SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door seto op 03-02-2017 10:37:33 ]
hey beachquote:
haha die cripquote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:31 schreef McNulty het volgende:
Of dat je met deuce gedate had en hem zwartmaakte over die date maar op fok aardig deed tegen hem
Manmanman
vertel me meer aubquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:38 schreef Montelly het volgende:
Ik heb Command & Conquer weer genstalleerd
kun je daar minder over vertellen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:38 schreef Montelly het volgende:
Ik heb Command & Conquer weer genstalleerd
ik ben dat vriendjequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:30 schreef Dimachaerus het volgende:
https://bootcamp.renaultsport.com/games
wie kan zieke macro voor me zitten in die derde minigame ?
kan nooit man die stats
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:31 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)le-production-burka/
Wat een Islamofoben
Hee maat.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
rot op homo
homo rot op
rot homo op
oprotten homo
Ik snap dat hele hijab gebeuren echt niet bij die march:quote:
Hypocriete tyfusbende.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik snap dat hele hijab gebeuren echt niet bij die march:
[ afbeelding ]
Maar als een van die organisatoren een ISIS sympathisant is en banden heeft met Hamas dan is het ineens wel logisch. Die hele march was gewoon een anti Trump pro Islam circlejerk.
Er is wel een verschil als een hijab je wordt opgelegd als vrouw of als je er zelf voor kan kiezen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik snap dat hele hijab gebeuren echt niet bij die march:
[ afbeelding ]
Maar als een van die organisatoren een ISIS sympathisant is en banden heeft met Hamas dan is het ineens wel logisch. Die hele march was gewoon een anti Trump pro Islam circlejerk.
Denk dat het door veel (westerse) islamitische vrouwen het als onderdeel van hun geloof/cultuur/identiteit wordt gezien. Soms zie je meisjes die als tiener nooit een hoofddoek droegen, het als twintiger opeens wel doen als symbool van hun hernieuwde toewijding aan hun religie.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:32 schreef Beach het volgende:
waarom zou je in vredesnaam kiezen voor zon theedoek
Haha vies mad dat je alternative facts debunked zijn lolquote:
bevrijd jezelf van de liberale plantagequote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:50 schreef McNulty het volgende:
hahaha vergeet je starterpack niet
[ afbeelding ]
haha helemaal witheet deze boiquote:Op zondag 5 februari 2017 10:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
bevrijd jezelf van de liberale plantage
zyzz>no thanks jeffquote:
quote:Op zondag 5 februari 2017 10:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja precies. Maar in de VS denken vrouwen dat zij het zo zwaar hebben dat ze ook de straat op moeten gaanquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:45 schreef McNulty het volgende:
Hier komt de foto vandaan.
http://rarehistoricalphotos.com/women-protesting-hijab-1979/
Het demonstreren ging niet puur om de gedwongen hijab imo, ook om de algehele ontevredenheid over het gebrek aan gelijke rechten voor vrouwen. De gedwongen hijab was waarschijnlijk de druppel die emmer liet overlopen.
Inb4 McNulty is a mediocre negro.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vind jequote:
quote:Op maandag 6 februari 2017 14:08 schreef Faeroer het volgende:
Hebben jullie de kieswijzer al gedaan?
Waarom zou ik? Ik weet toch wel dat ik op de PVV stem.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:08 schreef Faeroer het volgende:
Ik weet nog niet wat ik wil stemmen, kom uit op ondernemerspartij, VVD en piratenpartijquote:Op maandag 6 februari 2017 14:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik weet toch wel dat ik op de PVV stem.
Als ik op je ui en afkomst af zou gaan wordt het de piratenpartij.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik wil stemmen, kom uit op ondernemerspartij, VVD en piratenpartij
hahah, ja maar liever op een partij die daadwerkelijk in de 2e kamer komt tog? heb het niet zo op al die splinterpartijtjes die elk wellicht een kwart zetel halen.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik op je ui en afkomst af zou gaan wordt het de piratenpartij.
Letterlijk nog nooit van deze partij gehoord.quote:Uw mening komt het best overeen met:
De Burger Beweging
Burger beweging:quote:Op maandag 6 februari 2017 19:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Letterlijk nog nooit van deze partij gehoord.
omg hes basicly hitler :Squote:Op maandag 6 februari 2017 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
Alle celebs zijn kaolo mongolen. Heeft hij ook uitgelegd waarom het precies zo is? Of is het alleen maar "REEEEE muslim ban!!!!"
Net gedaan, hoogste is PVV met 79%.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:08 schreef Faeroer het volgende:
Mjah snap dat niet man, allemaal beetje janken de hele tijd. Obama gooit 8 jaar lang bommen op moslimlanden, niks aan de hand. Trump verbied een aantal landen voor 90 dagen, Hitler.quote:
Trump wil inderdaad ook minderheden in kampen stoppen en opstoken in ovens.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
Whaha wie heeft het laatste stuk DWDD net gezien? Volgens Paul Verhoeven is Trump de nieuwe Hitler.
Dat is letterlijk wat sommige mensen geloven. Dat Trump alle homo's in een kamp wil stoppen en iedereen die niet blank en Christelijk is uit het land wordt gezetquote:Op maandag 6 februari 2017 22:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Trump wil inderdaad ook minderheden in kampen stoppen en opstoken in ovens.
Het is 1936 all over again.
Maar goed, ik kijk geen dwdd, tenzij ik mn dagelijkse portie ergernis nog niet heb gehad.
mehquote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet jij niet werken?
Sooooooowwwwwquote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet jij niet werken?
mijn bipcepsen zijn monsterlijk kanker groot (80 cm omtrek)quote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoe kankergroot zijn jou bicepsen nu?
hey jahroonquote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mijn bipcepsen zijn monsterlijk kanker groot (80 cm omtrek)
ik curl nu met gewichten van 90kg
Voor die mensen loont het toch al niet om te gaan werken.quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:02 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ld_voor_armen__.html
laten we mensen aub nog minder motiveren om te werken
wat ga je stemmen henkiequote:Op woensdag 8 februari 2017 14:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor die mensen loont het toch al niet om te gaan werken.
Stel dat ze gaan werken voor 20k bruto per jaar gaan ze erop achteruit en als je eenmaal op 40k per jaar zit heb je 6k netto meer in je zak. Werken loont niet.
Werkelijk nog geen idee, een lekker wijf denk ik. Dat verzacht de pijn een beetje als je genaaid wordt.quote:
lolquote:Op woensdag 8 februari 2017 14:27 schreef seto het volgende:
ik stem d66 want pechtold wil mij 500 euro geven?
Ancilla van de Piraten Partij dusquote:Op woensdag 8 februari 2017 14:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Werkelijk nog geen idee, een lekker wijf denk ik. Dat verzacht de pijn een beetje als je genaaid wordt.
haha teringquote:Op woensdag 8 februari 2017 14:44 schreef seto het volgende:
hoe lang is deze chinees
langer dan etha
haha
kweenie man ze probeert er nu zo braafjes uit te zienquote:Op woensdag 8 februari 2017 14:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ancilla van de Piraten Partij dus
whahaha iddquote:Op woensdag 8 februari 2017 14:44 schreef seto het volgende:
hoe lang is deze chinees
langer dan etha
haha
HQAHAHAHA!!11quote:Op woensdag 8 februari 2017 17:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
whahaha idd
tot je broek uit gaat
haha
goede vriendquote:Op woensdag 8 februari 2017 17:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
whahaha idd
tot je broek uit gaat
haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |