GGMM is een eikel.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
GGMM vindt me een kankerlul omdat ik medicijnen nodig heb
Gister getrimd op 6mmquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Godverdomme
Moet je dat nu zelf doen dan
Oh, is dat nog steeds waar je mee zit?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
GGMM vindt me een kankerlul omdat ik medicijnen nodig heb
Het water uit je moeder kut gutste gisteren ook langs mijn paalquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
GGMM is een eikel.
Dat staat als een paal boven water.
moedersquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het water uit je moeder kut gutste gisteren ook langs mijn paal
moeder kut?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het water uit je moeder kut gutste gisteren ook langs mijn paal
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, is dat nog steeds waar je mee zit?
In dat geval; mijn oprechte excuses.Ik zie jou als een gore junk die nergens goed voor is, dus als je zegt dat je iets neemt dan ga ik er automatisch van uit dat je dit doet omdat je verslaafd bent. Als dit in dit geval niet het geval is dan spijt mij dat oprecht.
Godverdomme man.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Moest lachen
OK het is weer goed en zal niet je vissen vermoorden
Wacht even, ik duw je wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:42 schreef onlogisch het volgende:
* onlogisch gooit zichzelf van een brug
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Moest lachen
OK het is weer goed en zal niet je vissen vermoorden
Ik doe normaal op 4mmquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ik op 2.5 vrij kort maar kan ff vooruit
Als je motorisch gehandicapt bent misschienquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja is wel baas maar ik vind t irritant dat er dan allemaal eten in je baard komt
Nee. Ik heb een verjaardag. Maar misschien ben ik op tijd terug voor de 2e helft. Mijn zoon gaat dit nooit lang volhouden. Gisteren ook al te laat naar bedquote:
Waarom niet?quote:
Wat wou je nou gister vertellen over je zoon? GGMM kijkt even niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een verjaardag. Maar misschien ben ik op tijd terug voor de 2e helft. Mijn zoon gaat dit nooit lang volhouden. Gisteren ook al te laat naar bed
Niks. Hij leest terug begrijp ik. Dat risicio loop ik liever niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Wat wou je nou gister vertellen over je zoon? GGMM kijkt even niet.
Kan je zoon al lezen dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks. Hij leest terug begrijp ik. Dat risicio loop ik liever niet.
Totaal geen behoefte aanquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Wat wou je nou gister vertellen over je zoon? GGMM kijkt even niet.
Dan vind jij ze op hun leukst of niet? Als ze een jaar of 11 zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij op zijn vader lijkt duurt dat nog 7 jaar.
Stijn duikt nu onder.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan vind jij ze op hun leukst of niet? Als ze een jaar of 11 zijn?
Ik beleef nooit plezier aan het kijken naar AZ. Onverklaarbaar opgehemeld teampje vol harde werkers. PSV gaat dit gewoon winnen.quote:
Wat nou als ik je beloof dat AZ vanavond gaat winnen?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik beleef nooit plezier aan het kijken naar AZ. Onverklaarbaar opgehemeld teampje vol harde werkers, tevens kiest Van den Brom liever voor harde werkers. PSV gaat dit gewoon winnen.
Dus ik kijk Tottenham-Boro // Dortmund - RBL om 18.30 en om 20.45 Napoli.
Ik voorspel ook een eenvoudige overwinning voor PSV.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik beleef nooit plezier aan het kijken naar AZ. Onverklaarbaar opgehemeld teampje vol harde werkers. PSV gaat dit gewoon winnen.
Dus ik kijk Tottenham-Boro // Dortmund - RBL om 18.30 en om 20.45 Napoli.
Ik voorspel dat vanavond de post "OP NAAR HET PSV TOPIC" gemaakt gaat worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik voorspel ook een eenvoudige overwinning voor PSV.
Napoli is een van de meest attractieve ploegen in Europa dus hier lok je me niet mee.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat nou als ik je beloof dat AZ vanavond gaat winnen?.
Oei, gevoelige snaar?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan vind jij ze op hun leukst of niet? Als ze een jaar of 11 zijn?
Hm oke, veel plezier dan met Napoli.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Napoli is een van de meest attractieve ploegen in Europa dus hier lok je me niet mee.
Komt goed. En anders zap ik alsnog naar Valencia - Eibar. Vast ook leuker dan dat tyfusAZ.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm oke, veel plezier dan met Napoli.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik voorspel dat vanavond de post "OP NAAR HET PSV TOPIC" gemaakt gaat worden.
Ga je serieus Napoli kijken?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Napoli is een van de meest attractieve ploegen in Europa dus hier lok je me niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |