Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Het is net als Sex voor de Buch, niemand keek er naar maar het had de beste kijkcijfers van de avondquote:Op maandag 6 februari 2017 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die openlijk toegeeft PVV te stemmen.
quote:Op maandag 6 februari 2017 23:24 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Net zo sneu als God dit God dat
Stemt mijn zusje wel opquote:Op maandag 6 februari 2017 23:25 schreef KingRoland het volgende:
hafc gewoon voor partij voor de dieren stemmen
We zullen zien; dat gordijntjeseffect bleek bij voorgaande verkiezingen toch niet zo groot.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is net als Sex voor de Buch, niemand keek er naar maar het had de beste kijkcijfers van de avond
Mag Rutger wel een klapje geven.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Badr heeft nog een paar klapjes van Verhoeven tegoed.
Kijk eens aan, je doet blijkbaar ook nog wat op je studiequote:
Mij onderschatten.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kijk eens aan, je doet blijkbaar ook nog wat op je studie
Ik beschouw het dan maar als een compliment.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Slechts een feitelijke vaststelling
niet meer, die dochter van paay is nu autist gewordenquote:Op maandag 6 februari 2017 23:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ella Bandita, de schoondochter van Patricia Paay
Je was nog in je trolltijd optima forma toen ik je de tip gaf dat je boeken gewoon op de campus kon kopen. Dat voelt alweer als tijden geledenquote:Op maandag 6 februari 2017 23:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik beschouw het dan maar als een compliment.
PiratenPartij?quote:
quote:Op maandag 6 februari 2017 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je was nog in je trolltijd optima forma toen ik je de tip gaf dat je boeken gewoon op de campus kon kopen. Dat voelt alweer als tijden geleden
maar dit was wel goed gevondenquote:
shit eerstquote:Op maandag 6 februari 2017 23:31 schreef KingRoland het volgende:
Caland en ik vinden Lubach een held.
net zoals nog 10 andere schrijversquote:Op maandag 6 februari 2017 23:31 schreef Joezi het volgende:
Lubach schrijft niks zelf, wisten jullie dat? Pannokoek zit erachter vooral en Thea Maarsen
Jij schrijft wel alles zelf.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:31 schreef Joezi het volgende:
Lubach schrijft niks zelf, wisten jullie dat? Pannokoek zit erachter vooral en Thea Maarsen
nou de ministry of silly walking van Monties Python is wel goed hoorquote:Op maandag 6 februari 2017 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind politieke humor eigenlijk nooit echt leuk.
Voor fiscaal is het wel zo prettig. Ik zie de link effe niet tussen G-gebouw en boekenquote:Op maandag 6 februari 2017 23:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]![]()
Dat doe ik trouwens al tijden niet meer. Erg zonde van mijn centen. G-gebouw genot.
Herman de Schermman ookquote:
kijk maar eens is echt heel leuk hoorquote:Op maandag 6 februari 2017 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind politieke humor eigenlijk nooit echt leuk.
Ja omdat het zo absurd isquote:Op maandag 6 februari 2017 23:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
nou de ministry of silly walking van Monties Python is wel goed hoor
DAT HEEFT NIKS MET POLITIEK TE MAKENquote:Op maandag 6 februari 2017 23:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
kijk maar eens is echt heel leuk hoor
Daar staan alle boeken en je kan ze gewoon daar op locatie lezen etc.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor fiscaal is het wel zo prettig. Ik zie de link effe niet tussen G-gebouw en boeken
Aha. Da's dan op zich wel genot jaquote:Op maandag 6 februari 2017 23:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Daar staan alle boeken en je kan ze gewoon daar op locatie lezen etc.
is toch een ministerie ?quote:Op maandag 6 februari 2017 23:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
DAT HEEFT NIKS MET POLITIEK TE MAKEN
jup. van twee walletjes etenquote:Op maandag 6 februari 2017 23:34 schreef KingRoland het volgende:
Nederlandse bank sponsor van de Rode Duivels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |