* Scuidward werkt aan een grapje met make-up drollen en het in een keer weg vegen van voorgenoemde.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:57 schreef LompeHork het volgende:
Ik denk dat TS beter een slapende tampon kan blijven, want dit soort make-up drollen zijn natuurlijk geen moer an.
Als de nationaliteiten waren verwisseld in de op had je waarschijnlijk hetzelfde gezegd.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:54 schreef Fatoeman het volgende:
Alleen de zweedse is geefbaar. Niet zo gek ook aangezien in nederland nooit echt mooie vrouwen lopen
* LompeHork denkt aan toiletpapier met van die puppies.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
* Scuidward werkt aan een grapje met make-up drollen en het in een keer weg vegen van voorgenoemde.
Typische reactie van een gefrustreerde maagd.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:54 schreef Fatoeman het volgende:
Alleen de zweedse is geefbaar. Niet zo gek ook aangezien in nederland nooit echt mooie vrouwen lopen
En dit natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:00 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Als de nationaliteiten waren verwisseld in de op had je waarschijnlijk hetzelfde gezegd.
Nah, ik denk dat ze gewoon geditcht zijn door Martin.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:22 schreef Harvest89 het volgende:
Nog geen 5 jaar volgehouden samen.
Al die vrouwen hebben zich dus na korte tijd gerealiseerd wat voor een kneus hij daadwerkelijk is.
Heel vervelend ja, gelukkig heb ik daar zelf geen last van.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:40 schreef Catkiller het volgende:
Hij zal er best wel van genieten, maar wel vervelend als je iets serieus zoekt en vrouwen hoogstwaarschijnlijk eerst af komen op wat voor werk je doet en het bijbehorende inkomen en aandacht.
Zwedenquote:Op maandag 6 februari 2017 22:54 schreef Fatoeman het volgende:
Ze waren daar met streetlab en de meiden waren tien keer lekkerder (en gevormder) dan de gemiddelde vrouw hierquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |