Hij lijkt een beetje op een elfquote:Op zondag 12 februari 2017 19:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Cocu nog steeds trainer FeelsBadMan
Cavaliers zei ook dat Miguel een goed wielrenner isquote:Op zondag 12 februari 2017 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens Cavaliers was dat een geweldige speler.
Misschien hebben ze dit keer ook wel een liedje vantevoren bedachtquote:Op zondag 12 februari 2017 19:22 schreef GGMM het volgende:
Het PSV-publiek is nog steeds boos op Labyad.
Diep.
in de beker mag scheidsrechter wel terugkijken...quote:Op zondag 12 februari 2017 19:25 schreef Ties02 het volgende:
Als die goal wordt goedgekeurd heb je toch een heel andere wedstrijd
Ja krom inderdaad, medelijden met jullie (srs)quote:Op zondag 12 februari 2017 19:27 schreef Onnoman het volgende:
[..]
in de beker mag scheidsrechter wel terugkijken...
kansloze kutzooi
Ja, want als het 0-1 werd dan was de rest van de wedstrijd exact zo verlopen.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
Bestolen"WE HADDEN 3-1 MOETEN VERLIEZEN NIET 3-0"
Ik denk het wel jaquote:Op zondag 12 februari 2017 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want als het 0-1 werd dan was de rest van de wedstrijd exact zo verlopen.
Dat vind ik ontzettend zielig.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mexicanobakker doet graag dwars om het dwars doen.
quote:
ik ook Stijn.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enorm zielige eigenschap inderdaad. Ik walg van dat soort mensen.
Wij zijn recht door zee en durven feiten te benoemen als het erom vraagt.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik ook Stijn.
Gelukkig hebben wij daar geen last van.
Dat is mijn nieuwe favoriete spelerquote:Op zondag 12 februari 2017 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Dylan Seys Inquart, matig.
Ik herinner me vooral Johan Hansmaquote:Op zondag 12 februari 2017 19:38 schreef GGMM het volgende:
Toen ik vroeger met mijn bakje chips voor de televisie naar Studio Sport keek speelde Tieme Klompe altijd in de verdediging van Heerenveen.
Leuke anekdote!
Lijkt me best apart als je nagenoeg het hele seizoen al weet dat je nergens om speelt, of valt dat wel mee? Serieuze vraag trouwensquote:Op zondag 12 februari 2017 19:51 schreef Ties02 het volgende:
Puntje ingelopen op Utreg, Heerenveen en Vitesse. Genot.
TV-gelden!!quote:Op zondag 12 februari 2017 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me best apart als je nagenoeg het hele seizoen al weet dat je nergens om speelt, of valt dat wel mee? Serieuze vraag trouwens
Paxcon vindt het niksquote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:44 schreef KingRoland het volgende:
Als ik homo was dan zou ik Daniël de Ridder wel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |