Bemoei je er niet mee. Waar slaat dit nou weer op ? Een mod die nooit mee kwist komt even zeggen wat er hiet moet gebeuren.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:34 schreef Tagliano het volgende:
Aangezien het antwoord op de vraag van Tong toch al gegeven is en satecl het volgens mij ook wel prima vindt dat Hallojo de volgende vraag bedenkt lijkt me dat de beste oplossing toch?
En ohja, beetje een normaal doen tegen elkaar helpt ook wel eens
Een lokquote kan vast ook geen kwaad:
[..]
Dit is niet jouw eigen topic (net zoals het van niemand anders is), en doe verder even normaalquote:Op donderdag 6 april 2017 10:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Waar slaat dit nou weer op ? Een mod die nooit mee kwist komt even zeggen wat er hiet moet gebeuren.
Ik ben baas in m'n eigen topic. Waar ik 95 % van de vragen heb gesteld. Ga ergens anders agentje spelen. Zonder mij zou het topic niet eens levensvatbaar zijn meneer.
Waar bemoei je je meequote:Op donderdag 6 april 2017 10:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is niet jouw eigen topic (net zoals het van niemand anders is), en doe verder even normaal
Als iemand ooit naar de betekenis van verongelijkt vraagt zeg ik tong80.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Waar slaat dit nou weer op ? Een mod die nooit mee kwist komt even zeggen wat er hiet moet gebeuren.
Ik ben baas in m'n eigen topic. Waar ik 95 % van de vragen heb gesteld. Ga ergens anders agentje spelen. Zonder mij zou het topic niet eens levensvatbaar zijn meneer.
En terecht. Ik laat ook altijd m'n wenkbrauwen bijpunten.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als iemand ooit naar de betekenis van verongelijkt vraagt zeg ik tong80.
Willem van Hanegem - Wikipediaquote:Op donderdag 6 april 2017 10:42 schreef tong80 het volgende:
In welke plaats is Wim van Hanegem geboren ?
Rinus Israel.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:08 schreef onlogisch het volgende:
Wie scoorde de 1-1 in de EC 1 finale in 1970?
Christian Vieriquote:Op vrijdag 7 april 2017 11:46 schreef Boezeidekoe het volgende:
Welke speler speelde tussen 1996 en 2006 voor de volgende (top)clubs:
Juventus
Atletico Madrid
Lazio Roma
Inter
AC Milan
Monaco
Bari staat me bij.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
In welke drie plaatsen werkte Oranje zijn wedstrijden af op het WK 1990?
Onjuist.quote:
Cagliari en Palermoquote:Op vrijdag 7 april 2017 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
In welke drie plaatsen werkte Oranje zijn wedstrijden af op het WK 1990?
Juist. Nu de derde nog.quote:
Correct.quote:
Ruudje Dilquote:
South-Africa, maar de bandnaam weet ik nietquote:Op vrijdag 7 april 2017 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe heet de band waarmee Ruudje een top-3 hit scoorde in de Top-40? En wat was de titel?
Yesquote:
Precies. Heeft volgens mij iets te maken met de keuze van journalisten en van de UEFA zelf. Maar Sammer is juist.quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:35 schreef Mark het volgende:
Iedereen denkt altijd Eilts maar dat is niet waar, volgens mij
Barry van Galen en Jean-Paul de Jong volgens mijquote:Op vrijdag 7 april 2017 13:39 schreef Mark het volgende:
2 spelers delen het record rode kaarten in de eredivisie. Noem er 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |