ik ben van Voyagerquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah voor de effecten misschien ja, maar als je een beetje naar het verhaal zelf keek.....
Maar sowieso: doe mij Next Generation maar!
op vrijdagavond heb ik vrijquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:11 schreef peaceman het volgende:
misschien wel leuk als jullie titel en artiest proberen te raden..
Uhh de tags staan er gewoon.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:11 schreef peaceman het volgende:
misschien wel leuk als jullie titel en artiest proberen te raden..
ja maar daar moet je niet naar kijken natuurlijk..quote:
Ja, ik kon dit niet laten.quote:
hoeven we in elk geval google niet in te zettenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar daar moet je niet naar kijken natuurlijk..
gok zonder te spieken?quote:
Alles renamen naar Unknown.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook best goed!quote:
Ik spiek nooit. Ik lees.quote:
quote:
Heb je geen vrouw dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]nee, ik gebruik mijn vrije dagen liever voor iets anders.
Ik heb weinig andere keusquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow in dat geval hoef ik hem ook geen lijstje te sturen.. kan ie gewoon notities makenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor knokkels op dit moment de enige manier om muziek te luisteren
op z'n whiteboardquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow in dat geval hoef ik hem ook geen lijstje te sturen.. kan ie gewoon notities maken
Best.Silent.Disco.EVERquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor knokkels op dit moment de enige manier om muziek te luisteren
ja daar schijnt ie handig mee te zijn las ik vanmiddagquote:
Mijn whiteboard en ik zijn meters uit mekaar hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow in dat geval hoef ik hem ook geen lijstje te sturen.. kan ie gewoon notities maken
ik krijg steeds meer medelijden met knokkelsquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
beetje beweging is goed voor een mensquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn whiteboard en ik zijn meters uit mekaar hoor
whehehe truequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Jij laat laatst gespeelde Gup staan.
Je USB poorten zijn naar de klote, los kaartje erin of als het nog beetje werkt een hubje met voeding eraan.quote:
Stien heeft overal een oplossing voorquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je USB poorten zijn naar de klote, los kaartje erin of als het nog beetje werkt een hubje met voeding eraan.
Ik heb net extreem lekker gegeten, ik moet dat laten zakkenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
beetje beweging is goed voor een mens
met moeitequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:18 schreef peaceman het volgende:
jullie zijn het 1e kwartier ongeschonden doorgekomen?
Nee, ik zit al in een dwangbuis.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:18 schreef peaceman het volgende:
dat bovenop is net kathaifiquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb net extreem lekker gegeten, ik moet dat laten zakken![]()
[ afbeelding ]
Het toetje: Egyptische kwarktaart
goed te wetenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor de geïnteresseerden: ik kan de stream op mijn telefoon ook niet beluisteren.
en dan moet de vage shit nog komenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, ik zit al in een dwangbuis.
Staat te streng beveiligd nu.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor de geïnteresseerden: ik kan de stream op mijn telefoon ook niet beluisteren.
Is gewoon nodig hèquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Staat te streng beveiligd nu.
het is fijn luisterenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:18 schreef peaceman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |