helemaal goed, en met jou ?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat maar even doe
Alles goed met jou?
Wil ik weten wat je donderdag hebt gedaan, gezien je smiley?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Normaal probeer ik op donderdagavond golden oldies te draaien, maar was er toen niet van gekomen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil ik weten wat je donderdag hebt gedaan, gezien je smiley?
Zou het iets met dit liedje te maken hebben?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil ik weten wat je donderdag hebt gedaan, gezien je smiley?
dit is leuk voor op de golfbaanquote:Op zaterdag 4 februari 2017 21:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zou het iets met dit liedje te maken hebben?
Ik hoop niet dat ze je slaan met hun stick!quote:
Jij slaat daar mensen?quote:
Ja, ook goedquote:
Sommige mensen vinden Wie is de Mol belangrijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ook goed
Wat is het rustig hier of is dat op zaterdagavond meestal?
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze je slaan met hun stick!
nee dat zegt dat balletje tegen mequote:
Dat soort mensenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden Wie is de Mol belangrijk.
Dat is een stuk minder spannend dan je smiley deed vermoedenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik had een zware dag op het werk.
moeten ze toch zelf weten...quote:
Misschien werd ik daardoor op het verkeerde been gezetquote:Op zaterdag 4 februari 2017 21:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zou het iets met dit liedje te maken hebben?
Ja.... maar ik laat de oldies liefhebbers niet graag in de steek.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een stuk minder spannend dan je smiley deed vermoeden
Niets is wat het lijktquote:Op zaterdag 4 februari 2017 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien werd ik daardoor op het verkeerde been gezet
Nou ik las vandaag een artikelhoofd dat las; dit is waarom je Wie is de mol MOET kijken!quote:
Ik moet bekennen dat ik dat programma nog nooit gezien hebquote:Op zaterdag 4 februari 2017 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden Wie is de Mol belangrijk.
volgens mij ga je steigeren van het woordje moetquote:Op zaterdag 4 februari 2017 21:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou ik las vandaag een artikelhoofd dat las; dit is waarom je Wie is de mol MOET kijken!
Ik moet helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |