Maar die lezen hier niet mee (gok ik)quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als artsen ongeboren kinderen weer als kinderen zien.
Flikker toch op Fylax. Ga je eigen mening creërenquote:
Elke keer als Fylax met mij eens is ben je tegen hem.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flikker toch op Fylax. Ga je eigen mening creëren
madquote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flikker toch op Fylax. Ga je eigen mening creëren
Ja, omdat het zijn mening niet is. Fylax standpunten zijn een combinatie van NWS, GeenPeil en jouw postsquote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke keer als Fylax met mij eens is ben je tegen hem.
lekker boeiend?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, omdat het zijn mening niet is. Fylax standpunten zijn een combinatie van NWS, GeenPeil en jouw posts
Onzin, ik kijk nooit in NWS en GeenPeil heeft geen standpunten.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, omdat het zijn mening niet is. Fylax standpunten zijn een combinatie van NWS, GeenPeil en jouw posts
half nederland? Lijkt me wel wat veelquote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkgi is half Nederland/west-europa tegen abortussen.
Heb je ooit een demo tegen abortussen gezien.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
half nederland? Lijkt me wel wat veel
Had je maar anticonceptie moeten gebruikenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:24 schreef possetje het volgende:
Ach je date als vrouw eens een keertje met een man hier of daar, en opeens blijk je 1 dag later zwanger? Hoef je toch niet perse ervoor te kiezen om 18 jaar lang een babie te gaan verzorgen?
met die mindset...quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:25 schreef Tjacka het volgende:
Net of onze mening daar maar iets in uit maakt.
hoi als mannen zwanger zouden raken,quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:25 schreef Fylax het volgende:
Had je maar anticonceptie moeten gebruiken
of gewoon geen seks hebben
Nee hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:26 schreef possetje het volgende:
[..]
hoi als mannen zwanger zouden raken,
zou je wel anders piepen!
Nee, maar dan nog kan je zulke cijfers niet weerleggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je ooit een demo tegen abortussen geziet.
March for life?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog kan je zulke cijfers niet weerleggen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |