quote:Op maandag 6 februari 2017 15:38 schreef satecl het volgende:
Elia is gewoon in goede doen. Beter dan Berghuis die weer eens dramatisch speelde. Die heeft dit seizoen misschien 2/3 goede wedstrijden gespeeld. Die mag van mij na dit seizoen weer lekker verpieteren op de bank bij Watford.
S. Kalou is volgens mij transfervrij(?) na dit seizoen. Dat zou een mooie vervanger zijn.
Ik denk dat we kansloos zijn tegen een subtopper uit Duitsland. Tenzij hij vindt dat ie te weinig speeltijd krijgt natuurlijk, maar dan zijn er vast genoeg andere clubs geïnteresseerd.quote:Hertha BSC wil verder met oud-Feyenoorder Kalou
12 januari 2017 – Als het aan de clubleiding ligt speelt Salomon Kalou ook de komende jaren bij Hertha BSC. De ploeg uit Berlijn wil graag verder met de oud-Feyenoorder, zegt sportdirecteur Michael Preetz in Kicker.
De 31-jarige Kalou is bezig aan een prima seizoen in Berlijn: in negen competitiewedstrijden was hij goed voor vijf doelpunten en twee assists. Met name zijn optreden tegen Borussia Mönchengladbach, toen hij drie keer scoorde in de met 3-0 gewonnen wedstrijd, was indrukwekkend. Zijn contract bij Hertha loopt na dit seizoen af en de gesprekken over een nieuwe verbintenis zijn al in volle gang. Preetz: "We zijn in gesprek en ons doel is om er samen uit te komen. De uitkomst ligt nu nog open, een spits van zijn kaliber heeft natuurlijk zijn prijs en ook een markt. Maar in de 2,5 jaar dat hij nu in Berlijn is heeft Salomon zijn waarde voor ons altijd bewezen."
Kalou, momenteel op pad voor de Afrika Cup, begon zijn carrière in Rotterdam. Van 2003 tot 2006 stond hij onder contract bij Feyenoord, via Chelsea en Lille kwam de aanvaller in 2014 bij Hertha BSC terecht.
Fut is echt de teloorgang van FIFA.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb ook een Feyenoord fut team. Met IF Jorgensen in de spits.
Hij had gisteren wel degelijk een mindere wedstrijd, vooral de eerste helft was matig. Maar de wedstrijden hiervoor was ie gewoon constant goed en dreigend, we mogen echt niet klagen over zijn rol.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:38 schreef satecl het volgende:
Elia is gewoon in goede doen. Beter dan Berghuis die weer eens dramatisch speelde. Die heeft dit seizoen misschien 2/3 goede wedstrijden gespeeld. Die mag van mij na dit seizoen weer lekker verpieteren op de bank bij Watford.
S. Kalou is volgens mij transfervrij(?) na dit seizoen. Dat zou een mooie vervanger zijn.
Ik ook niet, snap dat gezever echt niet. Jaren hebben we naar treurnis zitten kijken op de vleugels.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik kan in de afgelopen 6 jaar geen betere buitenspelers bij Feyenoord verzinnen dan Elia en Berghuis.
En dus mag je niet kritisch zijn als ie een slechte pot speelt?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:32 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik ook niet, snap dat gezever echt niet. Jaren hebben we naar treurnis zitten kijken op de vleugels.
Nou dan weten we dat, bedankt voor je mening.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:35 schreef Scrummie het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik beoordeel een speler op zijn laatst gespeelde wedstrijd als het gaat om hoe iemand *op dit moment* speelt.
2 wedstrijden voor gister was Elia uitstekend, en meld ik mijn mening daarover wat dus uitstekend was. Gister was ie kut, en dan geef ik mijn mening op basis van een kutwedstrijd van zijn kant.
Van mij mag je kritisch zijn hoor.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dus mag je niet kritisch zijn als ie een slechte pot speelt?
Goeie focus van die Elia. Beloof een panna te maken dus maakt ie er 1tje.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:40 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com/p/BQK9EkAALj6/
Koekoek
Je komt een beetje mad over.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goeie focus van die Elia. Beloof een panna te maken dus maakt ie er 1tje.
Wat een debiel is Elia.
Scrummieeeequote:Op maandag 6 februari 2017 16:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een debiel is Elia.
Puike pot gisteren. Focus op wat hij goed doet he.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
DIVGOD
Wat is jouw mening over Elia?
Jij hebt er ook echt de ballen verstand van he. Kutjong.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Puike pot gisteren. Focus op wat hij goed doet he.
Aan het eind van het seizoen kijken we allemaal naar de statistieken en dan zeggen we allemaal 'Goed seizoen van die Elia jonge! #GEELGOD #GUDDEROTOP' dus tjah..quote:Op maandag 6 februari 2017 17:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij hebt er ook echt de ballen verstand van he. Kutjong.
Speelde wederom prima.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een debiel is Elia.
Mwah eerste helft was moeizaam tweede helft goed gemaakt met zijn assist.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:35 schreef Scrummie het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik beoordeel een speler op zijn laatst gespeelde wedstrijd als het gaat om hoe iemand *op dit moment* speelt.
2 wedstrijden voor gister was Elia uitstekend, en meld ik mijn mening daarover wat dus uitstekend was. Gister was ie kut, en dan geef ik mijn mening op basis van een kutwedstrijd van zijn kant.
Beter alsquote:Op maandag 6 februari 2017 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ik weet het echt wel beter als Opta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |