Zo min mogelijk zeg ik dan ookquote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Fokkie gebruikt geen meds meer, die over het algemeen op meds getest zijn
rare vergelijkingquote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
anders vermoord je ook iedere keer als je fapje doet kinderen. Want hadden allemaal tot kind kunnen opgroeien!
Meds die getest zijn op meds huhquote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Fokkie gebruikt geen meds meer, die over het algemeen op meds getest zijn
Is wel anders natuurlijk, maar ligt aan je eigen interpretatie of je iets al als echt leven ziet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
anders vermoord je ook iedere keer als je fapje doet kinderen. Want hadden allemaal tot kind kunnen opgroeien!
Dus dan is abortus goed te pratenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:12 schreef Fok-it het volgende:
Daarbij willen ze het niet afschaffen. Ze willen investeren in alternatieven. Wat mij nou niet gevaarlijk overkomt
We hebben het over dierproeven en je komt nu met abortus?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus dan is abortus goed te praten
Dat de SGP vrouwen geen fractievoorzitter mogen woorden.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:14 schreef Fok-it het volgende:
onderwerp, maar ik geloof dat jij net ook aankaartte dat je een aantal standpunten van de sgp lachwekkend vind
Lekker genuanceerd Insoquote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen die links stemt is voor babymoord.
dat willen ze zelf ook helemaal nietquote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat de SGP vrouwen geen fractievoorzitter mogen woorden.
Wat in mijn UI te zien is heeft niets met nuances te maken, maat.quote:
Een dode labratquote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij mag nu de keuze maken over mijn UI.
Fair enough.quote:
Als artsen ongeboren kinderen weer als kinderen zien.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb liever dat je gewoon Kate weer terug doet.
Ik kan niet genoeg mooie vrouwen in de UI's zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |