Huis?quote:Op zondag 5 februari 2017 19:25 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
In december 2009 fikte zijn huis in Nieuwe Pekela ook af, was ook brandstichting
Hmm ik mag een Nissan Note configureren.quote:Op zondag 5 februari 2017 20:12 schreef Monolith het volgende:
Wel nuttig dat er gelijk marktplaats ads voor tweedehands auto's staan bij dit topic.
Wie zegt dat hij zijn geld verdient met zingen?quote:Op maandag 6 februari 2017 11:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Als in Nederland zelfs zesderangs volkszangers al 2 mercedessen kunnen betalen dan doe ik toch iets verkeerd.
Vast 2 van die ouwe turkenbakken.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Als in Nederland zelfs zesderangs volkszangers al 2 mercedessen kunnen betalen dan doe ik toch iets verkeerd.
Nou ben ik toch benieuwd wat jij (en het heerschap boven jou) onder je reet hebt.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vast 2 van die ouwe turkenbakken.
Een bijna 13 jaar oude stationwagen met bijna 250K op de teller die maar niet kapot te krijgen isquote:Op maandag 6 februari 2017 13:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ben ik toch benieuwd wat jij (en het heerschap boven jou) onder je reet hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2017 13:08 schreef edraket31 het volgende:
tja, wie maakt er dan ook zo'n plaat
Klinkt ook als een turkenbak dan...quote:Op maandag 6 februari 2017 13:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Een bijna 13 jaar oude stationwagen met bijna 250K op de teller die maar niet kapot te krijgen is
. Op dat moment was het voor hem zijn huis, hij woonde erin toen zijn echte huis werd verbouwd.quote:Op zondag 5 februari 2017 19:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Huis?
Oude caravan zul je bedoelen.
Wel zonde van die auto (in elk geval 1 GLE coupé)
quote:Op zondag 5 februari 2017 20:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Leef als een zigeuner , lach als een clown
Neemt niet weg dat het een caravan was.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 11:57 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
. Op dat moment was het voor hem zijn huis, hij woonde erin toen zijn echte huis werd verbouwd.
Geen Mercedes.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ben ik toch benieuwd wat jij (en het heerschap boven jou) onder je reet hebt.
Nee, he.....nu heeft echt letterlijk elke mongool op deze aardkloot dit nummer gecovered....quote:
quote:Op maandag 6 februari 2017 12:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vast 2 van die ouwe turkenbakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |