abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168685722
Lastig Snoenk. Ik zou ook gewoon gaan en kijken waar het schip strandt.

Hee, een klassieke babytopic rel. :9 Ik ben altijd een betere ramptoerist dan reller, dus neem wel plaats aan de zijlijn.

L. doet het zo goed. O+ Ze lijkt nog wel een omgekeerd dag/nachtritme te hebben, maar is over het algemeen heerlijk rustig en tevreden. Ze groeit als kool op mijn bv (dag 6 op geboortegewicht en de dag daarna 100 gram aangekomen :D ) en begint een lekker bol meisje te worden. Ze heeft alleen wat moeite met poepen en ligt er dan wel eens zo :% bij, zo sneu. Hopelijk gaat dat snel beter.
pi_168685862
Jongons, ik heb raad nodig.

Mijn S is lief en tevreden en slaapt veel. Tot cirka 15u. Dan is niets goed meer. Steeds aanhappen, loslaten en overstrekken, overstrekken in de doek, wandelwagen is maar 5 minuten goed. Speen gooit ie uit. Ik gooide eerst alles op windjes, maar soms wordt ie ineens rustig, zonder dat er iets uit komt. Hj gilt het soms echt uit, en kijkt er dan zo sneu wanhopig bij. Het enige dat hij wil is op zijn zij op onze arm gedragen worden. Maar dat wordt zo allejezus zwaar. We hebben allebei mega last van onze rug hier door omdat we echt uren zo rondlopen elke dag.
Ik vind het zo maf dat hij in de ochtend/voormiddag zo rustig is, en vanaf 21/22u ook als we naar bed gaan. Maar er tussen is het vrij heftig ;(
Ik verwacht geen kant en klare oplossingen, maar iemand enig idee of ik iets over het hoofd zie?
pi_168685879
Ik vond het nog niet eens popcornwaardig deze rel :'(

Wat Nouk zegt kan ik me wel in vinden als ik het zo zie staan.
Maar het zelf zo uitvoeren zou dan weer wat anders zijn en dan zou ik allemaal maars aan kunnen voeren :')

Selv lekker dat jullie zo gaan O+
Die krampjes zijn gewoon ruk en die zitten wij hier ook nog uit.
Dinsdag 6 weken dus dan zitten we op het hoogtepunt nu zo'n beetje.

Room wat rottig voor kleine S!
Heeft hij misschien last van thee/koffie die jij drinkt?
Of iets specifieks dat jij in de ochtend eet of drinkt waar hij later last van heeft tegen die tijd en dat dus tegen de avond weer uit zn lijfje is?
Ik roep maar wat hoor
pi_168686124
Daar zeg je wat. Drink vooral thee in de ochtend. Niet in de middag omdat ik dan zo veel met hem zit :D Kunnen ze op thee reageren denk je? :@ Nou ja, ik ga het iig laten staan voor een paar dagen.
Hij is ook nog steeds verkouden, dus dat helpt ook niet, maar dat is hij in de ochtend ook.
pi_168686627
Geen idee maar dat is het eerste wat in me op komt.
Ik zou zoiets dan als eerste uitproberen en van daaruit verder weer kijken.
  zondag 5 februari 2017 @ 15:49:26 #81
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168687433
Arja en Ikke, ja we hebben een bijkomdag. Alleen heb ik mijn vent wel net de deur uit gejaagd met een opmerking over mijn schoonfamilie :@ Gezellig joh. Ik ben een beetje een donderwolk vandaag. Die ouders ook altijd, ik word gewoon af en toe een beetje moe van mensen die energie van me slurpen.

Max intussen in de babyset gezet :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ventje O+ Gister was hij 5 maanden!

En ik weet: het duurt nog even voor hij er officieel in kan/mag, maar dit was even voor de leuk. En hij heeft er eventjes 1 molecuul fruit gegeten.

@Room: die suggestie over thee klinkt niet gek! Omdat het zo gebonden lijkt aan tijden moet het wel zoiets zijn? Benieuwd.

@Selvaria: je klinkt goed! Fijn dat alles zo lekker gaat.
pi_168687521
Ik doe maar even een bakpapiertje :7 .

Quoi, wat een leuk kind heb je toch O+ . Zie hem nou zitten daar! Zo'n mensje al, zo snel gaat dat. Met z'n mooie rooie haren. Ik ben fan.
pi_168687948
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 10:45 schreef Unihipili het volgende:

Dat jij wel graag de kraan open laat staan tijdens het dweilen is jouw keuze.
Ho wacht, deze had ik even gemist. Dit doe ik niet hè, en ik zeg ook nergens dat iemand dat zou moeten doen. Bij eczeem moet je natuurlijk op zoek naar de onderliggende oorzaak. Ik heb het zelf ook. Triggers: stress, erge kou, erge hitte. Dan wordt de huid droog en moet ik veel smeren. Anders ligt het zo open. Maar als de huid eenmaal open ligt dan is hormoonzalf (wat je naar ik aanneem van de apotheek hebt gekregen?) een mooi middel om de huid weer schoon te krijgen. Zeker voor die kleintjes is het zo zielig om ze onnodig met jeuk te laten liggen. En dan kun je daarna gaan kijken hoe ze nou aan dat eczeem komen.

Wat een vreemde metafoor trouwens. Ik zie kwakkelen met natuurmiddeltjes juist als dweilen met de kraan open :D . Ik geloof dat wij op twee heel verschillende golflengtes denken. Zeker als 'in je waarde laten' gelijkgetrokken wordt met 'het klakkeloos met iemand eens zijn en iedereen die daar over in discussie zou willen gaan affakkelen'.
pi_168688807
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 12:20 schreef snoenk het volgende:

[..]

Nou daar zit ik ook aan te denken dus, ze zal niet echt heel veel honger hebben als ze genoeg drinkt van te voren en waarschijnlijk blijft ze wel rustig als ze maar bij iemand kan liggen. Maar heel fijn weggaan is het ook niet.
En dan denk ik weer, kan ik net zo goed niet weg als ik het toch niet goed kan loslaten..

Geen nieuws is goed nieuws? Gaat het goed met de kleine man? En een beetje in rustiger vaarwater gekomen?
Anders om te beginnen 1 uitstapje, dus samen eten of samen film? Vaak moet je ervaren dat het gaat voot je het echt kan loslaten...

Nee wij zitten sinds vrijdag weer in een stormachtig klimaat... weer 1 of ander virus te pakken, wat op zn longen slaat en ook zn hart bradycardisch maakt.. we blijven bezig... maar buiten dt is het een supervrolijk mannetje. O+
S. 2014
J. 2016
pi_168689315
Het is echt een boutwinter qua ziektes. Had zo gehoopt dat het nu klasr was gm!

S snottert ook weer. Stom gedoe.
pi_168689404
GM, beterschap! Mag wel eens over zijn nu ;(

En verder. Stop de rellen, stop de persen want M heeft gerold :o En ik zag het gebeuren O+
pi_168689619
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 16:09 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ho wacht, deze had ik even gemist. Dit doe ik niet hè, en ik zeg ook nergens dat iemand dat zou moeten doen. Bij eczeem moet je natuurlijk op zoek naar de onderliggende oorzaak. Ik heb het zelf ook. Triggers: stress, erge kou, erge hitte. Dan wordt de huid droog en moet ik veel smeren. Anders ligt het zo open. Maar als de huid eenmaal open ligt dan is hormoonzalf (wat je naar ik aanneem van de apotheek hebt gekregen?) een mooi middel om de huid weer schoon te krijgen. Zeker voor die kleintjes is het zo zielig om ze onnodig met jeuk te laten liggen. En dan kun je daarna gaan kijken hoe ze nou aan dat eczeem komen.

Wat een vreemde metafoor trouwens. Ik zie kwakkelen met natuurmiddeltjes juist als dweilen met de kraan open :D . Ik geloof dat wij op twee heel verschillende golflengtes denken. Zeker als 'in je waarde laten' gelijkgetrokken wordt met 'het klakkeloos met iemand eens zijn en iedereen die daar over in discussie zou willen gaan affakkelen'.
Jij ging er vanuit dat ik met kokosolie aan het smeren was. Heb ik nergens gezegd.
Ik had het over een andere zalf die alleen met recept te krijgen is die ik uit heb geprobeerd voordat ik over ging op de hormoonzalf.
En in waarde laten hoeft niet te betekenen dat je het eens bent met de ander.
pi_168689789
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 17:25 schreef Miezziej het volgende:
GM, beterschap! Mag wel eens over zijn nu ;(

En verder. Stop de rellen, stop de persen want M heeft gerold :o En ik zag het gebeuren O+
M aan de rol! O+ *O*
S. 2014
J. 2016
  zondag 5 februari 2017 @ 17:45:40 #89
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_168689853
Bedankt voor het meedenken allemaal! Ik denk dat we idd gewoon maar moeten gaan, in het ergste geval zijn we zo weer thuis.

Selv klinkt goed allemaal, hoop dat ze ook snel het verschil tussen dag en nacht weet.

Quoi O+

Room wat rot. Ik hoop dat het de thee is en je snel verschil merkt.

Ach gm, het houdt ook niet op hè -O- beterschap en sterkte! Wat zijn al die klote virussen toch naar.
pi_168692086
Miezz rollen, leuke mijlpaal.

Ikke, bedankt voor de tip.
Ik heb ook lente-kriebels, maar ben bang dat we eerst februari nog uit moeten zitten.

Gm beterschap!

Max, wat zit hij daar wijs!

Ik ben zo verliefd op de mijne
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet quoten

[ Bericht 6% gewijzigd door Arja op 05-02-2017 23:01:49 ]
pi_168692995
Ik smeer ook lekker met kokosolie :P en babyolie. En cetomacrogolcreme. Iemand nog een tip om die medische geur uit kleding te wassen? :')

Aww arja jouwes heeft net zulke grote blauwe ogen als mijnes O+ ik heb bruin, dus het blijft me verbazen ofzo.

En ik zag de grote van Q O+
  zondag 5 februari 2017 @ 20:23:13 #92
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168694441
Wat een verbaasde blik ook :D

En Quoi hij is helemaal het mannetje hé!

En jompels voor het rollen *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_168694970
Quoi O+ Arja O+

Iedereen zei tegen mij dat ik bruine bonen met appel moest geven want dat lustte elk kind. Ik heb een hekel aan bruine bonen dus ik kon mij er niks bij voorstellen. En L, die lust toch niks voor de eerste keer. Fout. Ging er heel goed in :9
  zondag 5 februari 2017 @ 21:16:34 #94
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_168696608
Arja ik ben ook verliefd op de jouwe O+

Mies heeft een roller, leuk hè al die nieuwe features

Crump hebben ze allebei blauwe ogen? Ik had ook verwacht dat mijn meisjes bruine ogen zouden krijgen net zoals ik maar blauwer dan hun ogen zijn kan bijna niet :')
  zondag 5 februari 2017 @ 21:25:13 #95
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_168696942
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 19:40 schreef Crumpette het volgende:
Ik smeer ook lekker met kokosolie :P en babyolie. En cetomacrogolcreme. Iemand nog een tip om die medische geur uit kleding te wassen? :')

Aww arja jouwes heeft net zulke grote blauwe ogen als mijnes O+ ik heb bruin, dus het blijft me verbazen ofzo.

En ik zag de grote van Q O+
Hier werkt schoonmaakazijn met lavendelgeur goed. Ik heb die biologisch afbreekbare van Groenland, die 'ruikt' niet zo als bijv. die van het huismerk en Kristal. Ik doe een flinke scheut in het wasverzachterbakje.
pi_168697290
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 21:16 schreef snoenk het volgende:
Arja ik ben ook verliefd op de jouwe O+

Ahh O+

Wat bijzonder blauwe ogen als je zelf bruine hebt. Maar de kleur kan nog veranderen toch?

Nazil, bruine bonen. Dat wordt een onsmakelijke luier :+
pi_168697550
*O* nou heb ik eindelijk eens de foto van Emmy gezien :D
Wat een mooi meisje en idd prachtige ogen O+

En kijk Max eens zitten O+

M aan de rol *O* netjes hoor
Hoe trots kan je zijn op een rollend kind :D

De mijne wil steeds draaien tijdens het verschonen, heel fijn. Vooral als de poep weer eens tot in zijn nek zit

Man en ik worden oud :')
Afgelopen nacht gingen we om 2 uur slapen en nu zijn we allebei kapot. Man slaapt al en ik ga zijn voorbeeld maar eens volgen :P
Niks meer gewend :D
pi_168700282
Ikke, Emmy draait ook steeds tijdens het verschonen heel snel van links naar rechts en terug en dan schiet elke keer haar schone luier onder haar kont weg nog voor ik hem dicht heb kunnen maken
pi_168702778
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 21:32 schreef Arja het volgende:

[..]

Ahh O+

Wat bijzonder blauwe ogen als je zelf bruine hebt. Maar de kleur kan nog veranderen toch?
Ja mooie ogen jouwe O+.
Hier ook eentje met blauwe ogen terwijl ik bruine heb. :) Denk niet dat ze nog bruin worden, iets minder blauw hooguit.
  maandag 6 februari 2017 @ 02:09:04 #100
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_168703356
Kan echt nog heel goed bruin worden. Soms komt de veranding pas heel laat op gang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')