* Scuidward werkt aan een grapje met make-up drollen en het in een keer weg vegen van voorgenoemde.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:57 schreef LompeHork het volgende:
Ik denk dat TS beter een slapende tampon kan blijven, want dit soort make-up drollen zijn natuurlijk geen moer an.
Als de nationaliteiten waren verwisseld in de op had je waarschijnlijk hetzelfde gezegd.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:54 schreef Fatoeman het volgende:
Alleen de zweedse is geefbaar. Niet zo gek ook aangezien in nederland nooit echt mooie vrouwen lopen
* LompeHork denkt aan toiletpapier met van die puppies.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
* Scuidward werkt aan een grapje met make-up drollen en het in een keer weg vegen van voorgenoemde.
Typische reactie van een gefrustreerde maagd.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:54 schreef Fatoeman het volgende:
Alleen de zweedse is geefbaar. Niet zo gek ook aangezien in nederland nooit echt mooie vrouwen lopen
En dit natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:00 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Als de nationaliteiten waren verwisseld in de op had je waarschijnlijk hetzelfde gezegd.
Nah, ik denk dat ze gewoon geditcht zijn door Martin.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:22 schreef Harvest89 het volgende:
Nog geen 5 jaar volgehouden samen.
Al die vrouwen hebben zich dus na korte tijd gerealiseerd wat voor een kneus hij daadwerkelijk is.
Heel vervelend ja, gelukkig heb ik daar zelf geen last van.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:40 schreef Catkiller het volgende:
Hij zal er best wel van genieten, maar wel vervelend als je iets serieus zoekt en vrouwen hoogstwaarschijnlijk eerst af komen op wat voor werk je doet en het bijbehorende inkomen en aandacht.
Zwedenquote:Op maandag 6 februari 2017 22:54 schreef Fatoeman het volgende:
Ze waren daar met streetlab en de meiden waren tien keer lekkerder (en gevormder) dan de gemiddelde vrouw hierquote:
Waarom zijn het altijd de eeuwige maagden die afgeven op de vrouwen in het land waar ze wonen?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 13:14 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ze waren daar met streetlab en de meiden waren tien keer lekkerder (en gevormder) dan de gemiddelde vrouw hier
Omdat ik bijvoorbeeld niet afgeef op nederlandse negerinnen. Nl zijn gewoon niet knapquote:Op dinsdag 7 februari 2017 13:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zijn het altijd de eeuwige maagden die afgeven op de vrouwen in het land waar ze wonen?
En bedankt klootzakquote:Op dinsdag 7 februari 2017 13:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Omdat ik bijvoorbeeld niet afgeef op nederlandse negerinnen. Nl zijn gewoon niet knap
De enige die niet geefbaar is ben jijquote:Op maandag 6 februari 2017 22:54 schreef Fatoeman het volgende:
Is jouw maagdenvlies nou eigenlijk al eens gescheurd?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 13:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Omdat ik bijvoorbeeld niet afgeef op nederlandse negerinnen. Nl zijn gewoon niet knap
Moest wel lachen eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2017 13:27 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
De enige die niet geefbaar is ben jij![]()
Klopt, je moet in de zomer eens naar Stockholm gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 13:14 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ze waren daar met streetlab en de meiden waren tien keer lekkerder (en gevormder) dan de gemiddelde vrouw hier
Het zijn vaak de gene die straat taal spreken.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 13:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zijn het altijd de eeuwige maagden die afgeven op de vrouwen in het land waar ze wonen?
Daar denkt de rest van de wereld toch heel anders overquote:Op dinsdag 7 februari 2017 13:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Je moeten verlagen tot negerinnen omdat blanke Nederlandse meisjes je niet zien staan.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 13:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2017 22:54 schreef Fatoeman het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 13:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het zijn vaak de gene die straat taal spreken.
1+1=2
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:57 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Je moeten verlagen tot negerinnen omdat blanke Nederlandse meisjes je niet zien staan.
In jouw natte droom Misschien haha. Ik ben 100% kaasquote:
Oh blijkbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2017 17:39 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
In jouw natte droom Misschien haha. Ik ben 100% kaas
Eeuwige maagd maar lekkere wijfu hier in BG en viesdikke vrouwen met stalpoten in NLquote:Op dinsdag 7 februari 2017 13:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja precies, zo ietsquote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:50 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Dus ik zie er zo uit in jouw fantasie?
[ afbeelding ]
Ja precies, zo ietsquote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:52 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja precies, zo iets
Maar de werkelijkheid is dus
[ afbeelding ]
Nee meer zoietsquote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:52 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja precies, zo iets
Maar de werkelijkheid is dus
[ afbeelding ]
Dan valt de schade meequote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:59 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nee meer zoiets
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |