Bethanolic lolquote:
ga terug naar Marokkoquote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:46 schreef clumsy_clown het volgende:
een fijne vrijdag gewenst, medelanders.
inshallah zusterquote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:46 schreef clumsy_clown het volgende:
hey clumsy waarom post je zo weinig laatste tijd?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:46 schreef clumsy_clown het volgende:
gwn vondelpark hoorquote:
topic is beetje naar de kloten man, zelfs voor mijn standaarden.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 11:20 schreef seto het volgende:
[..]
hey clumsy waarom post je zo weinig laatste tijd?
je zal maar een "viking" zijn die zich door z'n chick uit huis laat jagenquote:Op vrijdag 17 februari 2017 12:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
kan je daar lekker in de bomen hangen?
sisuquote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
je zal maar een "viking" zijn die zich door z'n chick uit huis laat jagen
ze heeft gwn D vriendquote:Op vrijdag 17 februari 2017 11:20 schreef seto het volgende:
[..]
hey clumsy waarom post je zo weinig laatste tijd?
Is hij blind?quote:
Oh montelly toch.quote:
bedoel je je game pc?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 12:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Plus, life got in the way, ditdat.
quote:
woonde ik daar maar, mis het wel erg. veel haat in nederland tegen buitenlanders ook al ben je blankquote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:37 schreef seto het volgende:
[..]
Fins parlement legt petitie met bezwaren wet homohuwelijk naast zich neer
goed nieuws vriend
Shiiiiiiit...quote:
Ze heeft veel fouten gemaakt in haar leven.....quote:
Ben jij daar ook deel vanquote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze heeft veel fouten gemaakt in haar leven.....
lol word je als witte man gediscrimineerd door andere witte mannenquote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:45 schreef Faeroer het volgende:
[..]
woonde ik daar maar, mis het wel erg. veel haat in nederland tegen buitenlanders ook al ben je blank
zo brengt het nieuws het wel altijd. allochtoon dit en dat, terwijl ze eigenlijk alleen last hebben van andere soorten allochtonen snap jequote:Op vrijdag 17 februari 2017 14:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
lol word je als witte man gediscrimineerd door andere witte mannen
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 17:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beetje zoals clumsy_clowns weegschaal.
Merhaba beachquote:
Op grond van wat wil je dit laten doen, je kunt moeilijk zeggen om negers buiten de EU te houden.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:32 schreef Beach het volgende:
hoe moeilijk kan het zijn om de regels aan te passen dat je geen asiel kan aanvragen in Ceuta, Melilla, Lampedusa en de Griekse eilanden?
Bescherming van de oorspronkelijke Europese bevolkingssamenstelling en cultuur.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op grond van wat wil je dit laten doen, je kunt moeilijk zeggen om negers buiten de EU te houden.
Ah, en waar bestaat die samenstelling uit? En hoe is de Europese cultuur precies?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Bescherming van de oorspronkelijke Europese bevolkingssamenstelling en cultuur.
Je begrijpt prima wat ik bedoel. Ik ken je goed genoeg om te weten dat het jou om de uitlokking te doen is.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je komt met een stelling. Leg het dan duidelijk uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |