SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VentjeGister was hij 5 maanden!
En ik weet: het duurt nog even voor hij er officieel in kan/mag, maar dit was even voor de leuk. En hij heeft er eventjes 1 molecuul fruit gegeten.
@Room: die suggestie over thee klinkt niet gek! Omdat het zo gebonden lijkt aan tijden moet het wel zoiets zijn? Benieuwd.
@Selvaria: je klinkt goed! Fijn dat alles zo lekker gaat.
Ho wacht, deze had ik even gemist. Dit doe ik niet hè, en ik zeg ook nergens dat iemand dat zou moeten doen. Bij eczeem moet je natuurlijk op zoek naar de onderliggende oorzaak. Ik heb het zelf ook. Triggers: stress, erge kou, erge hitte. Dan wordt de huid droog en moet ik veel smeren. Anders ligt het zo open. Maar als de huid eenmaal open ligt dan is hormoonzalf (wat je naar ik aanneem van de apotheek hebt gekregen?) een mooi middel om de huid weer schoon te krijgen. Zeker voor die kleintjes is het zo zielig om ze onnodig met jeuk te laten liggen. En dan kun je daarna gaan kijken hoe ze nou aan dat eczeem komen.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:45 schreef Unihipili het volgende:
Dat jij wel graag de kraan open laat staan tijdens het dweilen is jouw keuze.
Anders om te beginnen 1 uitstapje, dus samen eten of samen film? Vaak moet je ervaren dat het gaat voot je het echt kan loslaten...quote:Op zondag 5 februari 2017 12:20 schreef snoenk het volgende:
[..]
Nou daar zit ik ook aan te denken dus, ze zal niet echt heel veel honger hebben als ze genoeg drinkt van te voren en waarschijnlijk blijft ze wel rustig als ze maar bij iemand kan liggen. Maar heel fijn weggaan is het ook niet.
En dan denk ik weer, kan ik net zo goed niet weg als ik het toch niet goed kan loslaten..
Geen nieuws is goed nieuws? Gaat het goed met de kleine man? En een beetje in rustiger vaarwater gekomen?
Jij ging er vanuit dat ik met kokosolie aan het smeren was. Heb ik nergens gezegd.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:09 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ho wacht, deze had ik even gemist. Dit doe ik niet hè, en ik zeg ook nergens dat iemand dat zou moeten doen. Bij eczeem moet je natuurlijk op zoek naar de onderliggende oorzaak. Ik heb het zelf ook. Triggers: stress, erge kou, erge hitte. Dan wordt de huid droog en moet ik veel smeren. Anders ligt het zo open. Maar als de huid eenmaal open ligt dan is hormoonzalf (wat je naar ik aanneem van de apotheek hebt gekregen?) een mooi middel om de huid weer schoon te krijgen. Zeker voor die kleintjes is het zo zielig om ze onnodig met jeuk te laten liggen. En dan kun je daarna gaan kijken hoe ze nou aan dat eczeem komen.
Wat een vreemde metafoor trouwens. Ik zie kwakkelen met natuurmiddeltjes juist als dweilen met de kraan open. Ik geloof dat wij op twee heel verschillende golflengtes denken. Zeker als 'in je waarde laten' gelijkgetrokken wordt met 'het klakkeloos met iemand eens zijn en iedereen die daar over in discussie zou willen gaan affakkelen'.
M aan de rol!quote:Op zondag 5 februari 2017 17:25 schreef Miezziej het volgende:
GM, beterschap! Mag wel eens over zijn nu![]()
En verder. Stop de rellen, stop de persen want M heeft geroldEn ik zag het gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten
[ Bericht 6% gewijzigd door Arja op 05-02-2017 23:01:49 ]
Hier werkt schoonmaakazijn met lavendelgeur goed. Ik heb die biologisch afbreekbare van Groenland, die 'ruikt' niet zo als bijv. die van het huismerk en Kristal. Ik doe een flinke scheut in het wasverzachterbakje.quote:Op zondag 5 februari 2017 19:40 schreef Crumpette het volgende:
Ik smeer ook lekker met kokosolieen babyolie. En cetomacrogolcreme. Iemand nog een tip om die medische geur uit kleding te wassen?
![]()
Aww arja jouwes heeft net zulke grote blauwe ogen als mijnesik heb bruin, dus het blijft me verbazen ofzo.
En ik zag de grote van Q
Ahhquote:
Ja mooie ogen jouwequote:Op zondag 5 februari 2017 21:32 schreef Arja het volgende:
[..]
Ahh![]()
Wat bijzonder blauwe ogen als je zelf bruine hebt. Maar de kleur kan nog veranderen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |