Je zegt eerst mensen dus dat is op zich positief maar daarna zeg je tig mannen. Dus telt dit alweer maar alleen voor de vrouwen.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:31 schreef LelijKnap het volgende:
Sletten zijn zij die met meer mensen dan de norm neuken of moreel twijfelachtig gedrag vertonen zoals vreemdgaan of in een korte periode tig mannen over hun heen laten gaan.
Ik zei mensen omdat 'zij', de vrouwen, met zowel mannen als vrouwen kunnen gaan. Mensen sloeg dus niet terug op 'sletten' - dat valt er ook, met enige begrip van de Nederlandse taal, op geen enkele wijze uit op te maken. Dat jij verder niet instaat bent het verschil tussen man en vrouw te herkennen, is dan verder ook weinig verrassend.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je zegt eerst mensen dus dat is op zich positief maar daarna zeg je tig mannen. Dus telt dit alweer maar alleen voor de vrouwen.
Het komt er nog steeds op neer, zelfs in 2017, dat je als vrouw liefst maagd moet blijven en als man er lekker op los mag wippen. Lekker stoer, een echte vent!
Triest...
Dat vind ik een vrij heterocentristische visie van jou. Alsof je als man geen andere mannen over je heen kunt laten gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je zegt eerst mensen dus dat is op zich positief maar daarna zeg je tig mannen. Dus telt dit alweer maar alleen voor de vrouwen.
Het komt er nog steeds op neer, zelfs in 2017, dat je als vrouw liefst maagd moet blijven en als man er lekker op los mag wippen. Lekker stoer, een echte vent!
Triest...
Ook een man die tig mannen neemt is geen slet ;-)quote:Op dinsdag 7 februari 2017 22:04 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Dat vind ik een vrij heterocentristische visie van jou. Alsof je als man geen andere mannen over je heen kunt laten gaan.
Gelukkig zijn vrouwen geen sloten en mannen geen sleutels. De enige overeenkomst in deze is dat er bij de vrouw, net als het slot, iets in gaat.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:34 schreef GhpH het volgende:
Alleen een vrouw kan dat zijn, of een homo-bottom.
Een sleutel die veel sloten opent is een goede sleutel. Een slot dat door veel sleutels geopend kan worden is een slecht slot.
De analogie (met een knipoog) klopt prima. Een loper kan vrijwel elk slot openen (dat is het mannetje) maar een slot dat door vrijwel elke willekeurige sleutel geopend kan worden is gewoon een waardeloos slot.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:21 schreef Musil het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vrouwen geen sloten en mannen geen sleutels. De enige overeenkomst in deze is dat er bij de vrouw, net als het slot, iets in gaat.
In een wasmachine stop je vuile was, een lepel stop je in je mond, maar net zoals met een lul en een kut valt er verder geen zinnige analogie te maken met sleutels en sloten.
Eens. Het is ook helemaal niet erg dat dat zo is. Ik bedoel, dat is nou eenmaal de realiteit. Daar is niks mis mee. Mijn vriendin wordt tijdens een avond uit gemiddeld ook een keer of 5 a 6 aangesproken door mannen die interesse hebben (in maar 1 ding, maar dan nog).quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:59 schreef Libertarisch het volgende:
(Aantrekkelijke) Vrouwen krijgen zo veel aandacht van mannen dat het heel makkelijk voor ze is om seks te krijgen. Een mooie vrouw kan meerdere mannen per week regelen als ze wil. Dat is dus geen kunst, daarom kan een vrouw geen 'player' zijn. Als man, zelfs als je aantrekkelijk bent, is het aardig lastig om casual seks te scoren. Daarom kijken andere mannen met bewondering op naar 'players', omdat die iets kunnen wat de meeste mannen niet kunnen.
Dan kunnen we allemaal politiek correct lullen dat man en vrouw gelijk zijn, iedereen die volwassen is weet uit ervaring dat deze verschillen gewoon bestaan.
Mjoah, die vlezige invulling van jou hoef je niet persé te maken, maar mannen willen iets van aantrekkelijke vrouwen, gretiger dan de vrouw zelf, en de vrouw is kritisch, dus ja.... beetje op je bek gaan een aantal keer omdat je niet in de smaak valt ofzo totdat je een leuk exemplaar vindt.... Als je niet ontmoedigd raakt van de afwijzingen of matige gesprekjes in ieder geval.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eens. Het is ook helemaal niet erg dat dat zo is. Ik bedoel, dat is nou eenmaal de realiteit. Daar is niks mis mee. Mijn vriendin wordt tijdens een avond uit gemiddeld ook een keer of 5 a 6 aangesproken door mannen die interesse hebben (in maar 1 ding, maar dan nog).
Zij snapt ook wel wat die mannen willen en kapt dat dus af en zegt dan, 'sorry, ik heb een relatie en ik ga trouwen' en die mannen zijn dan ook acuut weg (meestal), op naar de volgende, want het gaat niet om haar, het gaat er gewoon om dat het 'een lekker wijf' is en er eventueel pussy te krijgen valt, en als dat niet bij haar is, dan misschien wel bij het volgende 'lekkere wijf'.
Dat is gewoon hoe het werkt. Mannen jagen, vrouwen hebben het voor het uitkiezen in principe. Als je je daar aan stoort than you gonna have a bad day, want die realiteit kun je niet veranderen.
Ik zie niet hoe je daar ontmoedigd van moet raken. Ja, als het niet lukt om je droom waar te maken, maar, misschien moet je dan ook wat tijd investeren in een vrouw, in plaats van de quick en dirty way te zoeken.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mjoah, die vlezige invulling van jou hoef je niet persé te maken, maar mannen willen iets van aantrekkelijke vrouwen, gretiger dan de vrouw zelf, en de vrouw is kritisch, dus ja.... beetje op je bek gaan een aantal keer omdat je niet in de smaak valt ofzo totdat je een leuk exemplaar vindt.... Als je niet ontmoedigd raakt van de afwijzingen of matige gesprekjes in ieder geval.
Pff, en nu mag ik ook al geen vrouwquote:Op donderdag 16 februari 2017 11:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe je daar ontmoedigd van moet raken. Ja, als het niet lukt om je droom waar te maken, maar, misschien moet je dan ook wat tijd investeren in een vrouw, in plaats van de quick en dirty way te zoeken.
Daarbij, je hebt geen récht op een vrouw he (ja, niet jij, gewoon, in t algemeen bedoel ik), een vrouw mag prima geen interesse in iemand hebben. Het is niet dat omdat je gewoon aardig bent die vrouw ineens verplichtingen heeft naar je.
Nee, dat mag jij niet inderdaad! En nu daar weer zitten en toekijken hoe de rest van de wereld wel geluk heeft! Verdomme!quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Pff, en nu mag ik ook al geen vrouw
Nee natuurlijk.
Ehm, waarom je daar ontmoedigd van raakt? Nouja, meer zoiets van dat je er geen zin meer in hebt omdat er geen leuk vervolg op je avance komt? Je moet toch over die drempel heenstappen iedere keer en passief blijven staan heeft (irrationeel maar toch) ook waarde.
Alleen zijn mannen geen sleutels en vrouwen geen sloten.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:34 schreef GhpH het volgende:
Alleen een vrouw kan dat zijn, of een homo-bottom.
Een sleutel die veel sloten opent is een goede sleutel. Een slot dat door veel sleutels geopend kan worden is een slecht slot.
Dus 'sletten' hebben een waardeloze kut? Of hoe moet ik dat dan zienquote:Op donderdag 16 februari 2017 10:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De analogie (met een knipoog) klopt prima. Een loper kan vrijwel elk slot openen (dat is het mannetje) maar een slot dat door vrijwel elke willekeurige sleutel geopend kan worden is gewoon een waardeloos slot.
Met die sletten is helemaal niks mis, ik licht gewoon de analogie toe.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:27 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Dus 'sletten' hebben een waardeloze kut? Of hoe moet ik dat dan zien
Ik ga niet zoveel meer uit, maar toen ik dat wel deed zag ik toch vaak wel ergens een meisje staan dat ik aantrekkelijk vond.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat mag jij niet inderdaad! En nu daar weer zitten en toekijken hoe de rest van de wereld wel geluk heeft! Verdomme!![]()
Nou, ik snap dat natuurlijk wel, als je elke keer 'nee' krijgt, dan gaat dat tegenstaan, maar als je doel ook is om te scoren, en de frustratie van elke vorige afwijzing stapelt zich op, dan gaat de volgende vrouw dat op een gegeven moment ook oppikken he. Je graaft dan je eigen graf.
Daarom denk ik ook niet dat dat 'zoeken' werkt. Als je nou gewoon een leuke avond hebt voor jezelf, in plaats van dat je avond pas leuk is als je een vrouwtje hebt geregeld, dan ben je helemaal niet bezig met die vrouw. Als het dan mocht gebeuren, top, en als dat niet zo is, net zo top!
Maar zo denken de meeste mannen niet, laat staan het 'vaste groepje' hier op FOK! die mega gefrustreerd zijn.
Jij zit op FOK!, jij hebt geen vriendin.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eens. Het is ook helemaal niet erg dat dat zo is. Ik bedoel, dat is nou eenmaal de realiteit. Daar is niks mis mee. Mijn vriendin wordt tijdens een avond uit gemiddeld ook een keer of 5 a 6 aangesproken door mannen die interesse hebben (in maar 1 ding, maar dan nog).
Zij snapt ook wel wat die mannen willen en kapt dat dus af en zegt dan, 'sorry, ik heb een relatie en ik ga trouwen' en die mannen zijn dan ook acuut weg (meestal), op naar de volgende, want het gaat niet om haar, het gaat er gewoon om dat het 'een lekker wijf' is en er eventueel pussy te krijgen valt, en als dat niet bij haar is, dan misschien wel bij het volgende 'lekkere wijf'.
Dat is gewoon hoe het werkt. Mannen jagen, vrouwen hebben het voor het uitkiezen in principe. Als je je daar aan stoort than you gonna have a bad day, want die realiteit kun je niet veranderen.
Oh ja, das waar ook!quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:46 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Jij zit op FOK!, jij hebt geen vriendin.
Het is inderdaad de realiteit, niks aan te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |