quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kleurenanalyse; wit, rood of rose?
Spannend!quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:52 schreef just me het volgende:
[..]
We gaan ook nog op stap voor mijn kleurenanalyse, dus IK sta dit keer in de hoofdrol
[..]
Wat leuk! 👍🏼quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:52 schreef just me het volgende:
[..]
We gaan ook nog op stap voor mijn kleurenanalyse, dus IK sta dit keer in de hoofdrol
Dat heeft ie niet van mijquote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat leuk! 👍🏼
Twan heeft gelijk gespeeld. Tweede helft ging niet zo goed. Twan was ook erg aan het mopperen.
[..]
Voordat er roddels komen....quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet van mij
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Komt er inmiddels muziek uit die iPad van Diaan of...?
Via Xiia of TuneIn?
Goedemorgen!
Heb je TuneIn geprobeerd?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb het opgegeven en wacht even bericht Melting af.
Goedemorgen!![]()
Die heb ik wel geprobeerd met de eerste link, de tweede nog niet. Dat ga ik nog even proberen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je TuneIn geprobeerd?
Ik heb daarin gisteren de URL verwijderd en weer toegevoegd, werkt meteen.
Geen typo gemaakt?
En anders geef ik het ook ook op...
Die eerste doet het inderdaad niet, de tweede wel...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die heb ik wel geprobeerd met de eerste link, de tweede nog niet. Dat ga ik nog even proberen.
Het is gelukt met TuneInquote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die eerste doet het inderdaad niet, de tweede wel...
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:47 schreef just me het volgende:
zo en nu weet ik het, Ik ben een cool type
![]()
Weer met je hoofd in de koelkast blijven staan?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:47 schreef just me het volgende:
zo en nu weet ik het, Ik ben een cool type
![]()
ja dat is beter voor de witte wijnquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Weer met je hoofd in de koelkast blijven staan?
Dat klinkt erg Rorschach...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:06 schreef just me het volgende:
had vanmiddag mijn kleren kleuren analyse
nee joh valt best mee, grappig om te merken dat je toch bij je oude vertrouwde kleuren blijft en ik heb nu kleuren gezien die bij me passen die ik niet zo snel zou proberenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |