Ajax weet ik altijd wel van tevoren.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is inderdaad niet meer te vergelijken. Vroeger te weinig nu is het wel extreem. Het exclusieve is er vanaf. Ik weet vaak op de dag zelf pas of Ajax moet spelen.
Welke?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren echt een hele toffe film gezien. Meest vermakelijke in jaar of 5
Krijgt 6 op imdb
Gekke traditie.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik op zaterdag altijd brood eet.
KutzooI. Al het goede moet kapotquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
De hijskranen die hier in Kreuzberg staan verraden dat de aanstaande toekomst er anders over denkt..
Oh ken ik niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prevenge
Serieus ik heb geweldig genoten
Was bij ons vroeger altijd op zondag patatdag, nu nog maar soms. Maar dan ovenpatat en zonder snacksquote:
En nu denk je dat je beter bent dan mij ofzo?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet eens in de drie maanden patat of zo.
Ik insinueer of denk niets.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nu denk je dat je beter bent dan mij ofzo?Dat is niet zo hoor.
Beter dan Mac. Maar nog altijd viesquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst bij de Burger King gegeten.
Voelde me echt een goor varken na afloop
Smerig beest.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vies varken.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
De patat is wel beter, maar die hamburgers daar zijn nog net zo zompig natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan Mac. Maar nog altijd vies
Lekker man en jij moet sowieso nog groeienquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De patat is wel beter, maar die hamburgers daar zijn nog net zo zompig natuurlijk.
Valt wel mee hoe lekker.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lekker man en jij moet sowieso nog groeien
Of een fatsoenlijk burgertentjr. Al ben ik er niet zo een fan vanquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe lekker.
Beter thuis broodjes hamburger maken
Kan ookquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe lekker.
Beter thuis broodjes hamburger maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |