Makkelijk. Maar ik heb nu geen tijd.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Het zou natuurlijk helemaal top zijn als iemand dezemet de Groningse vlag kon maken,
.
koortsquote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze?
Wat is hier mis mee?
lekker heur,quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:51 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Makkelijk. Maar ik heb nu geen tijd.
Als de tijd rijp is.quote:
JAWELquote:
Biertje drinken en daarna uit eten. Jij dan popje?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Nog boeiende plannen vandaag, Leute?
ff naar de keukenboer voor de nieuwe keuken, oma net de deur uitgewerkt na 1,5uurquote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Nog boeiende plannen vandaag, Leute?
Gewoon IKEA doen. Keukenverkopersquote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
ff naar de keukenboer voor de nieuwe keuken, oma net de deur uitgewerkt na 1,5uur! 0 gespreksonderwerpen.
Hallo nietz,quote:
Sollicitatiebrieven tikken,quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Biertje drinken en daarna uit eten. Jij dan popje?
Geen idee,quote:
mooie UI hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen idee,. Ik zoek gewoon even iets om wat money op de bank te krijgen. Maar ik heb wat banen als visual merchandiser voorbij zien komen, dus daar waag ik een gokje op!
Als dat hem allemaal niet wordt, heb ik met een beetje geluk nog een klantenserviceplek in Berlijn achter de hand. Dat wilde ik eigenlijk eerst doen, maar omdat ik nu tijdelijk even bij mijn moeder zit, kan ik sneller en makkelijker geld sparen als ik hier in Groningen werk. Geen huur enzo.
Ik weet nog niet of ik 'm houd.quote:
neuh.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Gewoon IKEA doen. Keukenverkopers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |