes de-li-cious! Love her so much. reageer retweet
fakenewsquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:15 schreef Joezi het volgende:
beetje apart ja, je dochters kut proeven
Ik woon in de stad Groningen, er scheen een jaar terug hier een aardbeving te zijn geweest, niet gevoel. Maar 5km buiten de stad staat een gestutte, half ingestorte boerderij.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:13 schreef Joezi het volgende:
Wie heeft die aardbevingen daar wel eens beleefd hiero in dit Topic!?
EASY D!quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 08-02-2017 om 16:51:01My daughter Ivanka has been treated so unfairly by @Nordstrom. She is a great person -- and her pussy tastes de-li-cious! Love her so much. reageer retweet
godsnamme, dan moet het wel waar zijn. maar die chicks in mijn buurt die met mij willen batsen, zijn die ook echt?quote:
en dat komt echt door dat gas boren?quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik woon in de stad Groningen, er scheen een jaar terug hier een aardbeving te zijn geweest, niet gevoel. Maar 5km buiten de stad staat een gestutte, half ingestorte boerderij.
zo komt de san andreas breuklijn toch dicht bijquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik woon in de stad Groningen, er scheen een jaar terug hier een aardbeving te zijn geweest, niet gevoel. Maar 5km buiten de stad staat een gestutte, half ingestorte boerderij.
De grond is door de jaren heen een paar meter gezakt in Groningen omdat er zoveel gas is weggepompt dus dat zit er dik in.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
en dat komt echt door dat gas boren?
Helmond, ja dom.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"In 1976 werd Jaïr Ferwerda geboren in het pittoreske Helmond."
Ik dacht dat die Jair 20 of zo was....
ruik je ook gas in de stad?quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De grond is door de jaren heen een paar meter gezakt in Groningen omdat er zoveel gas is weggepompt dus dat zit er dik in.
alles in de fik zetten, massaal bitcoins kopen en totale anarchieeeeeequote:Op woensdag 8 februari 2017 23:20 schreef Achterhoker het volgende:
Tegen de tijd dat er verkiezingen zijn heeft elke partij al aangegeven met geen enkele van de andere partij te willen regeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |