Of op een terras ff 6 halve liters klappen beetje mensen kijken bittergarnituur, en dan thuis afpilsen met bbq in de tuinquote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kaasplankje is wel hemels.
[ afbeelding ]
Schimmelkaas, brrr.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kaasplankje is wel hemels.
[ afbeelding ]
Goed idee voor zomermeetquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of op een terras ff 6 halve liters klappen beetje mensen kijken bittergarnituur, en dan thuis afpilsen met bbq in de tuin![]()
![]()
![]()
Lekker hoor, beetje BBQ'en, beetje bier zuipen, beetje vrouwtjes checken, het uit de hand laten lopen. Helemaal primaquote:
Oudquote:Op zondag 5 februari 2017 12:51 schreef Simterklaas het volgende:
Ah, dus zo is het gebeurd.
http://www.dumpert.nl/mediabase/7032685/96e1fb80/kees_.html
Watskeburt?quote:Op zondag 5 februari 2017 13:25 schreef renwan het volgende:
Ik pluk nog steeds plakken verf uit m'n haar
Niet goed gedouched?quote:Op zondag 5 februari 2017 13:25 schreef renwan het volgende:
Ik pluk nog steeds plakken verf uit m'n haar
Jawel, maar in je haar zit het muurvastquote:
Neonsplash geweest vannachtquote:
Dan maar een gabber kapsel nemen?quote:Op zondag 5 februari 2017 13:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Jawel, maar in je haar zit het muurvast
[..]
Neonsplash geweest vannacht
Tondeuse moet er toch binnenkort overheen jaquote:Op zondag 5 februari 2017 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan maar een gabber kapsel nemen?
Nog een afterparty geregeld?quote:Op zondag 5 februari 2017 13:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Tondeuse moet er toch binnenkort overheen ja
Nah, om half 8 kwam ik thuis binnen. Vond het wel mooi zoquote:
Hoeft ook niet altijd prijsschieten te zijn.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Nah, om half 8 kwam ik thuis binnen. Vond het wel mooi zo
Jazeker! Alleen dat terug met het OV is altijd naar als je een nacht doorgehaald hebtquote:Op zondag 5 februari 2017 13:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeft ook niet altijd prijsschieten te zijn.
Wel leuke nacht gehad neem ik aan.
Gewoon afneuken in de wc toch ?quote:Op zondag 5 februari 2017 16:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Jazeker! Alleen dat terug met het OV is altijd naar als je een nacht doorgehaald hebt
Hier hebben we te maken met een expertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |