Zwolle heeft geen vliegveld nodig. Zwolle is één van de belangrijkste spoor-knooppunten van Nederland, na Utrecht. We hebben rechtstreekse treinverbindingen met Schiphol en Lelystad.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja Leeuwarden staat daar ook niet op, is gewoon google maps, maar vertel eens over vliegveld Zwolle dan?
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nieuwe Wegen klinkt gewoon al als een kutnaam voor een partij.
Nee, ik was even bezig om mijn Nieuwe Wegen-topic af te ronden.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:17 schreef Fokker89 het volgende:
Elfletterig is nu heel hard aan het zoeken of er ooit een vliegveld in Zwolle is geweest, maar kan niks vinden.
Dus nu schaamt hij zich dat hij Emmeloord zo belachelijk maakte.
Netwerkversterkers zijn nog leuker. Maar printers heb ik ook wel gedaan, foto van je moeder uitprinten. Meteen heel dat ding leeg.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 06:33 schreef d4v1d het volgende:
Yoki?
DIG / HP printer gehacked
Dit is toch prachtig
Heb je na de pliesie een rustige nacht gehad?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 07:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Netwerkversterkers zijn nog leuker. Maar printers heb ik ook wel gedaan, foto van je moeder uitprinten. Meteen heel dat ding leeg.
Hij ligt nu kennelijk lekker te slapen als een roosje.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je na de pliesie een rustige nacht gehad?
Over autisme maak je geen grappen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:44 schreef Mani89 het volgende:
Deze obsessie voor een een plaatje van 60x60 is wel erg Kees van je Henk.
Ik heb geen obsessie voor plaatjes van 60x60. Ik heb een hekel aan lelijke dingen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:44 schreef Mani89 het volgende:
Deze obsessie voor een een plaatje van 60x60 is wel erg Kees van je Henk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |