abonnement Unibet Coolblue
pi_168733991
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Netflix doet eigenlijk altijd wel een seizoen 2 :Y
alleen is dit gewoon een britse serie die netflix buiten engeland als netflix original weg zet. Buiten de internationale rechten heeft Netflix daar dus niks over te zeggen, zoals met zoveel series eigenlijk waar ze tegenwoordig die Netflix Original sticker op plakken. Het kan natuurlijk wel dat als de eigenlijke zender besluit om geen 2de seizoen te maken dat Netflix dan de rechten volledig overneemt
pi_168734098
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 14:05 schreef Amarantha het volgende:

Maar het heeft geholpen. Ben weer helemaal van 'heb er zin in!". Maar zakt wel weer weg want moet nog tot Halloween wachten.
Ja, mijn enthousiasme ebte ook direct weg toen ik Halloween zag :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168734230
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Trailer laat echt niks zien. Geen idee waar ik naar zat te kijken, in ieder geval geen verhaal uit te halen :+
dat heet ook wel teaser
pi_168734310
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 14:41 schreef mschol het volgende:

[..]

dat heet ook wel teaser
Ik zocht het woord, maar kon er ff niet opkomen. ^O^ Maar zelfs voor een teaser was het inhoudelijk flut :')
Tails tell tales
pi_168734361
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 14:45 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik zocht het woord, maar kon er ff niet opkomen. ^O^ Maar zelfs voor een teaser was het inhoudelijk flut :')
Ben jij al begonnen aan Taboo?
Conscience do cost.
pi_168734420
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 14:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Ben jij al begonnen aan Taboo?
Nee, ik ben een doetje geworden en probeer tegenwoordig zo veel mogelijk legaal te kijken. Ik ben er wel heel benieuwd naar! Ben jij er al aan begonnen en zo ja, is het tof? Is het misschien een uitzondering op mijn doetjes-gedrag waard? :P
Tails tell tales
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 februari 2017 @ 15:52:08 #57
163650 Greys
pi_168735618
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:23 schreef Forbry het volgende:
Ik heb 2 afleveringen van Crazy Ex Girlfriend gekeken en mwah, ik denk dat ik (voorlopig) niet verder ga kijken (sorry, Greys).

Ik vind het op zich best vermakelijk en zeker leuker dan Kimmy, maar écht iets voor mij lijkt het niet. Dan ga ik een hele hoop andere series vermoedelijk leuker vinden. Zoals op zich verwacht staan die liedjes tussendoor mij ook best tegen. Dat "sexy getting ready" vond ik tot nu toe dan nog het leukst, vooral omdat ik het hele gedoe er omheen wel grappig vond (en ook wel herkenbaar :') ). Ik kan ook niks met bepaalde "veronderstellingen". Blijkbaar moet de kijker die Josh en ook zijn vriendin (ja, het is allemaal met een dikke knipoog, maar toch) nogal "wow" vinden ofzo, maar ik vind er echt helemaal niks aan, ook niet qua uiterlijk.

Ik ga deze wél bewaren voor als ik heel graag komedie/luchtig wil en in dat opzicht niks anders meer heb (ik kom voorlopig toch niet aan zo'n "drieluik" toe), daar vind ik het nog wel leuk genoeg voor (Kimmy niet).
Geen sorry. Iedereen z'n smaak. Hele kuddes die Kimmy geweldig vinden en daar vind ik weer geen reet aan.

En volgens mij hoeft de kijker Josh niet wauw te vinden hoor. Ik vond hem ook helemaal niet knap en ook nog heel dommig. Maar dat was stiekem denk ik ook wel een beetje de bedoeling van de makers. Liefde maakt soms blind. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168736273
Frequency.. Is dit wat?
  dinsdag 7 februari 2017 @ 16:28:23 #59
211083 Angelof9
I must go first
pi_168736374
Ik ben in de Scandinavie-series-modus.
IJsland: The Cliff (matig), Trapped (goed), Case (slecht)
Noorwegen: Acquitted (slecht)
Denemarken: Norskov (goed)
Zweden: Thicker than Water (nog niet klaar mee, maar vind ik wel boeiend ook al gebeurt er eigenlijk niets)
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_168736417
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Geen sorry. Iedereen z'n smaak. Hele kuddes die Kimmy geweldig vinden en daar vind ik weer geen reet aan.

En volgens mij hoeft de kijker Josh niet wauw te vinden hoor. Ik vond hem ook helemaal niet knap en ook nog heel dommig. Maar dat was stiekem denk ik ook wel een beetje de bedoeling van de makers. Liefde maakt soms blind. :+
Nah ja, ik schreef "wow"... maar "hot" ofzo dan en die vriendin van hem helemaal. Het is ook wel met een knipoog bedoeld, dat zie ik wel, maar 'k wee niet, stoorde me er desondanks toch een beetje aan ofzo. :') Verder heb ik nog maar weinig gezien, maar het is al wel duidelijk dat de kijker Greg misschien niet knapper, maar wel leuker moet vinden en dat vond ik vanaf de eerste seconde, dus dát sloeg op zich -ook bij mij- wel goed aan. ;) Ik vind trouwens dat diegene die Rebecca speelt dat wel heel goed (en op zich ook echt wel grappig) doet. :Y Jij bent heel enthousiast over Paula las ik. Vond haar wel o.k., maar voor de rest (nog) niet echt een duidelijke mening over weten te vormen. Ik moet jou toch wel lief vinden, wil ik het nog zo uitgebreid over een serie hebben, die ik eigenlijk niet zo leuk vond/vind. :+
______

Als ik het bij legaal kijken hou (wacht nog op reactie van ems. :Y) > geen idee wat dit ding moet voorstellen, maar vond het toch passend _O- ) dan wordt het nu The Expanse of Black Sails en dan misschien Mr. Right nog als iets luchtigers ernaast. Het is wel jammer, er is meer dan genoeg wat me op zich wel leuk lijkt om te kijken, maar op dit moment, op Netflix dan, niet iets wat er voor mijn gevoel echt uitspringt. Iets wat ik echt zo tof als Black Mirror of The Crown ofzo denk te gaan vinden. Wat dat aangaat ben ik nu toch vooral aan het wáchten en dan met name op Peaky Blinders en Rectify.
Tails tell tales
pi_168736763
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:28 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben in de Scandinavie-series-modus.
IJsland: The Cliff (matig), Trapped (goed), Case (slecht)
Noorwegen: Acquitted (slecht)
Denemarken: Norskov (goed)
Zweden: Thicker than Water (nog niet klaar mee, maar vind ik wel boeiend ook al gebeurt er eigenlijk niets)
Detective of iets anders?
Nvm, al eventjes opgezocht.
Tails tell tales
pi_168736943
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 14:52 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nee, ik ben een doetje geworden en probeer tegenwoordig zo veel mogelijk legaal te kijken. Ik ben er wel heel benieuwd naar! Ben jij er al aan begonnen en zo ja, is het tof? Is het misschien een uitzondering op mijn doetjes-gedrag waard? :P
Ik vind em fijn. Beetje frontier maar dan met degelijk acteerwerk :P Ik meende te lezen dat hij ook op netflix zou verschijnen maar not sure.
Conscience do cost.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 17:08:39 #63
211083 Angelof9
I must go first
pi_168737073
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:49 schreef Forbry het volgende:

[..]

Detective of iets anders?
Nvm, al eventjes opgezocht.
Het is een crime/politie achtig iets maar ook een beetje familie drama.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_168738000
Is weeds al lang van netflix af? Wou het kijken maar staat er niet meer op... waarom gooien ze dingen eraf die nergens zijn te zien.... dat ze er dingen afgooien die ook al op Videoland staan ofzo..... net zoals mad men die was er ook ineens af.
En nergens anders te zien

Ik snap het als de licentie afloopt maar het is niet op tv in nl en nergens anders te zien.

[ Bericht 5% gewijzigd door Vinture op 07-02-2017 19:12:13 ]
pi_168738621
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 17:58 schreef Vinture het volgende:
Is weeds al lang van netflix af? Wou het kijken maar staat er niet meer op... waarom gooien ze dingen eraf die nergens is te zien.... dat ze er dingen afgooien die ook al op Videoland staat ofzo..... net zoals mad men die was er ook ineens af.

Ik snap het als de licentie afloopt maar het is niet op tv in nl en nergens anders te zien.
ze gooien het eraf omdat de licentie afloopt, en kennelijk wil de licentie houder ook aan andere partijen geen licentie afgeven...

bol.com en consorten kunnen ze meestal wel gewoon leveren
pi_168739083
Ik weet wel waarom maar snap niet waarom ze het niet verlengen als het nergens anders is of komt
pi_168739166
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:28 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben in de Scandinavie-series-modus.
IJsland: The Cliff (matig), Trapped (goed), Case (slecht)
Noorwegen: Acquitted (slecht)
Denemarken: Norskov (goed)
Zweden: Thicker than Water (nog niet klaar mee, maar vind ik wel boeiend ook al gebeurt er eigenlijk niets)
Ik heb de series nog niet gezien (staan wel op mijn lijst) maar dacht dat Case en Acquitted wel goede series waren. -O-
pi_168739211
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:43 schreef Vinture het volgende:
Ik weet wel waarom maar snap niet waarom ze het niet verlengen als het nergens anders is of komt
omdat de licentiehouder:
a) dit niet wil verlengen (hun goed recht)
b) meer geld vraagt dan netflix ervoor over heeft
pi_168739245
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat vonden jullie van Marseille? Is het een beetje te pruimen of weer zo'n low-budget Franse serie zoals Cannabis, die op zich wel potentie heeft maar er zo gruwelijk cheap uitziet :X
Ik heb nu 2 afleveringen van Cannabis gezien en bevalt mij eigenlijk prima. Het verhaal is niet erg diepgaand maar is gelukkig niet langdradig of saai. Prima serie om even in een paar dagen te kijken.
pi_168739357
Ja ik weet wel waarom het zo is.
Maar vind het klote elke keer

Wou een comedie kijken maar heb de meeste al gezien.

Netflix zou van mij seinfeld wel een revive mogen geven.
Netflix heeft wel komedies maar die zijn net niet leuk genoeg vind ik
pi_168739369
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:49 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik heb nu 2 afleveringen van Cannabis gezien en bevalt mij eigenlijk prima. Het verhaal is niet erg diepgaand maar is gelukkig niet langdradig of saai. Prima serie om even in een paar dagen te kijken.
Ja klopt, zo dacht ik er ook over. Wel erg low-budget hoor. Die kerel die die Franck of zo speelt is een goede acteur, vind ik.
pi_168739429
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:54 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ja klopt, zo dacht ik er ook over. Wel erg low-budget hoor. Die kerel die die Franck of zo speelt is een goede acteur, vind ik.
Vind je het echt zo low-budget eruit zien? Vind ik wel meevallen.

Cannabis spreekt mij meer aan dan Marseille. Beide series hebben veel overeenkomsten maar Cannabis is meer misdaad, terwijl in Marseille politiek een belangrijke rol speelt.
pi_168742657
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:56 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Vind je het echt zo low-budget eruit zien? Vind ik wel meevallen.

Cannabis spreekt mij meer aan dan Marseille. Beide series hebben veel overeenkomsten maar Cannabis is meer misdaad, terwijl in Marseille politiek een belangrijke rol speelt.
Ja vond ik wel, weet niet hoe ver je bent maar vooral later in het seizoen als er zaken ontploffen e.d.. Verder wel met je eens, prima serie om even tussendoor te kijken. Geen topper of zo maar het sfeertje is wel oké.
pi_168743926
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 17:01 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik vind em fijn. Beetje frontier maar dan met degelijk acteerwerk :P Ik meende te lezen dat hij ook op netflix zou verschijnen maar not sure.
Oh, oh, oh... jij bent natuurlijk ook wel een beetje een gangster, jij (dat jij al wel zit te kijken bedoel ik)! :+

Frontier niet gezien, maar wel een beetje een beeld bij. Fijn als in 'kwaliteitsserie'-fijn of dat niet (degelijk acteerwerk zegt niet alles)? Ik heb de trailer gezien en op basis daarvan kreeg ik het idee dat het wel echt iets voor mij (en ook voor O+ ) zou kunnen zijn, dus zou wel héél tof zijn als de serie ook op Netflix komt! Het deed me een beetje aan Peaky Blinders denken, maar dat kan deels ook komen door de aanwezigheid van Tom Hardy. Als ik nog iets zou downloaden, zou het wel deze serie óf Westworld zijn.
Tails tell tales
pi_168744590
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 21:20 schreef Forbry het volgende:

[..]

Oh, oh, oh... jij bent natuurlijk ook wel een beetje een gangster, jij (dat jij al wel zit te kijken bedoel ik)! :+
Ik heb netflix van een vriend en download alles wat niet op netflix komt maar wat ik wel wil zien. Dat maakt mij eerder een doorsnee Hollander dan een gangster, denk ik :P
quote:
Frontier niet gezien, maar wel een beetje een beeld bij. Fijn als in 'kwaliteitsserie'-fijn of dat niet (degelijk acteerwerk zegt niet alles)?
Frontier heb ik na 20 minuten uitgezet omdat ik een beetje in mijn mond moest overgeven. Het kwam op mij over als een serie voor kinderen.
quote:
Ik heb de trailer gezien en op basis daarvan kreeg ik het idee dat het wel echt iets voor mij (en ook voor O+ ) zou kunnen zijn, dus zou wel héél tof zijn als de serie ook op Netflix komt! Het deed me een beetje aan Peaky Blinders denken, maar dat kan deels ook komen door de aanwezigheid van Tom Hardy. Als ik nog iets zou downloaden, zou het wel deze serie óf Westworld zijn.
Het heeft inderdaad een hoop weg van peaky blinders. Ik meen ook dat het gemaakt was in samenwerking met mensen die daarvoor verantwoordelijk waren :)
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')