de pannekoekoeken ?quote:Op zondag 5 februari 2017 13:45 schreef Fokker89 het volgende:
Nog niemand de easteregg in de ondertiteling ontdekt?
Zat ik ook aan te denken, Braddie eet tosti'squote:
Echt geweldigquote:
Ja, maar dat paste niet helemaal bij de stem.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, Braddie eet tosti's
Gelukkig maar dat je het niet als haat op vatquote:Op zondag 5 februari 2017 13:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt geweldigOok de keuze van de ondertiteling bij wat er op dat moment qua klank gezegd werd
Piste oprecht bijna in m'n broek toen ik langs kwam
Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 5 februari 2017 13:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je het niet als haat op vat
Ben benieuwdquote:Op zondag 5 februari 2017 13:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet![]()
Ik denk ook wel dat zelfs Braddie hier smakelijk om kan lachen hoor
Ja dat vind ik in dit filmpje ook goed, dat qua klank goed overeenkomt!quote:Op zondag 5 februari 2017 13:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt geweldigOok de keuze van de ondertiteling bij wat er op dat moment qua klank gezegd werd
Piste oprecht bijna in m'n broek toen ik langs kwam
Spot onquote:Op zondag 5 februari 2017 13:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik in dit filmpje ook goed, dat qua klank goed overeenkomt!
En leuke quotes passende bij de uitdrukking van HitlerBraddie
zoals
"Ik post wel wat onder een kloontje"![]()
:
Het komt wel goed Moiraquote:Op zondag 5 februari 2017 13:53 schreef Moira. het volgende:
Oh die nu pas dat ik eerst door het slotje heen had gepost
De "Braddie-bunker"quote:Op zondag 5 februari 2017 14:00 schreef PleadingTheFifth het volgende:
"Ik sla mijn muren helemaal naar de klote"![]()
Hey Moira.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:53 schreef Moira. het volgende:
Oh die nu pas dat ik eerst door het slotje heen had gepost
quote:Op zondag 5 februari 2017 13:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Het komt wel goed Moira
Het is niet jouw schuld.
Dankuquote:Op zondag 5 februari 2017 14:03 schreef DeBaba het volgende:
Hahahahahha. Geniaal filmpje. Complimenten Fokker89
Deze was ook masterquote:Op zondag 5 februari 2017 13:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Het komt wel goed Moira
Het is niet jouw schuld.
Het hele kanaal heeft al bijna 1300 views, dus ik hoef nooit meer te werken.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bazenfilmpje![]()
69 views al?Nog even en je wordt genoemd door riazop.
Bradley kan er slecht tegen wanneer iemand anders alle aandacht opeist. Ik verwacht dan ook een stortvloed aan vlogjes vanuit het tweede Hilversumse mediapark.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:48 schreef Moira. het volgende:
Ik denk ook wel dat zelfs Braddie hier smakelijk om kan lachen hoor
quote:Op zondag 5 februari 2017 14:24 schreef reineman het volgende:
[..]
hou jij je kk smoel ff dicht ja kaaskop
Held!quote:Op zondag 5 februari 2017 14:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het hele kanaal heeft al bijna 1300 views, dus ik hoef nooit meer te werken.
En reineman op 5 januari. Je punt?quote:Op zondag 5 februari 2017 14:39 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Leuke poging, maar ik heb me op 2 januari geregistreerd.
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:41 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Mijn enige account hier is Buurtzwaan.
Haha ja mijn enige account hier is HRC2020.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:41 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Mijn enige account hier is Buurtzwaan.
Had liever aids gekregen, maar zo hebben we allemaal wat.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:44 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Dan weet je vanaf vandaag van mijn bestaan af.
Mijn enige account is Superdonald.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:44 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Haha ja mijn enige account hier is HRC2020.
Nee. Dit is een algemeen vlogtopic, dus niet alleen voor bradvlogs. Vlogs van kinderen in de basisschoolleeftijd en persoonlijke informatie die een vlogger wel of niet expres heeft geopenbaard, mogen achterwege blijven.quote:
Bah, aidsquote:Op zondag 5 februari 2017 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had liever aids gekregen, maar zo hebben we allemaal wat.
Ik geloof je wel broer.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:39 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Leuke poging, maar ik heb me op 2 januari geregistreerd.
quote:Op zondag 5 februari 2017 15:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
Aaaaand it's gone
Reactie op de "overleg" video
Ahh godver, ik was vet nieuwsgierig naar de reactie. Heeft iemand 'm gezien?quote:Op zondag 5 februari 2017 15:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
Aaaaand it's gone
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 5 februari 2017 15:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
Aaaaand it's gone
ditquote:Op zondag 5 februari 2017 15:56 schreef DoubleDip het volgende:
Noooo reactie weg!
Barrah heb je nog een transcriptie voor ons?
Nee, ik heb wel een levenquote:Op zondag 5 februari 2017 15:56 schreef DoubleDip het volgende:
Noooo reactie weg!
Barrah heb je nog een transcriptie voor ons?
Jamm0rquote:Op zondag 5 februari 2017 16:00 schreef Barrah het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een leven![]()
Sorry, als ik wel op tijd was geweest had ik die graag gepost.
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:02 schreef Ingolstadt het volgende:
Zit te overwegen om een server elke zoveel minuten te laten checken voor een nieuwe video en hem dan te laten downloaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seks is ook verboden op youtube, toch? Dus het zal ook niet de vrijpartij zijn met die Belgquote:Op zondag 5 februari 2017 16:06 schreef nostra het volgende:
Het was maar 26 seconden dus het zal geen rant geweest zijn.
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:07 schreef Stratotanker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:00 schreef RedFever007 het volgende:
Braadslee als je dit leest: kun je even reupload doen![]()
Dank u!
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:00 schreef RedFever007 het volgende:
Braadslee als je dit leest: kun je even reupload doen![]()
Dank u!
Als dit klopt dan bedacht hij na het uploaden dat hij liever geen complimenten uitdeelt aan mensen hier.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:46 schreef Ludwig. het volgende:
Heb het toevallig gezien omdat ik op youtube zat. Wat ik nog weet van een paar uur geleden: "Even een reactie op het BradgeTV heeft overleg filmpje. Normaal ben ik niet zo van dit soort filmpjes maar dit vond ik wel heel leuk gedaan".
Weet de exacte woorden niet meer, had beter moeten weten maar ik had niet verwacht dat dit filmpje zou verdwijnen. Bradster was wel positief dus.
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:07 schreef Stratotanker het volgende:
[..]Download mislukt daardoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof er iemand is die gelooft dat hij niet meeleest.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:09 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Hij wilde niet dat men erachter kwam dat hij hier meeleest?
die weer zit verbonden met een tril-ei die hij rectaal heeft ingebrachtquote:Op zondag 5 februari 2017 18:26 schreef chroestjov het volgende:
Braddie heeft in zijn leren jas gewoon een geheime tablet verstopt die hij dit topic om de 10 seconden laat verversen en snoeihard begint te trillen wanneer er een nieuwe post verschijnt.
quote:Op zondag 5 februari 2017 18:29 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
die weer zit verbonden met een tril-ei die hij rectaal heeft ingebracht
Lolquote:Op zondag 5 februari 2017 18:29 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Filmpje is vrijwel direct na uploaden verwijderd. Degene die hem hebben gezien zaten toevallig op YT. SnapBradge. Won't happen again.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2017 18:29 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik zou haar niet doen.quote:Op zondag 5 februari 2017 21:42 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
waarom staat dit bij mijn aanbevolen kanalen?
Mensen met een discutabele browsegeschiedenis komen in aanmerking voor dergelijke aanbevelingen.quote:Op zondag 5 februari 2017 21:42 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
waarom staat dit bij mijn aanbevolen kanalen?
Brad heeft haar toch eens belachelijk gemaakt? Ging ze al zijn foto's op z'n fb disliken enzo. Dacht ik hoorquote:Op zondag 5 februari 2017 22:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mensen met een discutabele browsegeschiedenis komen in aanmerking voor dergelijke aanbevelingen.
Hij trekt er wel even voor uit, goed om te zienquote:
quote:Op zondag 5 februari 2017 22:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mensen met een discutabele browsegeschiedenis komen in aanmerking voor dergelijke aanbevelingen.
Ja, ik heb dat niet echt meegekregen maar er schijnen wel een aantal dingen te zijn voorgevallen tussen die twee.quote:Op zondag 5 februari 2017 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Brad heeft haar toch eens belachelijk gemaakt? Ging ze al zijn foto's op z'n fb disliken enzo. Dacht ik hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |