en dat komt echt door dat gas boren?quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik woon in de stad Groningen, er scheen een jaar terug hier een aardbeving te zijn geweest, niet gevoel. Maar 5km buiten de stad staat een gestutte, half ingestorte boerderij.
zo komt de san andreas breuklijn toch dicht bijquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik woon in de stad Groningen, er scheen een jaar terug hier een aardbeving te zijn geweest, niet gevoel. Maar 5km buiten de stad staat een gestutte, half ingestorte boerderij.
De grond is door de jaren heen een paar meter gezakt in Groningen omdat er zoveel gas is weggepompt dus dat zit er dik in.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
en dat komt echt door dat gas boren?
Helmond, ja dom.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"In 1976 werd Jaïr Ferwerda geboren in het pittoreske Helmond."
Ik dacht dat die Jair 20 of zo was....
ruik je ook gas in de stad?quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De grond is door de jaren heen een paar meter gezakt in Groningen omdat er zoveel gas is weggepompt dus dat zit er dik in.
alles in de fik zetten, massaal bitcoins kopen en totale anarchieeeeeequote:Op woensdag 8 februari 2017 23:20 schreef Achterhoker het volgende:
Tegen de tijd dat er verkiezingen zijn heeft elke partij al aangegeven met geen enkele van de andere partij te willen regeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |