quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:57 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik sloot met:
Nou, Tas heeft besloten de 11maandensprong eer aan te doen en wordt nu al drie dagen op rij om 5:00 wakker met honger. Gelukkig sliep hij tussen ons in nog even verder en werd ik om 8:30 wakker omdat hij met een vinger in m'n oog zat te prikken. Hij zei er wel "PAPA" bij. Ik reken het maar goed
.
Vanavond gaan we maar eens een ernstig gesprek hebben over de avondfles, die hij dus ook al drie dagen niet meer wil. En als ik dat debat verlies pak ik 'm terug met een late-avond-slaapfles. Want 5:00 en ik zijn geen vriendjes.
Oei, 5 uur is vroeg Tasquote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:30 schreef Arja het volgende:
[..]![]()
Ah sel, die krampjes zijn zo zielig.
Ik zie bij Emmy wat wits door haar tandvlees schijnen. Tandje zal wel snel komen nu
Ah dat klinkt wel heel knus!quote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:43 schreef Arja het volgende:
beneden naar de vlammetjes van de houtkachel kijken
Ja huisarts en kinderarts, want ze had destijds door krentenbaard geinfecteerd eczeem. Hormoonzalf hebben we en als het vurig is, smeer ik dat een paar dagen. Ben er niet dol op.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:59 schreef Crumpette het volgende:
Hee Arja, hier hadden we slapeloosheid van jeuk.. eczeem al even aan je HA laten zien? Sinds 5 dagen heeft mijn mini een hormooncreme naast het vethouden, en inmiddels is het nagenoeg wegongelofelijk hoe snel dat gaat. Nu word hij ook niet meer half piepend wakker snachts
Volgens mij doen ze daar wel even mee? Gewoon op marktplaats halen voor 25 euro en dan weer verkopen voor het zelfde geldquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:45 schreef Arja het volgende:
[..]
Ja huisarts en kinderarts, want ze had destijds door krentenbaard geinfecteerd eczeem. Hormoonzalf hebben we en als het vurig is, smeer ik dat een paar dagen. Ben er niet dol op.
Wij hebben vandaag een tripp trapp nieuw model maar met houten beugel van mp gehaald en Emmy zit daar nog niet zo goed in. Loont het nog om een plastic babyset te halen of kan ze al snel zonder (ze is 7,5 maand).
Ik heb dus wel een houten beugel, maar geen plastic zitverkleiner. Hoe lang heb je die laatste nodig?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:57 schreef Nouk84 het volgende:
Denk dat het nog wel loont hoor, ik zie Emma nog lang niet zonder beugel in de tripp Trapp.. Volgens mij kan het zonder beugel pas met een jaar of 2/3.
Maar heb je dan het leren riempje tussen de beentjes?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 20:29 schreef Arja het volgende:
[..]
Ik heb dus wel een houten beugel, maar geen plastic zitverkleiner
Ja die wel, maar ze zakt nog wel onderuit of opzij.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 20:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar heb je dan het leren riempje tussen de beentjes?
Die heb je het langst nodig. Maar je hebt nu dus wel iets nodig, dan is meer de vraag hoeveel zin je hebt om zelf te gaan steunen met handdoeken. Ik zou gewoon zo'n ding op mp scoren als ik jou was.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 20:31 schreef Arja het volgende:
[..]
Ja die wel, maar ze zakt nog wel onderuit of opzij.
Zonder beugel sinds een jaar en negen maanden hierquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:57 schreef Nouk84 het volgende:
Denk dat het nog wel loont hoor, ik zie Emma nog lang niet zonder beugel in de tripp Trapp.. Volgens mij kan het zonder beugel pas met een jaar of 2/3.
Weet je heel zeker dat je een nieuw model hebt? Heeft de stoel een ronde rugleuning of een rechte?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 20:29 schreef Arja het volgende:
[..]
Ik heb dus wel een houten beugel, maar geen plastic zitverkleiner. Hoe lang heb je die laatste nodig?
Hier ook maar met de hormoonzalf begonnen. Vind het zo bizar/eng dat het dan ineens heel snel herstelt. Ben er ook niet dol op maar het werd maar niet minder vond het mooi geweest met de bloedvlekken en meer krabben.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:45 schreef Arja het volgende:
[..]
Ja huisarts en kinderarts, want ze had destijds door krentenbaard geinfecteerd eczeem. Hormoonzalf hebben we en als het vurig is, smeer ik dat een paar dagen. Ben er niet dol op.
2003quote:Op zaterdag 4 februari 2017 21:41 schreef Nazil het volgende:
Kan hoor, op mijn stoel passen ook zowel de houten als de plastic set. Het verschil kan je met het blote oog niet zien, geproduceerd na 2005 oid is nieuw. Staat op een poot, onderop.
Dan is het inderdaad een nieuw model maar heb je wel een rechte rugleuning nog nodig:quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:09 schreef Arja het volgende:
Crump ook alweer een half jaar![]()
Dat gaat ook maar door.
Ronde rugleuning maar volgens de site van stokke is het een nieuw model als het serienr met 3 begint![]()
https://www.stokke.com/NL(...)faq-tripp-trapp.htmlquote:De hoge, ronde rug was in feite een deel van een eerder model Tripp Trapp® Baby Set™ (voor korte tijd verkocht na 2003). Dus op uw Tripp Trapp®stoel moet oorspronkelijk een rechte, smalle rugleuning gezeten hebben. De huidige Baby Set™ en kussens passen alleen op deze originele rugleuning. De kussens voor de hoge rugleuning worden sinds geruime tijd niet meer geproduceerd en zijn niet meer voorradig. Mocht u uw originele rugleuning niet meer kunnen vinden, kunt u deze bij een van onze Tripp Trapp® verkooppunten als reserveonderdeel bijbestellen, zolang de stoel van voor 2003 is.
Toch fijn dat ze iets hebben bedacht voor als het niet meer valt te redden met kamillethee en kokosoliequote:Op zaterdag 4 februari 2017 21:55 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Hier ook maar met de hormoonzalf begonnen. Vind het zo bizar/eng dat het dan ineens heel snel herstelt. Ben er ook niet dol op maar het werd maar niet minder vond het mooi geweest met de bloedvlekken en meer krabben.
Oke volstaat het dan een babyset te kopen?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:17 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een nieuw model maar heb je wel een rechte rugleuning nog nodig:
[..]
https://www.stokke.com/NL(...)faq-tripp-trapp.html
Ah, de inzet van de smiecht PI, netjes heurquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:29 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Toch fijn dat ze iets hebben bedacht voor als het niet meer valt te redden met kamillethee en kokosolie.
Volgens mij zou je dan een rechte rugleuning bij Stokke moeten bestellen, anders past de babyset niet. (Staat verder naar beneden in de faq)quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:33 schreef Arja het volgende:
[..]
Oke volstaat het dan een babyset te kopen?
Maar molo, ik zie geloof ik niet wat jij ziet.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:41 schreef Molo het volgende:
Ja prima, lijkt me ook een fijnere manier van leven, maar kap dan ook met die opmerkingen, laat de boel gewoon rusten en negeer het
Verwarrend. Ik las juist dat de babyset past bij het nieuwe model met serienr 3quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgens mij zou je dan een rechte rugleuning bij Stokke moeten bestellen, anders past de babyset niet. (Staat verder naar beneden in de faq)
De PI die ik nu gebruik is niet een smiley die goed bedoeld is (hence the term smiechtensmiley), en die knipoog van haar achter de post ook nietquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:56 schreef Arja het volgende:
[..]
Maar molo, ik zie geloof ik niet wat jij ziet.
Je kunt wat razz zegt anders toch ook negeren als het bij jou wel verkeerd valt?
+1quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:56 schreef Arja het volgende:
[..]
Je kunt wat razz zegt anders toch ook negeren als het bij jou wel verkeerd valt?
In die faq staat ook ergens hoe je kunt nameten of het past. Je woont niet in de buurt van 013 toch? Anders zou je de mijne even kunnen lenen om te passen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:59 schreef Arja het volgende:
[..]
Verwarrend. Ik las juist dat de babyset past bij het nieuwe model met serienr 3
Stoel is van 2006. Ik vind de leuning niet hoog
Dan past die gewoon. Die van mij is van 2005 (vandaar mn 2005quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:59 schreef Arja het volgende:
[..]
Verwarrend. Ik las juist dat de babyset past bij het nieuwe model met serienr 3
Stoel is van 2006. Ik vind de leuning niet hoog
Ja, dat lijkt me wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:33 schreef Arja het volgende:
[..]
Oke volstaat het dan een babyset te kopen?
Voor mij ookquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:03 schreef Crumpette het volgende:
Wat? Deze PI is niet goedbedoeld? Dat is nieuw voor mij hoor
Als ik het goed begrijp volgens mij wel, dus graag.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:20 schreef Amsel het volgende:
Hey Arja, heb je dan dus alleen de extra plastic ruggensteun nodig en niet de beugel? Ik heb nog een losse ruggensteun over (want peuter van 2,5 jaar heeft de beugel er nog wel op) dus die mag je zo hebben.
Ik ga 'm morgen even voor je zoeken, er zijn drie mogelijke plekken in huis waar het ding kan liggenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:36 schreef Arja het volgende:
Als ik het goed begrijp volgens mij wel, dus graag.
+1quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:36 schreef Arja het volgende:
Verder, jammer zeg wat hier nu gebeurt. Ik snap er niks van
Dan zal het er wel bij horen. Ik ga het ook niet winnen met drinken en als hij dorst heeft drinkt hij vast wat hij nodig heeft. Het is alleen zo frusterend en je wil gewoon het beste voor je mannetje. En hij is zo veel ziek geweest laatste 1.5e maand dus ik ben een beetje bang voor zijn gewichtscurvequote:Op zondag 5 februari 2017 00:01 schreef ikke_84 het volgende:
Arja dat is wel een rot tijd om te gaan spoken. Het is vast een fasegelukkig helpt het om even gezellig te knuffelen.
Wat rot dat het nog niet beter gaat met het eczeem.
Is het niet zo dat het door die korrels van je tante eerst erger kan worden voor het heelt? Ik hoor mijn vriendin dat namelijk vaak zeggen dat dat zo werkt met die korrels.
Nazil Stijn wordt woensdag 6 maanden. Scheelt niet veel met die van jou.
Stijn drinkt sinds vandaag weer beter maar zat afgelopen week ook rond de 500 aan 600 op een dag. Ik maak me er geen zorgen meer over hij regelt het prima zelf. En ik win het toch niet van hem als hij niet wil drinken![]()
Wat fijn dat je dag zo goed ging. Super knap van hem. Wat kan je dan trots zijn hè ♡
Wat een gepuzzel met die tripp trapp![]()
Ik vind het wel fijne stoelen maar zo duur.
Stijn zit sinds deze week in de ikea stoel. Ik laat hem nog niet te lang zitten maar hij zit echt al heel stevig en vindt het prachtig
Mies hoe is het met jou en M?
Man en ik zijn vanavond lekker uit eten geweest. Beide kinderen hebben zich voorbeeldig gedragen. Dus we kunnen vaker gaan![]()
Wel eens geprobeerd of ze bij iemand anders wel de fles pakt, als mama echt helemaal niet in de buurt is? Je leest vaak genoeg dat als ze mama ruiken dat ze alleen het beste willen en daarom de fles weigeren.quote:Op zondag 5 februari 2017 07:56 schreef snoenk het volgende:
Lekker ikke!
Ik blijf het stom vinden dat je bij een al hele dure kinderstoel nog 500 extra dure dingen moet kopen om hem normaal te kunnen gebruiken.![]()
En even een vraag, man en ik willen binnenkort naar film en/of eten maar dochter blieft geen fles. We zouden eten kunnen skippen en late voorstelling nemen (meestal slaapt ze rond 8 uur) maar ze word ook nog regelmatig na een half uurtje wakker voor een toetje. Opzich blijft ze geloof ik wel rustig als ze dan maar bij iemand kan liggen maar ik weet niet hoelang ze rustig blijft.
Meer oefenen met fles en op het beste hopen of niet gaan?
Ja, dat was wel overdag. Vandaar dat ik ook weet dat ze redelijk rustig blijft.quote:Op zondag 5 februari 2017 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd of ze bij iemand anders wel de fles pakt, als mama echt helemaal niet in de buurt is? Je leest vaak genoeg dat als ze mama ruiken dat ze alleen het beste willen en daarom de fles weigeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was wel iets sterkers dan dat, op voorschrift bij de apotheek........quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:29 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Toch fijn dat ze iets hebben bedacht voor als het niet meer valt te redden met kamillethee en kokosolie.
Ik vond Molo's post wel nuttig omdat haar woorden me meer in mijn waarde laten.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:56 schreef Arja het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:56 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
+1
Ik vind het juist tof dat Uni naast het alternatieve ook zo nodig de reguliere geneeskunde inzet. En waarom ook niet in die volgorde als het toch geen acute situatie is?
Nou daar zit ik ook aan te denken dus, ze zal niet echt heel veel honger hebben als ze genoeg drinkt van te voren en waarschijnlijk blijft ze wel rustig als ze maar bij iemand kan liggen. Maar heel fijn weggaan is het ook niet.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zou t gewoon vaker oefenen, en anders ook geen nood aan de man, jullie blijven geen uuuuuuuren weg neem ik aan dus aftanken voor je gaat en bij thuiskomst kan ze dan weer aanvallen... of denk ik dan te simpel?
Verder weinig nieuws aan deze kant...
Hij is leuk!quote:Op zondag 5 februari 2017 11:30 schreef Burdie het volgende:
Zal ik deze er maar weer eens in gooien?
[ afbeelding ]
(Zelf bedoel ik deze PI trouwens vriendelijk, niet passief-agressief)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VentjeGister was hij 5 maanden!
En ik weet: het duurt nog even voor hij er officieel in kan/mag, maar dit was even voor de leuk. En hij heeft er eventjes 1 molecuul fruit gegeten.
@Room: die suggestie over thee klinkt niet gek! Omdat het zo gebonden lijkt aan tijden moet het wel zoiets zijn? Benieuwd.
@Selvaria: je klinkt goed! Fijn dat alles zo lekker gaat.
Ho wacht, deze had ik even gemist. Dit doe ik niet hè, en ik zeg ook nergens dat iemand dat zou moeten doen. Bij eczeem moet je natuurlijk op zoek naar de onderliggende oorzaak. Ik heb het zelf ook. Triggers: stress, erge kou, erge hitte. Dan wordt de huid droog en moet ik veel smeren. Anders ligt het zo open. Maar als de huid eenmaal open ligt dan is hormoonzalf (wat je naar ik aanneem van de apotheek hebt gekregen?) een mooi middel om de huid weer schoon te krijgen. Zeker voor die kleintjes is het zo zielig om ze onnodig met jeuk te laten liggen. En dan kun je daarna gaan kijken hoe ze nou aan dat eczeem komen.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:45 schreef Unihipili het volgende:
Dat jij wel graag de kraan open laat staan tijdens het dweilen is jouw keuze.
Anders om te beginnen 1 uitstapje, dus samen eten of samen film? Vaak moet je ervaren dat het gaat voot je het echt kan loslaten...quote:Op zondag 5 februari 2017 12:20 schreef snoenk het volgende:
[..]
Nou daar zit ik ook aan te denken dus, ze zal niet echt heel veel honger hebben als ze genoeg drinkt van te voren en waarschijnlijk blijft ze wel rustig als ze maar bij iemand kan liggen. Maar heel fijn weggaan is het ook niet.
En dan denk ik weer, kan ik net zo goed niet weg als ik het toch niet goed kan loslaten..
Geen nieuws is goed nieuws? Gaat het goed met de kleine man? En een beetje in rustiger vaarwater gekomen?
Jij ging er vanuit dat ik met kokosolie aan het smeren was. Heb ik nergens gezegd.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:09 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ho wacht, deze had ik even gemist. Dit doe ik niet hè, en ik zeg ook nergens dat iemand dat zou moeten doen. Bij eczeem moet je natuurlijk op zoek naar de onderliggende oorzaak. Ik heb het zelf ook. Triggers: stress, erge kou, erge hitte. Dan wordt de huid droog en moet ik veel smeren. Anders ligt het zo open. Maar als de huid eenmaal open ligt dan is hormoonzalf (wat je naar ik aanneem van de apotheek hebt gekregen?) een mooi middel om de huid weer schoon te krijgen. Zeker voor die kleintjes is het zo zielig om ze onnodig met jeuk te laten liggen. En dan kun je daarna gaan kijken hoe ze nou aan dat eczeem komen.
Wat een vreemde metafoor trouwens. Ik zie kwakkelen met natuurmiddeltjes juist als dweilen met de kraan open. Ik geloof dat wij op twee heel verschillende golflengtes denken. Zeker als 'in je waarde laten' gelijkgetrokken wordt met 'het klakkeloos met iemand eens zijn en iedereen die daar over in discussie zou willen gaan affakkelen'.
M aan de rol!quote:Op zondag 5 februari 2017 17:25 schreef Miezziej het volgende:
GM, beterschap! Mag wel eens over zijn nu![]()
En verder. Stop de rellen, stop de persen want M heeft geroldEn ik zag het gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten
[ Bericht 6% gewijzigd door Arja op 05-02-2017 23:01:49 ]
Hier werkt schoonmaakazijn met lavendelgeur goed. Ik heb die biologisch afbreekbare van Groenland, die 'ruikt' niet zo als bijv. die van het huismerk en Kristal. Ik doe een flinke scheut in het wasverzachterbakje.quote:Op zondag 5 februari 2017 19:40 schreef Crumpette het volgende:
Ik smeer ook lekker met kokosolieen babyolie. En cetomacrogolcreme. Iemand nog een tip om die medische geur uit kleding te wassen?
![]()
Aww arja jouwes heeft net zulke grote blauwe ogen als mijnesik heb bruin, dus het blijft me verbazen ofzo.
En ik zag de grote van Q
Ahhquote:
Ja mooie ogen jouwequote:Op zondag 5 februari 2017 21:32 schreef Arja het volgende:
[..]
Ahh![]()
Wat bijzonder blauwe ogen als je zelf bruine hebt. Maar de kleur kan nog veranderen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |