waterzijdig inregelen is hier de oplossing.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:26 schreef Allures het volgende:
Als ik boven alles uit draai word het beneden wel warmer
en gebruik je die ook geregeld?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 11:00 schreef Tur3luurs het volgende:
@Carlton.
geen losse radiatoren op de begane grond, wel openhaard id woonkamer.
reason for asking isquote:Op dinsdag 7 februari 2017 11:48 schreef Tur3luurs het volgende:
Open haard is puur voor de sfeer, dus word die in avond af en toe aangestoken.
Hoe hoog staat je ketel en hoe hoog staat de temperatuur voor de vloer nu?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:05 schreef Tur3luurs het volgende:
nee. want als we de open haard niet gebruiken gebeurd er ook weinig.
nu zeggen ze dat de oppervlakte temperatuur omhoog moet.
maar heb al diverse dingen van ze gehoord.
heb gevraagd om de berekeningen van de vloerverwarming en de legplannen, maar dat hebben ze niet.
huur je een aannemer in omdat je te druk ben met de andere werkzaamheden ih huis.
Ik denk dat je te weinig groepen hebt . Om het als hoofd verwarming te gebruiken zit je toch op 1 groep voor 7-9 p/m2. Dus ik denk een groepje of 3 -4 te weinig . Als de buizen te lang worden koelt het te snel af.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 11:35 schreef Tur3luurs het volgende:
waterzijdig inregelen is denk ik niet de oplossing.
de kamer thermostaat staat vast op 22 gr. echter als het vriest is het in de ochtend 19 graden in de woonkamer en in de bijkeuken 17 gr.
ik heb 65 m2 vloer oppervlak woonkamer, hierin liggen 5 groepen op hartmaat 10 cm slakkenhuis.
in de bijkeuken 15m2 vloer oppervlak hierin ligt 1 groep op 15 cm hartmaat en in lussen.
ik denk dat er te weinig groepen inliggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |