Ik moest een keer invallen bij faja lobi.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens ingewijde bronnen valt dit vies tegen.
Moet jij voor die tickets ook weer alleen in de rij staan voor je vriend zoals je met Twente tickets moet?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:21 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen die noot noot niet kunnen waarderen.
Jij bent zo klef met hem, daarom.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Dat vraag je aan de verkeerde.
gelukkig valt het jou ook op.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent zo klef met hem, daarom.
Mooi zo. Ik miste je al.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat uitstekend, Stijn.
Uitstekend
Ik hoop dat je struikelt over een stoeptegelquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat uitstekend, Stijn.
Uitstekend
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je struikelt over een stoeptegel
Er liggen geen stoeptegels in m'n huis.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je struikelt over een stoeptegel
Ik denk dat hij een stukje damage control toepast.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent zo klef met hem, daarom.
Oh ja je komt nooit buitenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er liggen geen stoeptegels in m'n huis.
je komt nooit buiten?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er liggen geen stoeptegels in m'n huis.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh ja je komt nooit buiten
Dan Hoop Ik Dat Je Straks Moet Douchen Zonder Warm water
Dit overbodige gebruik van hoofdletters irriteert me.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh ja je komt nooit buiten
Dan Hoop Ik Dat Je Straks Moet Douchen Zonder Warm water
je doucht maar 1 keer in het weekend?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit overbodige gebruik van hoofdletters irriteert me.
En ik heb al gedoucht dit weekend.
Neequote:
Jammer. Dan Heeft Nu Nog om pics Vragen weinig zin.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik Ben Blij Je Te Irriterenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet als je toch enkel binnen zit zonder verdere inspanning.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je doucht maar 1 keer in het weekend?
oKéquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik Ben Blij Je Te Irriteren
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee
Maar niemand hoeft t te weten als we na de hofpleinfontein nog iets anders laten spuiten toch
aha okéquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom niet als je toch enkel binnen zit zonder verdere inspanning.
ik ook!quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik douche elke dag. Heerlijk.
Bedanktquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je verwacht excuses of je verwacht een excuus.
Dat is erg ongezond.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik douche elke dag. Heerlijk.
Je bent laat net als je moeder deze maandquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leer eens normaal Nederlands idioot. Dit slaat nergens op wat je nu zegt.
Een excusesquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent laat net als je moeder deze maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |