Je bent zelf zwart en weggefietst.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Helemaal weggefietst die zwarte.
Uitstekende post.quote:
Jij ook gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Al met al een schitterende verjaardag voor Nairo (en Superman). Gefeliciteerd allen!
Hij heeft in zijn hele leven twee doelpunten gemaakt tegen Atléti, het leverde zijn clubs een schamel puntje op. Wat minder op Twitter gluren, jongen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd.
Bederft de pret wel als El Zhar Calderon stil krijgt?
Komt in orde.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij heeft in zijn hele leven twee doelpunten gemaakt tegen Atléti, het leverde zijn clubs een schamel puntje op. Wat minder op Twitter gluren, jongen.
Voor voetbal is een apart gedeelte op dit forum.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij heeft in zijn hele leven twee doelpunten gemaakt tegen Atléti, het leverde zijn clubs een schamel puntje op. Wat minder op Twitter gluren, jongen.
Hernan Aguirre gaat winnen daar.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:51 schreef Mani89 het volgende:
Het zou mooi zijn als Gustavo in de Algarve ook eens verschroeiend uithaalt.
Inderdaad, oprotten met deze onzin.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor voetbal is een apart gedeelte op dit forum.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hernan Aguirre gaat winnen daar.
Ik denk niet dat die jongen zijn eerste koers bij de profs in Europa meteen gaat winnen.quote:
Weet niet eens of hij daar start eigenlijk, maar dat natuurlijk geheel terzijde. Ze willen een Vuelta wildcard, mag toch even hopen dat dat niet gaat gebeuren zeg.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die jongen zijn eerste koers bij de profs in Europa meteen gaat winnen.
Antunes was vorig jaar ook al 10e in de Algarve tussen de toppers.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:50 schreef Mani89 het volgende:
Meestal eindigen die W52 raketten in de grotere wedstrijden in de bus. Ik ben benieuwd hoe lang deze uitslag blijft staan.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:48 schreef Momo... het volgende:
Kiryienka heeft zijn pokerface weer uit de kast getrokken
Geen vertrouwen hebben in Marc Lambertsquote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Quintana laat Kruijswijk alvast zijn hielen zien zoals hij dat over drie maanden gaat doen.
48 seconde op één van de beste klimmers ter wereldquote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Bijna een minuut aan de broek gekregen van een capibara.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |