quote:
owww, dan zie ik 'm vanavond welquote:Op maandag 6 februari 2017 14:16 schreef just me het volgende:
[..]staat op mijn lijstje om a.s.a.p. te doen
Waar kan ik stemmen?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
de stemlijst voor de Top 2000 jaren 80, welke zaterdag bekend gemaakt zal worden hier op R49
Straks krijg je nog meer stemlijstjes binnen dan dat je shortlistlijstjes hadquote:
Klinkt geweldig!quote:
vooralsnog is het 27 om 34quote:Op maandag 6 februari 2017 14:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Straks krijg je nog meer stemlijstjes binnen dan dat je shortlistlijstjes had![]()
Ik ben nog steeds bezig met een lijst.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:33 schreef D. het volgende:
[..]
Klinkt geweldig!
Maar nee
We hebben met de top 2000 luisteraars een lijst samengesteld van jaren 80 nummers die in de lijst van 2016 ontbraken. Daar kan iedereen op stemmen, en de uitslag (de top zoveel) is zaterdag te horen
Dank. Moet ik me verder nog aan bepaalde regels houden? Of gewoon 20 nummers uit die lijst selecteren en naar jou sturen?quote:
Dat laatstequote:Op maandag 6 februari 2017 14:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dank. Moet ik me verder nog aan bepaalde regels houden? Of gewoon 20 nummers uit die lijst selecteren en naar jou sturen?
Leukquote:
als je uit maar 285 jaren 80 nummers mag kiezen vast nietquote:Op maandag 6 februari 2017 15:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mijn top 20 is ieder jaar nagenoeg hetzelfde.
Ik had er niet zo gek veel moeite mee, moet ik zeggen. De eerste 15-16 vulde ik zo in. Alleen de laatste paar waren lastiger. Je hebt inmiddels een PMquote:Op maandag 6 februari 2017 15:13 schreef D. het volgende:
[..]
als je uit maar 285 jaren 80 nummers mag kiezen vast niet
da's vlotquote:Op maandag 6 februari 2017 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had er niet zo gek veel moeite mee, moet ik zeggen. De eerste 15-16 vulde ik zo in. Alleen de laatste paar waren lastiger. Je hebt inmiddels een PM
Ik heb ooit een Top 200 allertijden gemaakt, dus dat is al een prima uitgangspunt.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:19 schreef D. het volgende:
[..]
da's vlot
Er zijn mensen al ruim een week aan het stoeien
Ik wel drie, toch kan ik niet een oordeel velen. :"quote:Op maandag 6 februari 2017 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Top 200 allertijden gemaakt, dus dat is al een prima uitgangspunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |