Dan is Pasqualon opeens een koopje.quote:
Tsja ik had ze toch he.quote:
Van Lerberghe is op basis van vorig seizoen een best aardige vondst van heywooduquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:15 schreef hhh38 het volgende:
Oke 11 miljoen voor Van Lerberghe lijkt me toch wel het toppunt deze ronde.
Wel jammer dat ik De La Parte en G. Martin niet meer nodig heb, dat waren leuke dealtjes. Grijp je kans de volgende ronde jongens!
Er is nu wel écht niks meer over zegquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:15 schreef hhh38 het volgende:
Wel jammer dat ik De La Parte en G. Martin niet meer nodig heb, dat waren leuke dealtjes. Grijp je kans de volgende ronde jongens!
Wim de ron heeft G. Martinquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik twijfelde oprecht tussen van Lerberghe en Pasqualon, maar ik vond Pasqualon veiliger. We zullen zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van Lerberghe is op basis van vorig seizoen een best aardige vondst van heywoodu
Ik had er 0,12 op staan, maar had geen boden van meer dan een miljoen verwachtquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van Lerberghe is op basis van vorig seizoen een best aardige vondst van heywoodu
Qua resultaten zou ik ook voor Pasqualon kiezen jaquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik twijfelde oprecht tussen van Lerberghe en Pasqualon, maar ik vond Pasqualon veiliger. We zullen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |