Vanwege de overstap naar een mirrorless camera mag mijn zeer fijne videocamera Canon XA20 weg. Deze heeft altijd in een zeer sterke koffer gezeten en is netjes behandeld. Inclusief doos + aankoopbon en een extra accu. Voorbeeldvideo's zijn te vinden op
mijn website. Meer specificaties staan hieronder.
Canon XA20 pro HD camcorder:Dit model combineert een krachtig, geheel nieuw imaging-systeem met professionele audio en Wifi-connectiviteit. Door de hoge beeldkwaliteit en veelzijdigheid is de XA20 zeer geschikt voor het maken van documentaires. De Canon XA20 Pro HD Camcorder beschikt verder over kantelbare elektronische zoeker, meerder HD/SD opnamesnelheden (inclusief 24p voor een "filmische" look - samen met een keuze van de industriestandaard MP4 (tot 35Mbps)) en VCHD (tot 28Mbps) codecs.
Kenmerken:• Canon 20x High Definition optische zoomlens
• Full HD 1920x1080 opnamemogelijkheden
• Ingebouwde WiFi-technologie met FTP transfermogelijkheid
• 3.5-inch OLED-touchscreen met een contrastverhouding van 10.000:1 en EVF
• Dubbele SDHC/SDXC-geheugenkaartsleuven
• Intelligent Optical Image Stabilization System met Powered en Dynamische modi en Auto On/Off
• Volledig handmatige bediening
• Ergonomisch, draagbaar ontwerp
• Twee XLR audio-ingangen met handmatige Gain Control en fantoomvoeding
• Ultra-compacte vormfactor met afneembare handgreep
• High Definition Peaking voor Focus Assist
• Programmeerbare knoppen
• Infrarood opnamemodus voor opnemen in extreme omstandigheden met weinig licht (met ingebouwde IR-zender en diffuser)
• Geavanceerde schermopties: Zebra, Color Bars en Test Tone
Vraagprijs: 1150 euro
Liever afhalen (Hoorn Nh) dan opsturen. Toch geen zin om langs te komen? Dan verstuur ik 'm op risico en kosten van de koper, na betaling.
![MG_1547.jpg]()
![MG_1548.jpg]()
![MG_1549.jpg]()
![MG_1550.jpg]()
![MG_1551.jpg]()
![MG_1552.jpg]()
![MG_1553.jpg]()
![MG_1554.jpg]()
![MG_1555.jpg]()
![MG_1556.jpg]()
![MG_1557.jpg]()
![MG_1558.jpg]()