77% is niet genoeg?quote:Op maandag 6 februari 2017 23:22 schreef Martinello het volgende:
Ik had 77% D66, dus nou moet ik op Pechtold gaan stemmen.
Gecondoleerd.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:22 schreef Martinello het volgende:
Ik had 77% D66, dus nou moet ik op Pechtold gaan stemmen.
Maar als je dat op tv zegt word je niet meer uitgenodigdquote:Op maandag 6 februari 2017 23:23 schreef KingRoland het volgende:
Ik ken sws veel mensen die zeggen dat ze niet weten wat ze zullen stemmen, maar later wanneer het moment komt gewoon op PVV zullen stemmen.
Allemaal klonen van vogeltjesdansquote:Op maandag 6 februari 2017 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom loopt iedereen met onderstaande kapitein rond? Nieuwe troll act?
[ afbeelding ]
Ik ken eigenlijk niemand die openlijk toegeeft PVV te stemmen.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:23 schreef KingRoland het volgende:
Ik ken sws veel mensen die zeggen dat ze niet weten wat ze gaan stemmen, maar later wanneer het moment komt gewoon op PVV zullen stemmen.
True that.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:23 schreef KingRoland het volgende:
Ik ken sws veel mensen die zeggen dat ze niet weten waarop ze gaan stemmen, maar later wanneer het moment komt gewoon op PVV zullen stemmen.
Net zo sneu als God dit God datquote:Op maandag 6 februari 2017 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom loopt iedereen met onderstaande kapitein rond? Nieuwe troll act?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |