Ja maar het moet ook niet te aantrekkelijk worden...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat een teringlelijke OP hebben we ook. Heb even al die dode UI's eruit gehaald, maar damn. Het stoort me ook to the max dat die UI's niet eens uitlijnen. Heb ze allemaal dezelfde grootte gemaakt (64,64, zoals die van Sebas - en ze is er tenminste niet eentje veel kleiner dan de rest) in de hoop dat het mooi zou uitlijnen,
. Nee hoor,
. WTF.
quote:
Omdat het Valentijn is deze maand,quote:
Sorry,quote:
Liefde gaat door de maag...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sorry,. Beetje liefde strooien in deze reeks.
Wil je ook in de OP?quote:
quote:
Moest wel lachen. Wat doe jij eigenlijk in deze reeks? Jij bent geen Groninger, tochquote:
Helaas niet neequote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Moest wel lachen. Wat doe jij eigenlijk in deze reeks? Jij bent geen Groninger, toch?
Hmmmm,quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Helaas niet neemaar ik kom er wel graag
Ruim je het ook op dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Helaas niet neemaar ik kom er wel graag
quote:
Je UI zal wel niet meer gewerkt hebben! Ik zet je er in.quote:
eng eng engquote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Thanksquote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat het Valentijn is deze maand,. En ik gewoon zwak ben,
kay. Ik ben door de jaren heen wat verandertquote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:10 schreef ChipsZak. het volgende:
René, ik heb zelfs jouw nieuwe UI erin gezet,. Nu sta ik er zelf niet eens in. Eerst even een andere UI fixen sowieso. Deze is nog kerst en soberso oud.
Zo blijkt.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
kay. Ik ben door de jaren heen wat verandert
Ben jij de gene op je UI.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
kay. Ik ben door de jaren heen wat verandert
Ja, schijtOP.quote:
Nee! Dat doe ik alquote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:34 schreef SecretPret het volgende:
Als de OP straks in mijn bezit is ga ik hem helemaal opknappen.
Jij doet V1.1quote:
quote:
Komt goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Maak jij nu maar alvast een mooie banner ipv dat rare vierkante welkom-ding dat er nu is (no offense naar degene die hem heeft gemaakt,
)
Wel even een goedkeuring door ons allen voor 'ie erin komt (hihi) natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Maak jij nu maar alvast een mooie banner ipv dat rare vierkante welkom-ding dat er nu is (no offense naar degene die hem heeft gemaakt,
)
1. Foto kwaliteit.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze?
Wat is hier mis mee?
Niks, maar het plaatje is onscherp en het formaat is te kleinquote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze?
Wat is hier mis mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |