van Lerberghe is wel jonger. Maar dat is het juist, dan kun je na een goed seizoen af en toe echt een kutjaar draaien.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Qua resultaten zou ik ook voor Pasqualon kiezen ja
Wel leuk dat ik door dit spel veel meer renners leer kennen
Er zijn zoveel sprinters bij FDJ... dat is een beetje hun probleem, als je in een treintje voor De Maar moet rijden scoor je geen punten.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:18 schreef hhh38 het volgende:
Mensen hebben Manzin en Ciccone echt gemist denk ik, die gaan dit seizoen helemaal doorbreken zeg ik alvast
Sssssssssssttttttttttttquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:18 schreef hhh38 het volgende:
Mensen hebben Manzin en Ciccone echt gemist denk ik, die gaan dit seizoen helemaal doorbreken zeg ik alvast
Dit ook natuurlijk. Oude renners kunnen dan weer ineens hun ouderdomsneergang kennen, dat was ook een risico. En renners die afgelopen jaar een leuk jaar hadden en een niveau omhoog zijn gegaan kunnen nu ineens knecht worden of moeite hebben met het niveau..quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van Lerberghe is wel jonger. Maar dat is het juist, dan kun je na een goed seizoen af en toe echt een kutjaar draaien.
Net als Simion.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:18 schreef hhh38 het volgende:
Daarom hoop ik dat een Enger wel een beetje voor z'n kansen mag rijden. Gelukkig is AG2R daar wel het uitgelezen team voor.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit ook natuurlijk. Oude renners kunnen dan weer ineens hun ouderdomsneergang kennen, dat was ook een risico. En renners die afgelopen jaar een leuk jaar hadden en een niveau omhoog zijn gegaan kunnen nu ineens knecht worden of moeite hebben met het niveau..
Klopt, maar die Cimolai bakte er vorig jaar erg weinig van en Guarnieri lijkt meer een wagonnetje te zijn geworden.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn zoveel sprinters bij FDJ... dat is een beetje hun probleem, als je in een treintje voor De Maar moet rijden scoor je geen punten.
Ciccone durf ik niets over te zeggen, maar da's op zich wel een interessante vondst.
Dat had ik bij Elissonde ook heel sterk.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zat vooral heel veel te twijfelen omdat er vorig jaar er best aantal renners waren die goed presteerden maar nu bij een andere ploeg zitten waarvan ik me afvraag of ze wel vrijuit mogen fietsen of eerder een knecht zijn (Elissonde bijv.)
Een Manzin of Sarreau zal inderdaad wel een paar kansjes krijgen in kleinere koersen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar die Cimolai bakte er vorig jaar erg weinig van en Guarnieri lijkt meer een wagonnetje te zijn geworden.
Ik denk dat ze een talent als Manzin zeker een paar kleine koersjes geven om voor eigen kans te kunnen gaan. En een paar ereplaatsen in een Vuelta waar alleen maar c-sprinters komen zijn natuurlijk ook weer welkom.
Ik zie nog wel wat naampjesquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is nu wel écht niks meer over zeg
Ik moet de kalender nog definitief maken, dus er kan nu nog geschoven worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:55 schreef hhh38 het volgende:
Overigens kan ik melden dat de Tour de Costa Rica uit speelronde 2 is verplaatst naar midden juni, wat gebeurd daar dan mee?
Niet iedereen heeft elke dag tijd, kan niet inschatten of de overgeblevenen allemaal in staat zijn binnen een dag te reageren. Als er dadelijk nog 1 of 2 man over zijn kan het wellicht wat sneller.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan we weer 2 dagen wachten voor volgende ronde Wim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |